Van 33 naar 26 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Ik klim los naar de top jwt.
zelfde hierpatrickjeb wrote:Van 33 naar 26
-
HHardtraxxer
- 462 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Afgelopen twee dagen 0 punten gescoord. Volgens mij in een dipje terecht gekomen.
Hopelijk ben ik er snel weer uit, en blijft het bij een dipje
Hopelijk ben ik er snel weer uit, en blijft het bij een dipje
als het zo blijft heb ik weer de volle mep 
Denemarken - Portugal bijna goed, Nederland - Duitsland ook bijna trouwens.. Maarja, dit is echt drama, ik mis echt alles in het Nederlands elftal nu en dat geld niet alleen voor de verdediging..
Helaas had ik Nederland - Duitsland goed voorspeld 
en weer een wedstrijd goed, das de 5e al 
Goed bezig!G1LL wrote:en weer een wedstrijd goed, das de 5e al
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Matchfixing van G1ll zijn kant .... 
20 punten gister, mogen stijgen naar plek 8 
trolololoBanaanslak wrote: Ik heb niks serieus ingevuld, heb helemaal geen verstand van voetbal.
Hij staat 20e van de wereld!Firetrap wrote:Matchfixing van G1ll zijn kant ....
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Ik ook. Had spanje-ierland ook goed geradentomac wrote:Helaas had ik Nederland - Duitsland goed voorspeld
Ik dacht die Spanjaarden vinden het wel best bij 3-0
Slechte dagen voor mij haha.
Zozo, spanjeng - ierland goed voorspelt! Alweer mn 2de pot 
-
SHardtraxxer
- 200 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Je moet toto zetten man. Zo wordt je nog is milionairG1LL wrote:en weer een wedstrijd goed, das de 5e al
Heb Frankrijk - Oekraïne ook weer goedsuikerklontje wrote:Je moet toto zetten man. Zo wordt je nog is milionairG1LL wrote:en weer een wedstrijd goed, das de 5e al
Ik had ook 1-2, maar deze wedstrijd heb ik 2-2 dus dat moet het ff blijven nu dan doe ik goeie zaken. Maar heb wel het gevoel dat er nog een doelpunt gaat vallen eigenlijk.
Edit: Godverdomme :')
Edit: Godverdomme :')
Ben alleen bang dat je na de groepsfase in gaat zakken manG1LL wrote:Heb Frankrijk - Oekraïne ook weer goedsuikerklontje wrote:Je moet toto zetten man. Zo wordt je nog is milionairG1LL wrote:en weer een wedstrijd goed, das de 5e al