9,0 heerlijke plaat
Alpha & Omega - Universal Dilemma
Alpha & Omega - Universal Dilemma
9.0, geniale track met vette gated kicks er inQlown wrote:7,5 heb liever Emotions.
Digital Abuse - WTF
6,8sandervanbruggen wrote:3. helemaal niks voor mij.
Digital Punk & Profyler - Bringing the Funk (Zatox Remix)
Mwa, 6,5.Pipa wrote:
6,8
Headhunterz & Audiofreq - Breakout
4toffee wrote:7, altijd vet dat die climax gesidechained is.
Neophyte - Anybody Out There
-1Frenchkicks wrote:4toffee wrote:7, altijd vet dat die climax gesidechained is.
Neophyte - Anybody Out There
Partyraiser & SRB & The Vizitor Ft. MC Syco - Dutchcore Alstublieft
0, not even sure welke genre lijkt me geen 'harder style'
Dit soort nummers staat aan de basis van de zogenaamd 'harde' stijlen van tegenwoordig.Frenchkicks wrote:0, not even sure welke genre lijkt me geen 'harder style'
House staat ook aan de basis van de harder styles, maar dat classificeer je toch ook niet als harder styleHC_Blaster wrote:Dit soort nummers staat aan de basis van de zogenaamd 'harde' stijlen van tegenwoordig.Frenchkicks wrote:0, not even sure welke genre lijkt me geen 'harder style'
Zo bedoelde ik het niet, ik onderbouwde alleen het cijfer 0 dat ik gaf: ik kon niet opmaken welk genre het is en wat mij betreft geen harder styleHC_Blaster wrote:Harder style vind ik zo'n slechte naam omdat het niet representeert wat het eigenlijk voorstelt. Je zou harde muziek verwachten maar dat is in het gros van de muziek gewoon niet zo. Dan vind ik die ouwe house plaatjes harder doorstampen dan (early) hardstyle of new school frenchcore bijvoorbeeld.
Maar goed als dit geen harder stylezzz is dan ben ik weg uit dit topic. Maakt mij niet uit hoor
8,5Frenchkicks wrote:0, not even sure welke genre lijkt me geen 'harder style'
Ophidian - Butterfly