Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 267  Volgende

Heb je wel eens fout gedoseerd?
Ja, met gevolgen 22%  22%  [ 12 ]
Ja, zonder gevolgen 15%  15%  [ 8 ]
Nee 51%  51%  [ 28 ]
Meerdere keren 4%  4%  [ 2 ]
Wat is fout doseren? 9%  9%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 55
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:15 

Hardtraxx Veteran

Delusiion schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Voor me gevoel liep ik er normaal bij

Tja, dat zeiden wel meer mensen die ik zag lopen :lol:
Chukkels liep er ook niet echt zuinig bij :lol:

Chuckles voor me, pasje uit z'n broekzak halen met wat poeder,
Chuckles: O_____O;; Gast!! Ik heb licht nodig!!
Om alsnog vervolgens alles mis te snuifen XD

Whahahha, ik zei dat tegen hem, hij zo, van je pinpas afsnuiven?
Ja man, gewoon doen :lol:

Heldige acties :yay:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:18 

Donateur

Maar toch, waarom weet ik niet dat ik aan het schaatsen was . Dat ik staarde weet ik wel, maar dan zag ik lampjes
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:20 

Donateur

Nog 13 daagies!! :drool: dan ga ik met de eekhoorntjes spelen!! :love: , maar als ik dit zo lees allemaal misschien eerst een beetje PEP op het begin :D Heb dat nog nooit op
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Niemand die Nee heeft gezegd dat valt me serieus nog mee :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Zo, wakker, tijd om even op wat dingetjes te reageren:

Delusiion schreef:
Chukkels schreef:
Trouwens, nieuwe poll? ^^

Suggestie: Welk Research Chemical vind jij tot dusver het vetst? ^^

Denkend aan jou hoofd vanacht heb ik al een voorgevoel wat dit zal zijn :P

Hoe laat zijn jullie weg gegaan dan?
Want het duurde uiteindelijk toch tot 6 uur?

We zijn tot het bittere einde gebleven en werden bijna de zaal uitgeduwd. Wat een held is die Villain trouwens met z'n scratchkunsten. Hardcore was heerlijk, geen mainstream voor de verandering. Mephedrome begon z'n kracht te verliezen tegen een uur of half 6, kwart voor 6. Maar geen last van een comedown, want de pep nam het over. Heerlijk!

Oxygene schreef:
Delusiion schreef:
Er was gisteren een gast die een foto van mij - PePePe - Chuckles - Robbert - daniel en nog een gozer van hardtraxx heeft gemaakt, natuurlijk wel met een camera van een hardtraxx gozer, weet alleen niet meer wie het was :P

Ohw.. dat was ik niet geloof ik..

Ik heb 2 keer geposseerd voor een foto, voor de rest was ik alleen maar bezig met stampen, het was gewoon té vet om te stoppen met dit spul op en deze muziek :yay:
Ik was zelfs bij Psyko Punkz aan het smeken dat Dirty Sounds of BassBoom gedraaid werd, zodat ik kon pissen. Gelukkig kwam (volgens) mij Faster 'N Further, zodat ik toen kon pissen :P

Delusiion schreef:
Oxygene schreef:
Delusiion schreef:
Degene die "de foto" heeft ......of diegene waarmee Oxygene gezoend heeft :loving: :P

xd Het was zeker weten een meid :nono:

Ik kon gisteren ook zweren dat er tafels en krukken in de zaal stonden :whistle:

Dat zei je al inderdaad, geniaal! Mensen met brillen op, zittende mensen, etc. Dat zijn de hallucinaties die men meestal krijgt van (te veel) XTC :P

Olijfboompje schreef:
Dit weekend was leipppp
XXlerator was fucking nice met alle leipo's :D

Leip? Man, dit was het beste weekend uit mijn leven! Thanks daarvoor en Robert ook! :clap: :loving: :kiss:

roberttt schreef:
Vik schreef:
Ga je nuchter of pak je wat anders?

Nuchter, moet wel

Waarom nuchter? Je serotonine is aardig op peil en alleen pep is ook zonde op zo'n feest. Neem dan weer Mephedrone (als ik er nog aan kan komen binnen 2 weken) :P
Ik ga in ieder geval lekker aan de eekhoorntjes, zeker in combinatie met pep óf 4-FMP. Hell, misschien ook wel beide xd

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt, :lol:

Whahah, ja, ik zeg het niet voor lul :P :thumbsup:

Ach ja al die chemische bende moet er toch uit, bij mij bewegen de muren nu nog >.< zal wel door slaap gebrek komen

Dat is de 2c-b die z'n werking nog doet, komt nu door je darmen heen, omdat je moet schijten xd Nee gein, maar vond het wel grappig dat bij jou de 2c-b nog werkte op het moment dat we de Matrixx inliepen. Lijkt me wel geniaal, genieten van de lampjes! :love:
Heb mezelf ook fantastisch geammuseerd met die matrixborden aan de zijkant. Als er een vette lichtshow kwam, kon ik daar enorm van genieten dankzij de mephedrone.

Delusiion schreef:
roberttt schreef:
Trouwens je had wel gelijk olijf dat je van pep en methol peuken aan de schijt raakt, :lol:

Niet waar, komt vast door die andere troep die julllie gebruikte, want danet heb ik een hele stoere vaste gedraaid, btw lang leven Chuckels voor die menthol sigaretten toen die van mij op waren :P

Menthol sigaretten zijn da bomb! :bomb: Thanks aan Olijfie voor die tip op Qountdown, nu is heel Hardtraxx eraan :thumbsup:
Heb heel weinig gerookt gisteren trouwens. Of weinig... Tot een uur of half 3 redelijk wat, maar tussen 3 en half 6 wou ik eigenlijk alleen maar losgaan en heb ik er niet meer aan gedacht om een peuk te pakken. Had er ook totaal geen behoefte aan. Zal de mephedrone wel zijn, dat je zin in een peuk wegebt. Is dat spul toch nog een beetje goed voor je gezondheid :lol:

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Ik heb na de tijd een krentenbol en een banaan gegeten .

haha :P sterkte deze dagen roberrtt :D

Valt wel mee denk meer vermoeidheid, heb geen mdma ofzo gehad . Dus geen dinsdag dip :thumbup:

Inderdaad, alleen een beetje vermoeid op zondag, dankzij dit zware weekend, maar dit spul geeft totaal geen katers. Dus morgen waarschijnlijk zo fris al een hoentje, op wat spierpijn na, schat ik :P

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
Liep ik er erg bij ? Viel volgens mij wel mee

:lol: :lol:
Je stond te staren als een mofo :P
Je kaak ging als een malle droogtrommel :lol:

Kaak ging inderdaad tekeer als een malle, bij mij ook, nog nooit zo erg meegemaakt voor mijn gevoel. Verder zag alles er volgens mij wel normaal uit, ogen leken in ieder geval normaal. Maar ja, dat kaakschaatsen doet het hem, dat is gewoon 20x erger met Mephedrone dan met MDMA.

roberttt schreef:

Yup, dat gevoel had ik ook :P

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Machtig :lol: nu begrijp ik waarom iedereen mij aankeek, en zij jij gaat wel hard hè :lol:

Ja, ik werd ook de hele tijd aangekeken, aangelachen en aangesproken met die tekst. Ik had echt het gevoel van 'hoe de fuck weten hun dat?' Maar ja, nu is het wat begrijpelijker xd

Delusiion schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Chuckles voor me, pasje uit z'n broekzak halen met wat poeder,
Chuckles: O_____O;; Gast!! Ik heb licht nodig!!
Om alsnog vervolgens alles mis te snuifen XD

En het ging nog helemaal mis ook. Ik had een mg of 150-200 mephedrone erop gelegd en wou de helft overlaten voor Robert. Maar omdat het de eerste paar keren mis ging (ik snoof ernaast xd ) ging ik harder snuiven, waardoor ik opeens nagenoeg alles opsnoof. Toen had ik echt zoiets van 'wtf, straks ga ik veel te hard'. Maar viel gelukkig mee en was echt perfect goed. Hard ging het zeker, maar wel een geniaal gevoel de rest van de avond. :love:

Kevin-Raw schreef:
Nog 13 daagies!! :drool: dan ga ik met de eekhoorntjes spelen!! :love: , maar als ik dit zo lees allemaal misschien eerst een beetje PEP op het begin :D Heb dat nog nooit op

Pep is geniaal! Sowieso weer 200-250mg innemen voor Hard Bass. Dit keer bommetje denk ik, aangezien ik het godse-irritant vond dat snuiven. Van mephedrone en 2c-b had ik overigens totaal geen last, maar van pep snuiven wel. Erg raar, zou andersom moeten zijn! xd

