Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago

Heb je wel eens fout gedoseerd?

Ja, met gevolgen
12
22%
Ja, zonder gevolgen
8
15%
Nee
28
51%
Meerdere keren
2
4%
Wat is fout doseren?
5
9%

Total votes: 55

Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
roberttt wrote:ik neem het helemaal niet meer die troep, helpt toch voor geen meter
Eerste keer dat ik het ga gebruiken. Normaal heb ik wel een dipje (niet heel ernstig) op dinsdag. kijken of dat nu verleden tijd is.. Hoor er wel positieve verhalen over verder.
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
MovingMadness wrote:Ze halen vaak toch sigaretten uit het pakje ofniet?
als dan de shag eruit valt vallen er opeens allemaal pillen uit haha, die bewakers zijn vaak best lomp :P
Haha ja, maar dat tabak valt er echt niet zomaar uit hoor :P
Ik klik ze net zo stevig als een normale sigaret.
G
ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vorm ^^ en in kauwgompakjes verpakken
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vorm ^^ en in kauwgompakjes verpakken
Laat dat nou net een soort van mijn idee zijn xd zo'n stimorol XL kauwgom uithollen, shit erin en dan in een pakje :)
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:ultieme oplossing: pillen drukken in kauwgom vorm ^^ en in kauwgompakjes verpakken
Slecht idee; kauwgom wordt ook regelmatig weg gegooid bij de ingang. Zeker 2 keer gehad, waaronder ook vorig jaar Hard bass. Ligt ook aan de bewaker die je treft.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Djenz wrote:
Slecht idee; kauwgom wordt ook regelmatig weg gegooid bij de ingang. Zeker 2 keer gehad, waaronder ook vorig jaar Hard bass. Ligt ook aan de bewaker die je treft.
Hm, dat is wel raar :/ hopelijk doen ze niet moeilijk om dopjes
G
Djenz wrote:
ik heb et nog nooit gehad
zelfs mn blauwe kauwgom gooide ze neit weg

volges mij ligt het eraan of ze aan de onderkant een merknaam kunnen zien op het zilverpapier.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Neem je een pakje mee met 12 pillen, gooit die gast het weg. Dan voel je je pas gefockt. :P
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
Hoofdcoach wrote:
Djenz wrote:
Hm, dat is wel raar :/ hopelijk doen ze niet moeilijk om dopjes
jaa idd.. het gebeurt niet vaak hoor.. maar toch, stel je voor dat die bewaker 15 pillen weg gooit :p
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote: zelfs mn blauwe kauwgom gooide ze neit weg

volges mij ligt het eraan of ze aan de onderkant een merknaam kunnen zien op het zilverpapier.
ja denk ik ook. iig op mijn manier die ik wil doen blijft het zilverpapier in takt!
moet het natuurlijk wel werken xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
tsja dat is kut, maar beter dan dat ie het merkt XD
over 4 dagen zijn we alweer nuchter aan het worden :cry:
G
of de accu van je telefoon voor 2/5e weghalen [gewoon kleinere fixen en contacten doorleggen] en daar de pillen in doen :P
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
KSwoosh wrote:of de accu van je telefoon voor 2/5e weghalen [gewoon kleinere fixen en contacten doorleggen] en daar de pillen in doen :P
Veel te veel werk man :P
Ik klik wel lekker me pillen-peukies ^^
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:of de accu van je telefoon voor 2/5e weghalen [gewoon kleinere fixen en contacten doorleggen] en daar de pillen in doen :P
iPhone :( mja er zijn zoveel manieren. zolang je maar niet de sjaak bent bij rex krijg je t wel binnen.
M
pepepe wrote:
MovingMadness wrote:Ze halen vaak toch sigaretten uit het pakje ofniet?
als dan de shag eruit valt vallen er opeens allemaal pillen uit haha, die bewakers zijn vaak best lomp :P
Haha ja, maar dat tabak valt er echt niet zomaar uit hoor :P
Ik klik ze net zo stevig als een normale sigaret.
Ah oké, ja ken zat mensen die die dingen schieten en vallen ze half uit elkaar als je ze aan wilt steken vandaar :D
Nog maar een paar dagen!!!!!!!!!!!! :clap:
Trouwens, mag je nou gewoon dopjes meenemen voor die flesjes of worden die afgepakt bij controleren?
Last edited by MovingMadness on 09 Feb 2011 17:40, edited 1 time in total.
Donateur
last seen Sep 2014
heb echt weer zin :$
Hardtraxx Addict
last seen May 2018
MovingMadness wrote:Ah oké, ja ken zat mensen die die dingen schieten en vallen ze half uit elkaar als je ze aan wilt steken vandaar :D
Trouwens, mag je nou gewoon dopjes meenemen voor die flesjes of worden die afgepakt bij controleren?
Haha, dat zijn newbies met klikken man!
Gewoon proberen met die dopjes. Het ligt maar net aan de persoon die jou controleerd.
Ik heb 9 van de 10 keer geluk en mag hem gewoon mee naar binnen nemen.
Wil je op zeker spelen, stop hem in je boxer.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Dopjes is idd geluk hebben. Op Qountdown wilde hij er een probleem van maken maar hij zei ik moet snel werken dus loop maar door :P
Donateur
last seen Sep 2014
net even lading pep capsules gemaakt xd sta gewoon strak van die lucht XD
M
pepepe wrote:
MovingMadness wrote:Ah oké, ja ken zat mensen die die dingen schieten en vallen ze half uit elkaar als je ze aan wilt steken vandaar :D
Haha, dat zijn newbies met klikken man!
Gewoon proberen met die dopjes. Het ligt maar net aan de persoon die jou controleerd.
Ik heb 9 van de 10 keer geluk en mag hem gewoon mee naar binnen nemen.
Wil je op zeker spelen, stop hem in je boxer.
Ja zijn het ook, ja ik zal is kijken neem wel gewoon mee en zie het vanzelf :thumbup:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
WEER EEN DAG DICHTERBIJ :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:net even lading pep capsules gemaakt xd sta gewoon strak van die lucht XD
We gaan niet snuiven? Top! :thumbsup:
E
roberttt wrote:net even lading pep capsules gemaakt xd sta gewoon strak van die lucht XD
Morgen maar doen, dan ben ik alleen thuis :D
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Verdomme was het maar 12-02-2011 22:10 :lol: :love:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
We gaan niet snuiven? Top! :thumbsup:
Slechte zaak :(