Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 19:43 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Totaal geen kater gehad haha :D
Winst :yay:

Fruit eten doet wonderen :P

Heb me voor het eerst eens aan de 5HTP onderworpen! Werd dinsdag met een big smile wakker en was gelijk in de stemming voor het volgende feestje haha xd

Maar opzich wel duur grapje.. Ik zou iedereen ook gewoon een stuk lekker fruit aanraden ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:07 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Totaal geen kater gehad haha :D
Winst :yay:

Fruit eten doet wonderen :P

Heb me voor het eerst eens aan de 5HTP onderworpen! Werd dinsdag met een big smile wakker en was gelijk in de stemming voor het volgende feestje haha xd

Maar opzich wel duur grapje.. Ik zou iedereen ook gewoon een stuk lekker fruit aanraden ;)!

:P
Liever fruit :D

En ik ben weer 10 lsd zegels rijker :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:32 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Xtc heeft geen negatieve invloed op brein

Het gebruik van xtc leidt niet tot cognitieve schade. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers vastgesteld na een grootschalig onderzoek onder gebruikers van de drug. Mensen die regelmatig xtc-pillen slikken, presteren mentaal gezien even goed als personen die de drug nooit gebruiken. De schadelijke invloed van de pillen op het menselijk brein is in eerdere onderzoeken waarschijnlijk sterk overschat. Onderzoekers van het National Institute on Drug Abuse in de Verenigde Staten komen tot die conclusie in het wetenschappelijk tijdschrift Addiction.

Hersenonderzoek
Bij hun studie volgden de wetenschappers meer dan 1500 gebruikers van xtc. Uiteindelijk werden 52 personen intensief getest om de invloed van de drug op hun brein te meten. De werking van hun hersenen werd vergeleken met de cognitieve functie van 59 mensen die nooit xtc gebruikt hadden. Uit het onderzoek bleek dat er geen verschil was in de mentale prestaties van de twee groepen proefpersonen.

Dansfeesten
De Amerikaanse wetenschappers vermoeden dat eerder beschreven negatieve effecten van xtc op het menselijk brein vooral zijn gemeten door verkeerde onderzoeksmethoden. Veel gebruikers van xtc zijn vaste bezoekers van dansfeesten, waarop overmatig alcohol en andere soorten drugs worden gebruikt. Volgens de onderzoekers waren vooral slaapgebrek en de effecten van de andere genotsmiddelen verantwoordelijk voor de negatieve invloed op het brein die eerder werd toegeschreven aan xtc. De proefpersonen in het recente onderzoek werden zorgvuldig geselecteerd om andere oorzaken van eventuele hersenschade uit te sluiten.

Risico's
Hoofdonderzoeker John Halpern benadrukt wel wel dat er aan het gebruik van xtc andere risico's zijn verbonden. "Illegaal gemaakte pillen kunnen schadelijke ingrediƫnten bevatten", verklaart hij in de Britse krant The Guardian. "Verder bevatten de pillen geen bijsluiters en is er geen medische supervisie. In sommige gevallen kunnen mensen fysieke schade oplopen, of zelfs overlijden door een overdosis xtc."

Dat is best wel lief (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

En ik ben weer 10 lsd zegels rijker :yay:

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:43 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Citaat:
Xtc heeft geen negatieve invloed op brein
......

Dat is best wel lief (L)

Jaa ik last het eergister al op nu.nl! Maar iedereen weet toch wel zelf dat het niet schadelijk is ;) Zo vrolijk wordt men niet van een paracetamol en iedereen weet dat vrolijkheid gezondheid laat zien.. toch? :woot:

Dat betekend dat er weer flink gefeest kan worden! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend eindelijk eekhoorntjes ophalen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:49 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:

Had je afgelopen weekend al moeten hebben :D Squirrie stond vooraan met HardBass :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Hoofdcoach schreef:

Had je afgelopen weekend al moeten hebben :D Squirrie stond vooraan met HardBass :love:

Was ook het plan :D maar ging niet op tijd lukken, dus dan maar op Knock out :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:00 

Hardtraxx Elite

Ook helemaal geen kater ondervonden, ben wel verkouden aan het worden. Kan nog steeds amper geloven dat iemand wat ik beschouw als 1 van de knapste meiden die ik al op feestjes ben tegengekomen me kuste, en ik heb mezelf al 10x voor de kop gestoten dat ze mij later opnieuw probeerde te kussen en ik het gewoon niet doorhad en toen dus niet gekust heb :$ Heb me daar trouwens wel voor verontschuldigd aan haar haha (ze moest maar denken dat ik geen interesse had in haar ofzo...), gelukkig reageerde ze daarop: next time huh? :P Hopelijk geraakt ze hier voor Loudness, anders is het pas Defqon maar dan zien we elkaar misschien wel eens buiten een feestje om :$

