Ben ik persoonlijk wel voorstander van, al maakt het me verder niet zoveel uit.Zenda wrote:Of doen we het zo dat iedereen wat te eten/drinken meeneemt?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Lekker om eten/drinken mee te nemen als je meer dan een uur moet reizen 
Dan kan je beter zoveel per man doen, maargoed, ik wil best komen, maar moet dan wel weten hoe ik naar huis kom
Dan kan je beter zoveel per man doen, maargoed, ik wil best komen, maar moet dan wel weten hoe ik naar huis kom
-
G
ik kan ook wel meedoen maar hoeveel kunnen dr in dan?chicken wrote:
Als Sander dan nog iets weet te regelen via zijn pa met een taxibedrijf dat er iets van korting gegeven kan worden, zijn jullie er toch?Nog 2 mensen erbij die nu nog door vervoer zitten te twijfelen en dan is het gewoon betaalbaar.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Heb wel eens een busje besteld, konden geloof ik 7 man in. Maar dan moet je wel 7 man op de bbq hebben die met de taxi moeten. 
Van hoe laat tot hoe laat zullen we afspreken? Wat mij betreft maakt het niet uit, zolang het voor 1 uur afgelopen is 
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ik kan er om half 7 zijn en ben tussen 10 en half 11 opgehoepeld.
Misschien dat ik iets vroeger er kan zijn, ligt er een beetje aan hoelaat m'n vader terug is van z'n werk.
-
E
idd. ik sta de volgende dag om 12 uur al bij wish maar ik moet nog naar huis dus.......Zenda wrote:Van hoe laat tot hoe laat zullen we afspreken? Wat mij betreft maakt het niet uit, zolang het voor 1 uur afgelopen is
12 uur ben ik foets.
Opzich vind ik het ook wel gezellig om te komen. altijd leuk om nieuwe HT'ers te ontmoeten 
Dit staat dus voor over precies een week gepland?!
Ik kom met de auto, dus mensen tussen Haarlem en Waspuk kunnen meerijden..
Denk dat mikeee ook wel mee wilt??
-
G
telt Breda of Dordrecht mee?Black Sunrise wrote:Opzich vind ik het ook wel gezellig om te komen. altijd leuk om nieuwe HT'ers te ontmoeten
hoe laat wil jij eigenlijk vertrekken dan? (heenreis dus he)
enn... hoe laat willen jullie met die taxi vertrekken? (heenreis dus he)
JahBlack Sunrise wrote:Opzich vind ik het ook wel gezellig om te komen. altijd leuk om nieuwe HT'ers te ontmoeten
Als iemand een slaapplek heeft (maakt niet uit waar, kan altijd zaterdags de trein terug pakken), kan ik wel komen, anders zou ik om 10 uur in Den Bosch de trein al terug moeten hebben en denk niet dat dat hem wordt..
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Dusss, we hebben nu?
Vergeet ik iemand?Check list wrote: Zeker aanwezig:Misschien aanwezig:
- Zenda
- Chicken
- biscuit
- Draidy
- Project 141
Niet aanwezig:
- Black Sunrise
- Mikeee
- patrickjeb
- KSwoosh
- Distinctive
- Kaboem (Dit onthouden we, Daniel.
)
Last edited by chicken on 22 Jun 2012 14:12, edited 1 time in total.
Ja KSwoosh is nog mischien 
En Distinctive
En Distinctive
Lol stond ik er wel al op heb ik ove me zelf heen gelezenProject 141 wrote:En waarom staat Mikeee twee keer in de lijst van 'misschien'?
Edit: Niet mijn fout
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Foutje, verbeterd. 
Wie komen er zeker? Die kunnen via PB om een precieze routebeschrijving vragen 
Ook is een precies budget wel handig en heb ik graag het geld van tevoren, aangezien ik anders geld uitgeef voor afhakers.
Ook is een precies budget wel handig en heb ik graag het geld van tevoren, aangezien ik anders geld uitgeef voor afhakers.
-
E
Dit is kudt:
Heb nog even zitten puzzelen, maar het gaat me toch niet lukken ivm onder andere een diploma uitreiking die avond 
JammerBlack Sunrise wrote:Heb nog even zitten puzzelen, maar het gaat me toch niet lukken ivm onder andere een diploma uitreiking die avond
Black Sunrise wrote:Heb nog even zitten puzzelen, maar het gaat me toch niet lukken ivm onder andere een diploma uitreiking die avond
Volgende keer beter.
Bij deze roep ik de hulp op van iemand die me naar een station kan brengen na afloop. Moet naar Alkmaar dus geliefd wel station die richting op
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Ik wil opzich wel komen omdat het toch in mijn eigen dorp is, maar hoe duur is het? 
voor jou een tientjeBasshunterzz wrote:Ik wil opzich wel komen omdat het toch in mijn eigen dorp is, maar hoe duur is het?
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Waar woon je dan preciesZenda wrote:voor jou een tientjeBasshunterzz wrote:Ik wil opzich wel komen omdat het toch in mijn eigen dorp is, maar hoe duur is het?