________________________________________________________________________________
Zo, aardig op wat quotes gereageerd, was weer leuk. Thanks alle Hardtraxxers voor dit geweldige weekend en dan met name Daniël en Robert, want dankzij hun heb ik weer 2 dingen op mijn druglijstje kunnen afstrepen en heb ik het beste weekend van mijn leven gehad. Wat een lol :woot: :worship:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

Your in for a treat :loving:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:24 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:

Your in for a treat :loving:

Jaa moet ff kijken of ik het meeneem of dat ik daar ff een vingertopje scoor :P of bommetje, iig niet door de neus ;)
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:25 

Donateur

Ik liep nog te trippen in de matrixx ja XD dat was raar jonge :lol:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Haha, we zijn geen junks :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:27 

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Haha, we zijn geen junks :P

Weet je het zeker :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:28 

Donateur

Ik kan deze poll niet beantwoorden helaas
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:28 

Waarom niet gewoon doen :cry:
Ik kan makkelijk op een feest zonder drugs :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:30 

Donateur

wesskeej schreef:

Tsja nog nooit gedaan, altijd wel pep X of alcohol, ben nog nooit nuchter gegaan :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Ik moet trouwens nog even melden, gisteren toen we aan de 2c-b zaten hadden we Psycho opgezet. Wat een pokke-herrie vonden we toen alle 3. Toen Zatox hem draaide op XXlerator zeiden we nog "Hoe konden we dit pokke-herrie vinden" en gingen we weer los als een malle! :lol:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
wesskeej schreef:

Tsja nog nooit gedaan, altijd wel pep X of alcohol, ben nog nooit nuchter gegaan :thumbdown:

:P
Ik ben wel vaak nuchter gegaan voorheen.
Alleen maar nuchter zelfs.
Chukkels schreef:
Ik moet trouwens nog even melden, gisteren toen we aan de 2c-b zaten hadden we Psycho opgezet. Wat een pokke-herrie vonden we toen alle 3. Toen Zatox hem draaide op XXlerator zeiden we nog "Hoe konden we dit pokke-herrie vinden" en gingen we weer los als een malle! :lol:

Haha, ja dat was wel behoorlijk stom :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:31 

roberttt schreef:
wesskeej schreef:

Ik ook niet :loving:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:32 

Donateur

En toen zette ik de Mario tune op :love:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:
wesskeej schreef:

:P
Ik ben wel vaak nuchter gegaan voorheen.
Alleen maar nuchter zelfs.

Nou ja, nuchter... Alleen op bier. Als ik BOB ben ik wel altijd nuchter en vermaak ik me nog steeds prima. Dus ja, ik kan wel zonder drugs. Maar met is gewoon veel leuker! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:37 

Donateur

Ik weet niet, drugs is bij mij een gewoonte geworden op feesten. Dus kan best moeilijk zijn voor mij. Als ik eerlijk ben
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:42 

Ben ook al een hele tijd niet nuchter naar een feestje geweest...
Denk dat ik bij masters nuchter ga was vorig jaar daar ook nuchter en errug goed bevallen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:44 

Hardtraxxer

Ik was gisteren ook de BOB, maar gewoon op tijd die zooi nemen en dan rustig laten uitwerken :P
Ging volgens mij erg goed, maar voor de zekerheid moet je dat maar aan Pepepe vragen :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Delusiion schreef:
Ik was gisteren ook de BOB, maar gewoon op tijd die zooi nemen en dan rustig laten uitwerken :P
Ging volgens mij erg goed, maar voor de zekerheid moet je dat maar aan Pepepe vragen :P

Ik verklaarde jullie voor gek met zooi op achter het stuur :P
Toen ik dat deed met pep op, vond ik het fucking trippy :P
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:48 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
Delusiion schreef:

Serieus?
Op de heenweg alleen al hebben we denk ik meer als een halve gram op met z'n 2e :innocent:
Dat was begonnen toen we 5 minuten in de auto zaten van die 1,5 uur :P

Ik rui er juist altijd beter door, blowen + rijden doe ik niet :P Vind ik te trypy
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Delusiion schreef:

Ik had dat vorige week, het spul was al uitgewerkt, maar ik voelde me er toch niet goed onder. Vandaag ging het wegbrengen van Olijfje goed trouwens om 12 uur, alleen was iets verkeerd gereden xd
Bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:51 

Donateur

Ik kwam ook veilig thuis met tram en trein :whistle: ben overigens nog steed klaar wakker... Gaat morgen leuk worden
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 267  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic