Anders kan je lekker in een boomhut gaan spelen.wrote:Haha er is een kans dat ik ze morgenochtend alsnog op kan halenwrote:My squirrels are calling me
B
24 uur tot de poort naar lala land zich opent voor mij. Nu de poort tot dronken land 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Alcoholwrote:24 uur tot de poort naar lala land zich opent voor mij. Nu de poort tot dronken land
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Wat was nou het grote nieuws chukkels?
Boompjes ingepakt, althans eentje
Meer durf ik niet aan, heb ik niet nodig
1 normaal helftje en 2 kwartjes(meer 1/3), dus iets vroeger met een kleine beginen, na 1,5uur ander kleintje erbij endan weer 3uurtjes wachten. Mwahh, word toch anders haha 
M
Ja inderdaad ben wel benieuwt namelijkwrote:Wat was nou het grote nieuws chukkels?
me harley's gekregen vandaag
gaat helemaal goed komen
gaat helemaal goed komen
M
Hoeveel mg bevatten ze dan?wrote:me harley's gekregen vandaag![]()
gaat helemaal goed komen
kgeloof tussen de 120 & 140, iig erg goed te doen 
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Waarom zou je nou weer van ter voren truffels nuttigen of meenemen 
Nogal, zit er hier aardig brak bij. Gelukkig gaat voetbal niet door en hoef ik dus niet te fluiten/vlaggenwrote:Katertje zeker?wrote:Alcohol...![]()
![]()
Heb gisteren wel wat bier op, maar niet te veel gelukkig.
M
Maak je niet druk is voor vanavond wel weer wegwrote:Nogal, zit er hier aardig brak bij. Gelukkig gaat voetbal niet door en hoef ik dus niet te fluiten/vlaggenwrote:Katertje zeker?wrote:Alcohol...![]()
![]()
Heb gisteren wel wat bier op, maar niet te veel gelukkig.
Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor 
Pep op hele grote schep. Snif snaf snuif en de kater is wegwrote:Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor
Zie je wel! Het dichten gaat je steeds beter af. Zolang je maar leert van de meesterwrote:Pep op hele grote schep. Snif snaf snuif en de kater is wegwrote:Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor
Lol.wrote:Zie je wel! Het dichten gaat je steeds beter af. Zolang je maar leert van de meesterwrote:Pep op hele grote schep. Snif snaf snuif en de kater is wegwrote:Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor
Wie is de ''meester''?
Wie denke zelluf da? Ik natuurlijk!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Beetje veel smilies
snel een nieuwe pagina maken
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
driewrote:Nog 4 posts voor nodig
Dit gaan we toch niet de hele tijd doen, of wel? 
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
Weet ik niet, maar er is er nog eentje nodigwrote:Dit gaan we toch niet de hele tijd doen, of wel?