Jaa bijnaOxygene wrote:Ja ik zo ook maar es..
't is alweer bijna woensdag :o 't avondje is bijna gekomen!
Wel hopen dat de groene beesten voor die tijd langskomen
Wordt echt een onvergetelijke nacht
Jaa bijnaOxygene wrote:Ja ik zo ook maar es..
Dat ligt er maar net aan hoeveel je weg vreet, kan ook 1 mooie zwart gat wordenHoofdcoach wrote:Jaa bijnaOxygene wrote:Ja ik zo ook maar es..
't is alweer bijna woensdag :o 't avondje is bijna gekomen!kan echt niet wachten
Wel hopen dat de groene beesten voor die tijd langskomenanders maar op de meeting lief kijken
![]()
Wordt echt een onvergetelijke nacht
MovingMadness wrote: Dat ligt er maar net aan hoeveel je weg vreet, kan ook 1 mooie zwart gat worden
Op de beat van Zie De Maan Schijnt!Oxygene wrote:Ja ik zo ook maar es..
Hahahha Christian je moet dichter worden serieus of iets in die richtingChukkels wrote:Op de beat van Zie De Maan Schijnt!Oxygene wrote:Ja ik zo ook maar es..
Halve maan en bruine bomen
Drop ze voor een goede space
't Heerlijk avondje is gekomen
't Avondje van Ha-Hard Bass
Op vol tempo slaat je hart
Wie snoep slikt, die gaat hard
Wie snoept slikt, die gaat hard
Ow wat pret zal 't zijn te spelen
Met 'n Eekhoorn en Albert Heijn
Eerlijk zullen wij alles delen
Pep, snoepgoed, wat is het fijn
Maar ow wee, pas op je hart
Van Fast Forward ga je hard
Maar ow wee pas op je hart
GENIAAL!!!Chukkels wrote:Op de beat van Zie De Maan Schijnt!Oxygene wrote:Ja ik zo ook maar es..
Halve maan en bruine bomen
Drop ze voor een goede space
't Heerlijk avondje is gekomen
't Avondje van Ha-Hard Bass
Wie snoep slikt, die gaat hard
Wie snoept slikt, die gaat hard
Ow wat pret zal 't zijn te spelen
Met 'n Eekhoorn en Albert Heijn
Eerlijk zullen wij alles delen
Pep, snoepgoed, wat is het fijn
Maar ow wee, pas op je hart
Maar ow wee pas op je hart
Huh?Kevin-Raw wrote: Oja vannacht weer heerlijk geslapen op 5-HTP!!!
http://www.nrgboost.nl/blog/5htp-wat-he ... -doet-het/Markos wrote:Huh?Kevin-Raw wrote: Oja vannacht weer heerlijk geslapen op 5-HTP!!!Drugs voor het slapen?
je mocht toch ook mar 4 dagen achter elkaar C nemen? zoiets meen ik ook te hebben gehoordKevin-Raw wrote:http://www.nrgboost.nl/blog/5htp-wat-he ... -doet-het/Markos wrote:Huh?Kevin-Raw wrote: Oja vannacht weer heerlijk geslapen op 5-HTP!!!Drugs voor het slapen?
Xtc maakt je serotonine op, 5-htp neem je op zo snel mogelijk je vooraad weer aan te makenom zo min mogelijk schade optelopen en een kater te voorkomen.
Dus nu ff paar dagen voor hardbass volgas vitamice C snoepen, en paar keer voor slapenn gaan 5-htp![]()
je slaapt er als een roosje door
Gekkie... Je gaat toch niet plassen met X opKevin-Raw wrote:Vitamine C mag je elke dag nemen, is eigenlijk een dagelijkse verplichtigte vitamine, en als je teveel neemt plas je het toch weer uit, en ik neem gister vandaag, en morgen 5-htp .
en dan 2 dagen na hardbass weer
Plassen met XChukkels wrote:Gekkie... Je gaat toch niet plassen met X opKevin-Raw wrote:Vitamine C mag je elke dag nemen, is eigenlijk een dagelijkse verplichtigte vitamine, en als je teveel neemt plas je het toch weer uit, en ik neem gister vandaag, en morgen 5-htp .
Ik bedoel de dagen ervoor en ernaChukkels wrote:Gekkie... Je gaat toch niet plassen met X opKevin-Raw wrote:Vitamine C mag je elke dag nemen, is eigenlijk een dagelijkse verplichtigte vitamine, en als je teveel neemt plas je het toch weer uit, en ik neem gister vandaag, en morgen 5-htp .
Op Xxlerator was pissen ook goddelijk, damn! Sowieso weer @ Hard BassHoofdcoach wrote:Plassen met XChukkels wrote:Gekkie... Je gaat toch niet plassen met X opKevin-Raw wrote:Vitamine C mag je elke dag nemen, is eigenlijk een dagelijkse verplichtigte vitamine, en als je teveel neemt plas je het toch weer uit, en ik neem gister vandaag, en morgen 5-htp .
en dan 2 dagen na hardbass weerop Qountdown ging ik sinterklaas kapoentje zingen en toen ging het prima
voelde zo heerlijk
Ja ervoor ook ja, maar vitamine zijn elke dag goedmodernization wrote:Wat is het beste om vitamine te nemen? sowieso erna een paar dagen, maar paar dagen ervoor ook aan te raden?
Ook verstandig op de dag zelf? of dan ff skippen, want dan gooi ik er nu ook ff wat inKevin-Raw wrote:Ja ervoor ook ja, maar vitamine zijn elke dag goedmodernization wrote:Wat is het beste om vitamine te nemen? sowieso erna een paar dagen, maar paar dagen ervoor ook aan te raden?, maar ik neem nu veel vitamine C & E , en na hardbass ook.
Vitamines zijn ALTIJD goedmodernization wrote:Ook verstandig op de dag zelf? of dan ff skippen, want dan gooi ik er nu ook ff wat inKevin-Raw wrote:Ja ervoor ook ja, maar vitamine zijn elke dag goedmodernization wrote:Wat is het beste om vitamine te nemen? sowieso erna een paar dagen, maar paar dagen ervoor ook aan te raden?, maar ik neem nu veel vitamine C & E , en na hardbass ook.
Ja zo heb ik het ook altijd gedaan, maar wat is nou de moeite om ff paar vitamines te nemen, helemaal omdat ik ongezond leefOxygene wrote:Ik heb nooit gelet op mijn voeding rondom mijn XTC gebruik.. Ik neem voldoende rust ervoor en erna en voel me daar altijd prima bij
Lol wel raar dat je moeder het opentChukkels wrote:Woehoe, shirt binnen en hij past
Helaas opende m'n moeder het pakketje en zag ze de pakketbon met daarop de omschrijving:
Hardspace shirt 4 PIL LOGO naast elkaar.
Volgende keer niet meer zo'n omschrijving aub
waarom opent jou moeder JOU pakketjes?Chukkels wrote:Woehoe, shirt binnen en hij past
Helaas opende m'n moeder het pakketje en zag ze de pakketbon met daarop de omschrijving:
Hardspace shirt 4 PIL LOGO naast elkaar.
Volgende keer niet meer zo'n omschrijving aub