LOMP LOMP LOMP: http://img534.imageshack.us/img534/9558 ... 676849.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:02 

Donateur

Is john een beetje in love :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:10 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Haha, ben je gek.. Maar vind het wel super en voel me enorm vereerd, en nja ze doet echt gewoon buiten gewoon lief tegen me, vind ik wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:
Hoofdcoach schreef:

Was ook het plan :D maar ging niet op tijd lukken, dus dan maar op Knock out :drool:

Haha er zijn nog genoeg anderen! :D Dus vast wel een mooi feestje gehad lijkt me ;)

En zo niet heb je van mij kunnen genieten :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

Eekhoorntjes... Raak er niet over uitgepraat. Vind het alleen zoooooooooo enorm zonde dat ze niet eerder geproduceerd werden en dat ik nu nog zo fucking lang moet wachten tot ik ze weer mag proberen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:55 

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Haha, ben je gek.. Maar vind het wel super en voel me enorm vereerd, en nja ze doet echt gewoon buiten gewoon lief tegen me, vind ik wel leuk :D

Haha,heb je nog contact met der?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:56 

Hardtraxxer

Op hardbass bruine bomen en eekhoorntjes gehad(waarom spreek ik eigenlijk in meervoud xd). Bevielen beide erg goed moet ik zeggen, alleen moet je het wel bij halfjes houden, dat is perfect want ze slaan beide dondershard in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Op hardbass bruine bomen en eekhoorntjes gehad(waarom spreek ik eigenlijk in meervoud xd). Bevielen beide erg goed moet ik zeggen, alleen moet je het wel bij halfjes houden, dat is perfect want ze slaan beide dondershard in.

Inderdaad, voortaan luister ik naar Kasper xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:01 

Bierkoning

Ik moet ook echt een keer eekhoorntjes proberen na al die verhalen, alleen heeft degene waarbij ik haal heeft die nooit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:02 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
modernization schreef:

Inderdaad, voortaan luister ik naar Kasper xd

Hier ook beetje overschat ja! Wie er iemand rond 6 a half 7 vooraan midden iemand voor zich uit zag staren omdat hij het niet meer zo goed begreep... aangenaam :lol: Op het laatst toch nog even meer dan halfje bijgepakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

Tja, beginnen met 3 kwart is ook niet al te best. Spontaan durfde iemand hier niet meer zoveel te nemen nadat die mij zag gaan (noem geen namen :innocent: ) :lol: Besloot toen maar een halfje te nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 08:25 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:

Ja natuurlijk ;) Hadden voor het feest al contact via sms en fb, is nu niet anders. Belde ze me vrijdagavond voor Hard Bass op terwijl ze rete stoned was haha, had ze voor het eerst spacekoekjes gegeten op mn aanraden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 10:26 

Hardtraxxer

Hey DarkBeatz, ik heb jou ook nog even ontmoet rond uurtje of 11 toch? :o

We zijn trouwens wel erg benieuwd naar een foto van de voorkant :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:37 

DarkBeatz schreef:
robkuh1990 schreef:

Ja natuurlijk ;) Hadden voor het feest al contact via sms en fb, is nu niet anders. Belde ze me vrijdagavond voor Hard Bass op terwijl ze rete stoned was haha, had ze voor het eerst spacekoekjes gegeten op mn aanraden :thumbsup:

Haha, spacestars van LU hoop ik toch xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tja, beginnen met 3 kwart is ook niet al te best. Spontaan durfde iemand hier niet meer zoveel te nemen nadat die mij zag gaan (noem geen namen :innocent: ) :lol: Besloot toen maar een halfje te nemen :P

Ik heb niet gelet op de tijd...ik was te erg vant padje door de mephedrone, maar door de manier waarop ik erbij heb gelopen vermoed ik dat er niet veel tijd tussen heeft gezeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:18 

Hardtraxx Veteran

Ik had het niet over jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik had het niet over jou xd

Nee, maar over dat beginnen met 3 kwart :P
Ik begon met een halfje, maar zou begot niet weten wanneer ik de rest erin heb gegooid.
Vorige  1 ... 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic