Done 
31 deelnemers ondertussen
31 deelnemers ondertussen
Parvuz wrote:Who the fuck is thea verbruggen hier op HT? Die heeft een aanvraag gedaan om bij ons in de poule te komen.
Die denkt zeker dat HT voor Het Theekransje staat...Parvuz wrote:Who the fuck is thea verbruggen hier op HT? Die heeft een aanvraag gedaan om bij ons in de poule te komen.
Ik verwacht dat je dan juist de meeste kans hebt om te winnenCivitas wrote:ook maar even ingevuldook al heb ik er weinig verstand van
Duidelijk, bedankt!Parvuz wrote:Ja, maar wel mat maar 1 voorspelling. Niet dat je elke pool andere uitslagen kan invullen enzo
Jup, nog twee daagjes wachtenJorgvv wrote:Van mij mag dat WK onderhand wel beginnen
Je stond er wel tussen hoor.Lyst wrote:Vergeten in te schrijven voor de Hardtraxx poule, had de voorspelling al wel gedaan.
Mijn scorito --> Poule Dashboard en daar zie je de scores wel tevoorschijn komenPommer wrote:Waar kun je tussenstanden etc zien dan? Dit is de eerst keer dat ik mee doe.
Ga naar scorito, klik op ,MIJN scorito// poule dashboard en dan je ergens pijltjes staan waarmee je naar rechts kan klikken dan kom je in de hardtraxx poule.Pommer wrote:Waar kun je tussenstanden etc zien dan? Dit is de eerst keer dat ik mee doe.