Anders kan je lekker in een boomhut gaan spelen.Hoofdcoach wrote:Haha er is een kans dat ik ze morgenochtend alsnog op kan halenChukkels wrote:My squirrels are calling me
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
B
24 uur tot de poort naar lala land zich opent voor mij. Nu de poort tot dronken land 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
AlcoholChukkels wrote:24 uur tot de poort naar lala land zich opent voor mij. Nu de poort tot dronken land
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Wat was nou het grote nieuws chukkels?
Boompjes ingepakt, althans eentje
Meer durf ik niet aan, heb ik niet nodig
1 normaal helftje en 2 kwartjes(meer 1/3), dus iets vroeger met een kleine beginen, na 1,5uur ander kleintje erbij endan weer 3uurtjes wachten. Mwahh, word toch anders haha 
-
M
Ja inderdaad ben wel benieuwt namelijkdj-rico01 wrote:Wat was nou het grote nieuws chukkels?
me harley's gekregen vandaag
gaat helemaal goed komen
gaat helemaal goed komen
-
M
Hoeveel mg bevatten ze dan?Pommer wrote:me harley's gekregen vandaag![]()
gaat helemaal goed komen
kgeloof tussen de 120 & 140, iig erg goed te doen 
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Waarom zou je nou weer van ter voren truffels nuttigen of meenemen 
Nogal, zit er hier aardig brak bij. Gelukkig gaat voetbal niet door en hoef ik dus niet te fluiten/vlaggenVik wrote:Katertje zeker?Chukkels wrote:Alcohol...![]()
![]()
Heb gisteren wel wat bier op, maar niet te veel gelukkig.
-
M
Maak je niet druk is voor vanavond wel weer wegChukkels wrote:Nogal, zit er hier aardig brak bij. Gelukkig gaat voetbal niet door en hoef ik dus niet te fluiten/vlaggenVik wrote:Katertje zeker?Chukkels wrote:Alcohol...![]()
![]()
Heb gisteren wel wat bier op, maar niet te veel gelukkig.
Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor 
Pep op hele grote schep. Snif snaf snuif en de kater is wegChukkels wrote:Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor
Zie je wel! Het dichten gaat je steeds beter af. Zolang je maar leert van de meesterroberttt wrote:Pep op hele grote schep. Snif snaf snuif en de kater is wegChukkels wrote:Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor
Lol.Chukkels wrote:Zie je wel! Het dichten gaat je steeds beter af. Zolang je maar leert van de meesterroberttt wrote:Pep op hele grote schep. Snif snaf snuif en de kater is wegChukkels wrote:Inderdaad, daar hebben we middeltjes voor
Wie is de ''meester''?
Wie denke zelluf da? Ik natuurlijk!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Beetje veel smilies
snel een nieuwe pagina maken
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
drieChukkels wrote:Nog 4 posts voor nodig
Dit gaan we toch niet de hele tijd doen, of wel? 
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Weet ik niet, maar er is er nog eentje nodigChukkels wrote:Dit gaan we toch niet de hele tijd doen, of wel?