Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:03 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Nou ja zeg Daniel, vind ik niet lief van je :cry:

Maar om eerlijk te zijn ben il mijn schaatsen al aan het slijpen voir het wereldkampioenschap zaterdag. Stokje in mond zodat ie verder open kan en sneller heen en weer. Ow fuck, nu verklap ik mijn tactiek :(

Ik heb mij klapschaatsen maar uit het vet gehaald :D Daar verwacht ik toch wel verder mee in de top te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:05 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Maar om eerlijk te zijn ben il mijn schaatsen al aan het slijpen voir het wereldkampioenschap zaterdag. Stokje in mond zodat ie verder open kan en sneller heen en weer. Ow fuck, nu verklap ik mijn tactiek :(

Ik heb gewoon wat meph uit jou zakje gehaald.
Saboteren de gekstuuuuh
modernization schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb mij klapschaatsen maar uit het vet gehaald :D Daar verwacht ik toch wel verder mee in de top te komen.

Ik heb mijn noren aangetrokken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:10 

Hardtraxx Veteran

Ik moet eerst nog eekhoorntjes vangen voordat ik mijn schaatsen ga slijpen! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

Ach ik heb eekhoorntjes die beste maatjes zijn met olifanten en door al dat ge'flux' kregen ze een enorme oppepper en doen ze niet 'eek eek' maar 'meouw meouw' :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ach ik heb eekhoorntjes die beste maatjes zijn met olifanten en door al dat ge'flux' kregen ze een enorme oppepper en doen ze niet 'eek eek' maar 'meouw meouw' :yes:

Ja precies, tenzij je meow meow dadelijk pleite is :P
In mijn neusgaten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:17 

Hardtraxx Elite

155mg 4aco-dmt, 5g ketamine en 15 bruine bomen zal wel voldoende zijn om ons dit weekend lekker bezig te houden :D

edit: vergeet ik zomaar even de pammetjes die ook voorzien zijn voor een heerlijke nachtrust na Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
155mg 4aco-dmt, 5g ketamine en 15 bruine bomen zal wel voldoende zijn om ons dit weekend lekker bezig te houden :D

De kolere :P

Ik wil ook Ketamine :(

Kan ik misschien keertje bestellen bij u? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:22 

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Ja precies, tenzij je meow meow dadelijk pleite is :P
In mijn neusgaten! :P

Haha.. gaat ook weer helemaal nergens over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

edit: vergeet ik zomaar even de pammetjes die ook voorzien zijn voor een heerlijke nachtrust na Hard Bass.

Zoveel meenemen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Ik vond hem wel cryptisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:26 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
DarkBeatz schreef:

Weekendje Center Parcs gekoppeld aan Hard Bass ;) Trouwens ook nog wat speed en lsd op zak, maar daar ga ik niet aan (maat gaat 1 zegel acid pakken op Hard Bass wel, in samenspraak met x, hij vind dat de lightshow altijd nog vetter :lol:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Hoofdcoach schreef:
DarkBeatz schreef:

Weekendje Center Parcs gekoppeld aan Hard Bass ;)

Oeh nais :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:28 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Afterparty bij jou? :) :P

Je doet maar, wij liggen toch allemaal helemaal ko van de slaappillen :thumbsup: (Word mijn eerste ervaring met deftige pammetjes...) Trouwens we (ik) ga niks van al die dingen lopen combineren hoor, vrijdagavond word het waarschijnlijk ketamine (misschien dat ik samen met mn vriendinnetje op de slaapkamer wel eens in de buurt van die k-hole ga komen, en zondag of maandag 4aco-dmt, zaterdagnacht bruine bomen.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Vik schreef:
Afterparty bij jou? :) :P

Je doet maar, wij liggen toch allemaal helemaal ko van de slaappillen :thumbsup: (Word mijn eerste ervaring met deftige pammetjes...) Trouwens we (ik) ga niks van al die dingen lopen combineren hoor, vrijdagavond word het waarschijnlijk ketamine (misschien dat ik samen met mn vriendinnetje op de slaapkamer wel eens in de buurt van die k-hole ga komen, en zondag of maandag 4aco-dmt, zaterdagnacht bruine bomen.)

Klinkt goed :D

Benzo's haha, heftige shizzle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:44 

Hardtraxxer

Ik ben ook al bezig met granen en fruit om gezondheid op te bouwen deze week.

