Eerste keer dat ik het ga gebruiken. Normaal heb ik wel een dipje (niet heel ernstig) op dinsdag. kijken of dat nu verleden tijd is.. Hoor er wel positieve verhalen over verder.roberttt wrote:ik neem het helemaal niet meer die troep, helpt toch voor geen meter
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Haha ja, maar dat tabak valt er echt niet zomaar uit hoorMovingMadness wrote:Ze halen vaak toch sigaretten uit het pakje ofniet?
als dan de shag eruit valt vallen er opeens allemaal pillen uit haha, die bewakers zijn vaak best lomp
Ik klik ze net zo stevig als een normale sigaret.
-
G
ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vorm
en in kauwgompakjes verpakken
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Laat dat nou net een soort van mijn idee zijnKSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vormen in kauwgompakjes verpakken
Slecht idee; kauwgom wordt ook regelmatig weg gegooid bij de ingang. Zeker 2 keer gehad, waaronder ook vorig jaar Hard bass. Ligt ook aan de bewaker die je treft.KSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vormen in kauwgompakjes verpakken
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Hm, dat is wel raarDjenz wrote:Slecht idee; kauwgom wordt ook regelmatig weg gegooid bij de ingang. Zeker 2 keer gehad, waaronder ook vorig jaar Hard bass. Ligt ook aan de bewaker die je treft.KSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vormen in kauwgompakjes verpakken
-
G
ik heb et nog nooit gehadDjenz wrote:Slecht idee; kauwgom wordt ook regelmatig weg gegooid bij de ingang. Zeker 2 keer gehad, waaronder ook vorig jaar Hard bass. Ligt ook aan de bewaker die je treft.KSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vormen in kauwgompakjes verpakken
zelfs mn blauwe kauwgom gooide ze neit weg
volges mij ligt het eraan of ze aan de onderkant een merknaam kunnen zien op het zilverpapier.
Neem je een pakje mee met 12 pillen, gooit die gast het weg. Dan voel je je pas gefockt. 
jaa idd.. het gebeurt niet vaak hoor.. maar toch, stel je voor dat die bewaker 15 pillen weg gooit :pHoofdcoach wrote:Hm, dat is wel raarDjenz wrote:Slecht idee; kauwgom wordt ook regelmatig weg gegooid bij de ingang. Zeker 2 keer gehad, waaronder ook vorig jaar Hard bass. Ligt ook aan de bewaker die je treft.KSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vormen in kauwgompakjes verpakken
hopelijk doen ze niet moeilijk om dopjes
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
ja denk ik ook. iig op mijn manier die ik wil doen blijft het zilverpapier in takt!KSwoosh wrote: zelfs mn blauwe kauwgom gooide ze neit weg
volges mij ligt het eraan of ze aan de onderkant een merknaam kunnen zien op het zilverpapier.
moet het natuurlijk wel werken
tsja dat is kut, maar beter dan dat ie het merkt XD
over 4 dagen zijn we alweer nuchter aan het worden
over 4 dagen zijn we alweer nuchter aan het worden
-
G
of de accu van je telefoon voor 2/5e weghalen [gewoon kleinere fixen en contacten doorleggen] en daar de pillen in doen 
Veel te veel werk manKSwoosh wrote:of de accu van je telefoon voor 2/5e weghalen [gewoon kleinere fixen en contacten doorleggen] en daar de pillen in doen
Ik klik wel lekker me pillen-peukies
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
iPhoneKSwoosh wrote:of de accu van je telefoon voor 2/5e weghalen [gewoon kleinere fixen en contacten doorleggen] en daar de pillen in doen
-
M
Ah oké, ja ken zat mensen die die dingen schieten en vallen ze half uit elkaar als je ze aan wilt steken vandaarpepepe wrote:Haha ja, maar dat tabak valt er echt niet zomaar uit hoorMovingMadness wrote:Ze halen vaak toch sigaretten uit het pakje ofniet?
als dan de shag eruit valt vallen er opeens allemaal pillen uit haha, die bewakers zijn vaak best lomp![]()
Ik klik ze net zo stevig als een normale sigaret.
Nog maar een paar dagen!!!!!!!!!!!!
Trouwens, mag je nou gewoon dopjes meenemen voor die flesjes of worden die afgepakt bij controleren?
Last edited by MovingMadness on 09 Feb 2011 17:40, edited 1 time in total.
Haha, dat zijn newbies met klikken man!MovingMadness wrote:Ah oké, ja ken zat mensen die die dingen schieten en vallen ze half uit elkaar als je ze aan wilt steken vandaar![]()
Trouwens, mag je nou gewoon dopjes meenemen voor die flesjes of worden die afgepakt bij controleren?
Gewoon proberen met die dopjes. Het ligt maar net aan de persoon die jou controleerd.
Ik heb 9 van de 10 keer geluk en mag hem gewoon mee naar binnen nemen.
Wil je op zeker spelen, stop hem in je boxer.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dopjes is idd geluk hebben. Op Qountdown wilde hij er een probleem van maken maar hij zei ik moet snel werken dus loop maar door 
net even lading pep capsules gemaakt
sta gewoon strak van die lucht XD
-
M
Ja zijn het ook, ja ik zal is kijken neem wel gewoon mee en zie het vanzelfpepepe wrote:Haha, dat zijn newbies met klikken man!MovingMadness wrote:Ah oké, ja ken zat mensen die die dingen schieten en vallen ze half uit elkaar als je ze aan wilt steken vandaar![]()
Gewoon proberen met die dopjes. Het ligt maar net aan de persoon die jou controleerd.
Ik heb 9 van de 10 keer geluk en mag hem gewoon mee naar binnen nemen.
Wil je op zeker spelen, stop hem in je boxer.
We gaan niet snuiven? Top!roberttt wrote:net even lading pep capsules gemaaktsta gewoon strak van die lucht XD
-
E
Morgen maar doen, dan ben ik alleen thuisroberttt wrote:net even lading pep capsules gemaaktsta gewoon strak van die lucht XD
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Verdomme was het maar 12-02-2011 22:10