Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het irritante is dat ik een reistijd van ruim 3 uur heb en daarbij (Tenzij ik met een bus in Utrecht, Gouda of Amesfoort terecht kom) ook 3 aansluitingen heb, minstens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zijn er nog meer BBQ'ers dan de 6 in de openingspost? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja ik wil wel maar zit met de reistijd van 4 uur, waardoor ik de trein van 8 uur al meot pakken. dus iemand die met de auto gaat en langs noord/oost overijssel komt? hardenberg bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal slapen in brabant!!! :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Allemaal slapen in brabant!!! :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:


Ik kan niet slapen daar.
Want daar brand nog licht, altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot hoe laat schat je dat we door gaan? Als ik laatste Bus moet hebben (ong. rond 10 uur) is het voor mij geen doen kan pas rond 8 uur wss zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 13:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Begin- en eindtijd maken mij niet echt uit, hoewel het natuurlijk niet tot 3 uur 's nachts hoeft te duren (denk niet dat de buren dat kunnen waarderen :whistle: ). Het is net wat jullie het beste uitkomt, maar ik schat in dat het niet to al te laat gaat duren, aangezien veel mensen zo te lezen met de bus terug moeten kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut brabant jongen, in de randstad heb je daar geen problemen mee

anyway, wil graag komen, maar niet als je echt zo vroeg weg moet vanwege vervoer. Dat is gewoon ronduit vervelend. Dus als er iemand vanuit de buurt van amsterdam gaat :lol: hou ik mij aanbevolen.

Qua drank, bier bier bier bier bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Kut brabant jongen, in de randstad heb je daar geen problemen mee

anyway, wil graag komen, maar niet als je echt zo vroeg weg moet vanwege vervoer. Dat is gewoon ronduit vervelend. Dus als er iemand vanuit de buurt van amsterdam gaat :lol: hou ik mij aanbevolen.

Qua drank, bier bier bier bier bier

Wellicht dat er mensen over Den Bosch rijden ofzo, dat ze je dan daar op het treinstation even afgooien.

Valt vast wat te regelen met al die lieve behulpzame hardtraxxers hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:42 
 

Ik heb tot nu toe:

150 voor drank en de tap. incl. ophalen en leveren etc........

geluid: tja dat wordt helaas iets meer.:

370 euro.
dan heb ik wel de rolls royce onder het geluid erbij staan met nieuwste pioneers met nieuwe sorftware updat en link kabel alsook een monitor op statief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:46 
 

a. ik ga ze niet sjouwen.
b. De supermarkt stunten met bier om de eerlijk handelaren en de horeca uit het veld te gooien en er loopt intussen een rechtszaak tegen de supermarkten en de brouwerijen over prijsafspraken.
vroeger moest je voor een goedkoop biertje naar het plaatselijk cafe nu moet je naar de grootste en commercieelste supermarkt om je bier te halen. er is geen sfeer. alleen een kassa met een meisje dat je t geld aftroggelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ik heb tot nu toe:

150 voor drank en de tap. incl. ophalen en leveren etc........

geluid: tja dat wordt helaas iets meer.:

370 euro.
dan heb ik wel de rolls royce onder het geluid erbij staan met nieuwste pioneers met nieuwe sorftware updat en link kabel alsook een monitor op statief.

Das wel ziek duur voor de muziek, dan zet ik mn laptop met midi wel buiten. Mis ik alleen nog boxen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, denk een beetje na, desnoods neem ik mn 5.1 setje mee joh past net in een sport tas! Gezien het aantal namen wat er nu staat ben je met 6 kratten klaar joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
a) Ja snap dat jij graag geld wil verdienen maar dit gaat nergens over. voor 150 euro zouden we sowieso wel krat of 13 kunnen halen, 300 bier is denk ik meer dan voldoende ;)

b) Boehoe, moet je nu naar de supermarkt in plaats van het cafe omdat de supermarkt zo goedkoop is of het cafe zo tering duur?

En over muziek, slaat ook weer nergens op. We zitten daar in een tuin he, met buren enzo.


