Is mooi hèOlijfboompje wrote:Haha heldig plaatje, die ga ik gebruiken
Hij is schitterendroberttt wrote:Is mooi hèOlijfboompje wrote:Haha heldig plaatje, die ga ik gebruiken
Squirrie wrote:Is mijn stem ook meegeteld? Anders is het nog +1
Heb jij een vagina...dat wist ik nietroberttt wrote:Vaginaal toch
Tsja sorry. Hou het ook liever voor meOlijfboompje wrote:Heb jij een vagina...dat wist ik nietroberttt wrote:Vaginaal toch![]()
Crap, dan heb ik mijn kans gemist toen je lag te slapen
Haha goed bezig knulSquirrie wrote:Nou heb gestemdVoor een goed begin van de dag hé
![]()
Heb van het weekend nog wat pep opgehaald! Deze week maar weer even kijken, bommetje of snuiven
Ja, voortaan wel even meldenroberttt wrote:Tsja sorry. Hou het ook liever voor meOlijfboompje wrote:Heb jij een vagina...dat wist ik nietroberttt wrote:Vaginaal toch![]()
Crap, dan heb ik mijn kans gemist toen je lag te slapen![]()
Hmm van vol heb ik geen last, wel dat ik de smaak heeeeeeeeel ranzig vind als die achter in m'n gehemelte komt!roberttt wrote:Ja zal het doenEn snuiven is inderdaad beter maar heeft wel nadelen. 1 nadeel, je bent echt fucking vol. Ik stik soms in me eigen slijm zo vol zit ik
roberttt wrote:Ja zal het doenEn snuiven is inderdaad beter maar heeft wel nadelen. 1 nadeel, je bent echt fucking vol. Ik stik soms in me eigen slijm zo vol zit ik
Sowieso inderdaad de kick die er aan verbonden zit...heerlijk!Squirrie wrote:Hmm van vol heb ik geen last, wel dat ik de smaak heeeeeeeeel ranzig vind als die achter in m'n gehemelte komt!roberttt wrote:Ja zal het doenEn snuiven is inderdaad beter maar heeft wel nadelen. 1 nadeel, je bent echt fucking vol. Ik stik soms in me eigen slijm zo vol zit ik
![]()
Maar de kick bij snuiven is gewoon beter dan bij bommetje, dus gewoon voor het echte werk gaan en lekker inhaleren die poeder
Wow aardig gek knul.roberttt wrote:Ik juist wel, stik er soms zelfs in ( heb het over de dagen na gebruikt) .
Hmm raar, ik kan ook niet eten de volgende dag. Omdat ik zo vol zitOlijfboompje wrote:Wow aardig gek knul.roberttt wrote:Ik juist wel, stik er soms zelfs in ( heb het over de dagen na gebruikt) .
Hooguit klein beetje last van verkoudheid hier.
Ik heb juist last van een loopneus! Bij een verstopte neus werkt het beter dan elk andere medicatie in de apotheek verkrijgbaarOlijfboompje wrote:Wow aardig gek knul.roberttt wrote:Ik juist wel, stik er soms zelfs in ( heb het over de dagen na gebruikt) .
Hooguit klein beetje last van verkoudheid hier.
Damn, jij bent echt een apart mannetjeroberttt wrote:Hmm raar, ik kan ook niet eten de volgende dag. Omdat ik zo vol zitOlijfboompje wrote:Wow aardig gek knul.roberttt wrote:Ik juist wel, stik er soms zelfs in ( heb het over de dagen na gebruikt) .
Hooguit klein beetje last van verkoudheid hier.en als ik dan eet, zou niet verstandig zijn aangezien het in me keel blijft hangen.
Raar
HahaSquirrie wrote: Ik heb juist last van een loopneus! Bij een verstopte neus werkt het beter dan elk andere medicatie in de apotheek verkrijgbaar
uhuhOlijfboompje wrote: Damn, jij bent echt een apart mannetje![]()
![]()
Kijk dat heb ik dus ook! Rest van de mensen kan wel eten, maar ik kan na 2 happen al helemaal vol zitten..roberttt wrote:Hmm raar, ik kan ook niet eten de volgende dag. Omdat ik zo vol zitOlijfboompje wrote:Wow aardig gek knul.roberttt wrote:Ik juist wel, stik er soms zelfs in ( heb het over de dagen na gebruikt) .
Hooguit klein beetje last van verkoudheid hier.en als ik dan eet, zou niet verstandig zijn aangezien het in me keel blijft hangen.
Raar