Heb al 3 pakken Sultana's op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Ik ben ook al bezig met granen en fruit om gezondheid op te bouwen deze week.

Heb al 3 pakken Sultana's op :lol:

Daar hadden jullie eerder mee moeten beginnen heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 21:50 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
Dat gaat een leuk weekendje worden! :D Ik hou het gewoon lekker bij m'n Eekhoorntjes zaterdag nacht. :)
Ben deze week al lekker bezig met Vitamine C+E en flink wat groente en fruit. Gaat helemaal goed komen dit weekend. :thumbsup:

Gezond zit er bij mij niet in voor dit weekend, maar het is het allerlaatste weekend dat ik bij mn australisch vriendinnetje ben, dus we gaan er wat om nooit te vergeten van maken, uiteraard wel nog steeds nagedacht over de schadelijkheid. Ketamine is helemaal niet zo gevaarlijk of schadelijk, word ook al lang in de medische wereld aan mensen toegedient, wel een gevaar van verslaving, maar als ik het hier thuis heb liggen kan ik er toch steeds goed afblijven :cool:. 4acodmt zijn gewoon paddo's maar dan in een chemisch vormpje, kan niets kwaad dus. En dan ja de slaappilletjes, kan er toch niet aan komen, maar vind het wel super relaxed dat een maat ze voor ons allemaal regelt voor na hard bass, ik slaap altijd heel slecht na xtc dus eens zien hoe dat nu gaat meevallen :drool:

Hopelijk weet ik zaterdag ook eindelijk eens hoe het is om iemand te zoenen op x :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:12 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Vik schreef:
Dat gaat een leuk weekendje worden! :D Ik hou het gewoon lekker bij m'n Eekhoorntjes zaterdag nacht. :)
Ben deze week al lekker bezig met Vitamine C+E en flink wat groente en fruit. Gaat helemaal goed komen dit weekend. :thumbsup:

Gezond zit er bij mij niet in voor dit weekend, maar het is het allerlaatste weekend dat ik bij mn australisch vriendinnetje ben, dus we gaan er wat om nooit te vergeten van maken, uiteraard wel nog steeds nagedacht over de schadelijkheid. Ketamine is helemaal niet zo gevaarlijk of schadelijk, word ook al lang in de medische wereld aan mensen toegedient, wel een gevaar van verslaving, maar als ik het hier thuis heb liggen kan ik er toch steeds goed afblijven :cool:. 4acodmt zijn gewoon paddo's maar dan in een chemisch vormpje, kan niets kwaad dus. En dan ja de slaappilletjes, kan er toch niet aan komen, maar vind het wel super relaxed dat een maat ze voor ons allemaal regelt voor na hard bass, ik slaap altijd heel slecht na xtc dus eens zien hoe dat nu gaat meevallen :drool:

Hopelijk weet ik zaterdag ook eindelijk eens hoe het is om iemand te zoenen op x :$

Goos, dat gaat helemaal goed komen :D :yay:

Ik voel het aan mijn pillenwater :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

Voor after hardbass heb ik codeine xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:27 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:

Afgelopen 2 keren dat ik X heb gedaan versierpoging gedaan en allebei keer raak! Is echt superfijn, vooral als je echt lekker hard gaat en ze pakt je in je zij vast ofzo :D Tintelinggggg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
DarkBeatz schreef:

Afgelopen 2 keren dat ik X heb gedaan versierpoging gedaan en allebei keer raak! Is echt superfijn, vooral als je echt lekker hard gaat en ze pakt je in je zij vast ofzo :D Tintelinggggg :drool:

Ik zou ook klaarkomen man. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

:/ de eekies waren op maar hij gaat nieuwe halen, hopelijk nog voor hardbass ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:41 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:

Oeioei.. hopen dat je ze nog kan krijgen want ze gaan lekkaaaaah :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Hoofdcoach schreef:

Oeioei.. hopen dat je ze nog kan krijgen want ze gaan lekkaaaaah :drool: :drool:

Ja zal waarschijnlijk wel gewoon lukken :) mja in het ergste geval moet ik in het gelredome zoeken of ze daar rondhuppelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 22:53 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Oxygene schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ja zal waarschijnlijk wel gewoon lukken :) mja in het ergste geval moet ik in het gelredome zoeken of ze daar rondhuppelen xd

Heb ik met Qlimax ook gedaan, boompje en olifantje op de kop getikt toen :drool:
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic