Ja, het was goei visweer rond de klok van 1 uur
En die topscoorders is ook beetje uit balans.
Parvuz wrote:Gvd wat een ronde.![]()
4 keer de winnaar goed gehad... 4 keer... van de 16 wedstrijden. En 0 keer de uitslag goed. En mijn topscoorders scoorden bij elkaar... 0 goals...
ik heb nu al bijna meer winnaars goed dan de hele 2de rondeParvuz wrote:Gvd wat een ronde.![]()
4 keer de winnaar goed gehad... 4 keer... van de 16 wedstrijden. En 0 keer de uitslag goed. En mijn topscoorders scoorden bij elkaar... 0 goals...
Lekker bezig Niek,Parvuz wrote:Gister meer punten dan de hele vorige week.![]()
Nederland fout, Brazilie winnaar goed, Mexico winnaar goed. Spanje uitslag goed. Neymar 2 goals, Villa 1 goal.
die heb k ook goedParvuz wrote:Huh? Volgende ronde alleen de winnaar aanklikken? Das ook niet leuk.![]()
Zie dit ook staan:
Hoeveel gele kaarten worden er gegeven in de eerste 16 wedstrijden (ronde 1)? Voorspelling: 45 Resultaat: 45.
wtf... haha nog goed ook.
wees blij dat je nog een kans krijgt om de 2de helft goed te doeniMark wrote:Lol, ik kreeg een mail om de knockout fase in te vullen, zie ik dat ik 1e staat![]()
Raar trouwens dat er nu niet meer op eindstand ingevuld moet worden, als je in de 8e finale alles fout heb ben je de rest van het tournooi ook gelijk uitgeschakeld.
Magnetron wrote:Nu het zo goed gaat Nederland maar meteen als winnaar gekozen![]()
Inderdaad wel wat jammer dat je niet in 1x alles in moest vullen, nu hebben veel meer mensen weer kans om eerste te worden
Belgie finale? Die hebben nou niet echt een bijzonder sterke indruk gemaakt.Lyst wrote:1. Brazilië
2. België
3. Duitsland
4. Nederland