By far de makkelijkste week in de 2e ronde 
Mannonymous wrote:By far de moeilijkste week in de 2e ronde
Mannonymous wrote:By far de moeilijkste week in de 2e ronde
Dat maakt nogal een verschilJosh-T wrote:Edit: krijg ik er maar een half punt bij omdat ik niet erbij had gezegd dat het de Luca Antolini Hard mix is?
Daar moet je inderdaad voor uitkijken.Rawbin wrote:Gaar, ik had een youtube filmpje van de originele bad mannersen die klonk dus precies als de remix
katamaran wrote:Denk eraan he jongens, laat de interesse voor de quiz nu niet wegvallen.
2 inzendingen, en weet van sommige dat ze hem op het laatste moment nog wel inzenden, die er wel aan denken. Dat zijn er een stuk of 4. De rest weet ik niet van of ze eraan denken, straks maar weer een herinnering sturen, jammer.Atraxisz wrote:Al veel inzendingen gehad? Hem mijne al opgestuurd
Tja, in sommige poules wordt er nog altijd gestreden om plaats 1, dit kwam voor mij even makkelijker uit. Misschien had het ook anders gekunt, maar dan had je grotere poules gehad. En dus uiteindelijk net zo veel kans om bij de top 2 te komen als bij de top 1 van een kleinere poule.S.P.T. wrote:Had katamaran al een berichtje gestuurd dat veel mensen waarschijnlijk al kansloos zijn voor de volgende ronde, dus dat die daarom geen inzending meer doen (waaronder ik)
Vind dat er in deze ronde vrij veel mensen afvallen in vergelijking met de 1ste ronde, helemaal omdat daar ook nog vrij veel inactieven bij zaten, misschien een idee voor de volgende keer om in het begin de inactieven er wat sneller uit te halen en daarna wat meer kansen bieden om door te kunnen gaan waardoor de motivatie wat hoger ligt
Komt het nu allebei vandaag?katamaran wrote:Ik ga de antwoorden en tussenstand zo online zetten, de nieuwe serie tracks komen morgen pas. Nog druk met andere dingen!
Haha, ja, school gaat voor. Ga er vandaag tijd voor maken.Mojo wrote:Komt het nu allebei vandaag?katamaran wrote:Ik ga de antwoorden en tussenstand zo online zetten, de nieuwe serie tracks komen morgen pas. Nog druk met andere dingen!
Haha, moet het toch lastig gaan maken, anders is het wel heel makkelijk punten pakken.Pommer wrote:die kutintro's & outro's lijken ook allemaal zo op elkaarAls het de climax was geweest van La Vida Narcotica had ik em 100% zeker herkend
![]()
Maarja, mss haal ik het nog naar de volgende ronde