Kijk uit straks wordtie weer boos! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Project 141 schreef:
a) Ja snap dat jij graag geld wil verdienen maar dit gaat nergens over. voor 150 euro zouden we sowieso wel krat of 13 kunnen halen, 300 bier is denk ik meer dan voldoende ;)

b) Boehoe, moet je nu naar de supermarkt in plaats van het cafe omdat de supermarkt zo goedkoop is of het cafe zo tering duur?

En over muziek, slaat ook weer nergens op. We zitten daar in een tuin he, met buren enzo.


Kijk uit straks wordtie weer boos! :cry:


lekker blijven uitdagen he, sjonge jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:44 
 

biscuit schreef:
dan heb ik wel de rolls royce onder het geluid erbij staan met nieuwste pioneers met nieuwe sorftware updat en link kabel alsook een monitor op statief.

neem dan gewoon een matig tot goed setje voor minder dan de helft xd
we hoeven toch geen pro shit xd het is maar een bbqtje :P
anders neem ik mn boxen wel mee als iemand me op komt halen :P
2.1 setje dat goed hard kan :P als dan nog 2 mensen meenemen hebben we echt wel genoeg geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:47 
 

teupie schreef:
Onthafloorx schreef:
Project 141 schreef:
a) Ja snap dat jij graag geld wil verdienen maar dit gaat nergens over. voor 150 euro zouden we sowieso wel krat of 13 kunnen halen, 300 bier is denk ik meer dan voldoende ;)

b) Boehoe, moet je nu naar de supermarkt in plaats van het cafe omdat de supermarkt zo goedkoop is of het cafe zo tering duur?

En over muziek, slaat ook weer nergens op. We zitten daar in een tuin he, met buren enzo.


Kijk uit straks wordtie weer boos! :cry:


lekker blijven uitdagen he, sjonge jonge


Conclusie: vrouwen zijn overal schuld van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: dat hoor je mij niet zeggen maar laten we de rel nou niet hier verder gaan zetten, doet dat maar in zever ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
we hoeven toch geen pro shit xd het is maar een bbqtje :P

Dit dus. :)

Aangezien het nog niet echt storm loopt met aanmeldingen denk ik niet dat we de rolls royce onder de geluidsets nodig hebben :P 20 tot 30 euro p.p. vind ik een mooi bedrag voor een barbeque. Het moet ook niet veel hoger worden, want dan wordt het in combinatie met reiskosten een duur grapje. :)

Laten we het ontopic houden en vooral geen onnodige en al dan niet uitlokkende dingen posten. Het zou jammer zijn als de bbq nu alsnog ergens op zou vastlopen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ja of we halen paar kratten bier en zijn 10x zo goedkoop uit.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 22:33 
 

Project 141 schreef:
a) Ja snap dat jij graag geld wil verdienen maar dit gaat nergens over. voor 150 euro zouden we sowieso wel krat of 13 kunnen halen, 300 bier is denk ik meer dan voldoende ;)

idd, mee eens, het is geen bierfestijnn xd gewoon een grote bbq xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil ook wel graag komen, ik zit alleen met die tijden. en als je zo nodig een dj set wil, ik heb reloop rmp-1 scratch x2 en reloop rmx-30 + flightcase. dus als iemand mij op kan pikken zou ik dat ook wel mee kunnen nemen. daarnaast heb ik ook nog 2 truth B2030 monitoren waar wel leuk geluid uit komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 11:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
ik wil ook wel graag komen, ik zit alleen met die tijden. en als je zo nodig een dj set wil, ik heb reloop rmp-1 scratch x2 en reloop rmx-30 + flightcase. dus als iemand mij op kan pikken zou ik dat ook wel mee kunnen nemen. daarnaast heb ik ook nog 2 truth B2030 monitoren waar wel leuk geluid uit komt :)

Klinkt heel goed, maar ik kan je niet komen oppikken denk ik xd . Waar kom je precies vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Het bbq topic op pagina 2. Dat mag natuurlijk niet!

Word er steeds zekerder van dat ik erbij kan zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mooi. ^^

Wie hebben we nu allemaal? En hoe wordt de drank, eten en muziek geregeld?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 18  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic