Zo, wakker, tijd om even op wat dingetjes te reageren:
Delusiion schreef:
Chukkels schreef:
Trouwens, nieuwe poll?

Suggestie: Welk Research Chemical vind jij tot dusver het vetst?

Denkend aan jou hoofd vanacht heb ik al een voorgevoel wat dit zal zijn

Hoe laat zijn jullie weg gegaan dan?
Want het duurde uiteindelijk toch tot 6 uur?
We zijn tot het bittere einde gebleven en werden bijna de zaal uitgeduwd. Wat een held is die Villain trouwens met z'n scratchkunsten. Hardcore was heerlijk, geen mainstream voor de verandering. Mephedrome begon z'n kracht te verliezen tegen een uur of half 6, kwart voor 6. Maar geen last van een comedown, want de pep nam het over. Heerlijk!
Oxygene schreef:
Delusiion schreef:
Er was gisteren een gast die een foto van mij - PePePe - Chuckles - Robbert - daniel en nog een gozer van hardtraxx heeft gemaakt, natuurlijk wel met een camera van een hardtraxx gozer, weet alleen niet meer wie het was

Ohw.. dat was ik niet geloof ik..
Ik heb 2 keer geposseerd voor een foto, voor de rest was ik alleen maar bezig met stampen, het was gewoon té vet om te stoppen met dit spul op en deze muziek
Ik was zelfs bij Psyko Punkz aan het smeken dat Dirty Sounds of BassBoom gedraaid werd, zodat ik kon pissen. Gelukkig kwam (volgens) mij Faster 'N Further, zodat ik toen kon pissen

Delusiion schreef:
Oxygene schreef:
Delusiion schreef:
Degene die "de foto" heeft ......of diegene waarmee Oxygene gezoend heeft

Het was zeker weten een meid

Ik kon gisteren ook zweren dat er tafels en krukken in de zaal stonden

Dat zei je al inderdaad, geniaal! Mensen met brillen op, zittende mensen, etc. Dat zijn de hallucinaties die men meestal krijgt van (te veel) XTC

Olijfboompje schreef:
Dit weekend was leipppp
XXlerator was fucking nice met alle leipo's

Leip? Man, dit was het beste weekend uit mijn leven! Thanks daarvoor en Robert ook!
roberttt schreef:
Vik schreef:
Ga je nuchter of pak je wat anders?
Nuchter, moet wel
Waarom nuchter? Je serotonine is aardig op peil en alleen pep is ook zonde op zo'n feest. Neem dan weer Mephedrone (als ik er nog aan kan komen binnen 2 weken)

Ik ga in ieder geval lekker aan de eekhoorntjes, zeker in combinatie met pep óf 4-FMP. Hell, misschien ook wel beide

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt,

Whahah, ja, ik zeg het niet voor lul

Ach ja al die chemische bende moet er toch uit, bij mij bewegen de muren nu nog

zal wel door slaap gebrek komen
Dat is de 2c-b die z'n werking nog doet, komt nu door je darmen heen, omdat je moet schijten

Nee gein, maar vond het wel grappig dat bij jou de 2c-b nog werkte op het moment dat we de Matrixx inliepen. Lijkt me wel geniaal, genieten van de lampjes!
Heb mezelf ook fantastisch geammuseerd met die matrixborden aan de zijkant. Als er een vette lichtshow kwam, kon ik daar enorm van genieten dankzij de mephedrone.
Delusiion schreef:
roberttt schreef:
Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt,

Niet waar, komt vast door die andere troep die julllie gebruikte, want danet heb ik een hele stoere vaste gedraaid, btw lang leven Chuckels voor die menthol sigaretten toen die van mij op waren

Menthol sigaretten zijn da bomb!

Thanks aan Olijfie voor die tip op Qountdown, nu is heel Hardtraxx eraan
Heb heel weinig gerookt gisteren trouwens. Of weinig... Tot een uur of half 3 redelijk wat, maar tussen 3 en half 6 wou ik eigenlijk alleen maar losgaan en heb ik er niet meer aan gedacht om een peuk te pakken. Had er ook totaal geen behoefte aan. Zal de mephedrone wel zijn, dat je zin in een peuk wegebt. Is dat spul toch nog een beetje goed voor je gezondheid
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Ik heb na de tijd een krentenbol en een banaan gegeten .
haha

sterkte deze dagen roberrtt

Valt wel mee denk meer vermoeidheid, heb geen mdma ofzo gehad . Dus geen dinsdag dip

Inderdaad, alleen een beetje vermoeid op zondag, dankzij dit zware weekend, maar dit spul geeft totaal geen katers. Dus morgen waarschijnlijk zo fris al een hoentje, op wat spierpijn na, schat ik

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Liep ik er erg bij ? Viel volgens mij wel mee
Je stond te staren als een mofo

Je kaak ging als een malle droogtrommel

Kaak ging inderdaad tekeer als een malle, bij mij ook, nog nooit zo erg meegemaakt voor mijn gevoel. Verder zag alles er volgens mij wel normaal uit, ogen leken in ieder geval normaal. Maar ja, dat kaakschaatsen doet het hem, dat is gewoon 20x erger met Mephedrone dan met MDMA.
roberttt schreef:
Voor me gevoel liep ik er normaal bij
Yup, dat gevoel had ik ook

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Tja, dat zeiden wel meer mensen die ik zag lopen
Chukkels liep er ook niet echt zuinig bij

Machtig

nu begrijp ik waarom iedereen mij aankeek, en zij jij gaat wel hard hè

Ja, ik werd ook de hele tijd aangekeken, aangelachen en aangesproken met die tekst. Ik had echt het gevoel van 'hoe de fuck weten hun dat?' Maar ja, nu is het wat begrijpelijker

Delusiion schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Tja, dat zeiden wel meer mensen die ik zag lopen
Chukkels liep er ook niet echt zuinig bij

Chuckles voor me, pasje uit z'n broekzak halen met wat poeder,
Chuckles: O_____O;; Gast!! Ik heb licht nodig!!
Om alsnog vervolgens alles mis te snuifen XD
En het ging nog helemaal mis ook. Ik had een mg of 150-200 mephedrone erop gelegd en wou de helft overlaten voor Robert. Maar omdat het de eerste paar keren mis ging (ik snoof ernaast

) ging ik harder snuiven, waardoor ik opeens nagenoeg alles opsnoof. Toen had ik echt zoiets van 'wtf, straks ga ik veel te hard'. Maar viel gelukkig mee en was echt perfect goed. Hard ging het zeker, maar wel een geniaal gevoel de rest van de avond.
Kevin-Raw schreef:
Nog 13 daagies!!

dan ga ik met de eekhoorntjes spelen!!

, maar als ik dit zo lees allemaal misschien eerst een beetje PEP op het begin

Heb dat nog nooit op
Pep is geniaal! Sowieso weer 200-250mg innemen voor Hard Bass. Dit keer bommetje denk ik, aangezien ik het godse-irritant vond dat snuiven. Van mephedrone en 2c-b had ik overigens totaal geen last, maar van pep snuiven wel. Erg raar, zou andersom moeten zijn!

________________________________________________________________________________
Zo, aardig op wat quotes gereageerd, was weer leuk. Thanks alle Hardtraxxers voor dit geweldige weekend en dan met name Daniël en Robert, want dankzij hun heb ik weer 2 dingen op mijn druglijstje kunnen afstrepen en heb ik het beste weekend van mijn leven gehad. Wat een lol