Te 'main' voor jou hèRik wrote:Waren ook allemaal "net-niet-tracks" voor mij
Active topics in Off-Topic
Moderators
Alleen de 1e, hard er tegen aan dus iedereen!Faalhaas wrote:Gaan de eerste 2 door?
Ik probeer het zo verdeeld mogelijk te houden qua stijl.Klos wrote:Te 'main' voor jou hèRik wrote:Waren ook allemaal "net-niet-tracks" voor mij
Atraxisz - 10 punten
Ik had de eerste wel mogen weten, toch redelijk vaak geluisterd.
3 & 5 had ik niet geraden
ach ksta nog eerste in m'n poule
Ik had de eerste wel mogen weten, toch redelijk vaak geluisterd.
3 & 5 had ik niet geraden
ach ksta nog eerste in m'n poule
Heb 5 hele leuke nieuwe tracks, toch denk ik wel de moeilijkste ronde tot nu toe.
Ga ze klaarmaken en hoop ze zo nog op te kunnen sturen.
En ik ga ze nu rondsturen, 100% zeker dat dit de moeilijkste serie is tot nu toe, maak je borst maar nat. Hij is pittig denk ik!
Edit: Als het goed is heeft iedereen PM
Edit: Als het goed is heeft iedereen PM
Ik ken die hele abject remix niet. Maar ik kreeg dit toen ik 'm joetoepte:katamaran wrote: Poule D:
Mojo - 7 punten
p-stylez - 4 punten
Mannonymous - 3,5 punten
doubletrouble - 3 punten
Mannonymous laat een halve punt liggen, je had ingezonden Control the Mind (ID Remix), kleine moeite om op Youtube de Abject Remix te vinden.![]()
Dat is dus gewoon de normale. Maar ik dacht, zal wel een kleine edit zijn en dat ik het verschil niet hoor ofzo hahaha
-edit- Lekkere week dit! Weet ze volgens mij allemaal! ghehe
1 en 4 weet ik. 2 kom ik nog wel achter denk ik. Voor 3 en 5 wordt het lastig denk ik 
ik herken alleen 4 goed, maar weet de naam nog niet
de eerste & derde herken ik ook wel vaag, maar of ik de naam weet...
die andere 2 zeggen me niks
de eerste & derde herken ik ook wel vaag, maar of ik de naam weet...
die andere 2 zeggen me niks
Danku danku, ik heb wel lang moeten zoeken op 4 & 5 maar uiteindelijk wel gevonden. Leuk spelletje!Pommer wrote:Atraxisz - 10 punten
![]()
haha teringzooiAtraxisz wrote:Danku danku, ik heb wel lang moeten zoeken op 4 & 5 maar uiteindelijk wel gevonden. Leuk spelletje!Pommer wrote:Atraxisz - 10 punten
![]()
3 Punten achterstand,
jaKlos wrote:Te 'main' voor jou hèRik wrote:Waren ook allemaal "net-niet-tracks" voor mij
hahah, deze ronde haal ik geen 5 punten. Ben niet zo heel goed met early
Mee eens, vorige ronde maar half puntjeRik wrote:Waren ook allemaal "net-niet-tracks" voor mij
Nieuwe ronde heb ik er al 3, andere 2 kom ik misschien ook nog wel op
kutkutkutkut, weer er godver maar 1 zeker
, maarja ik heb nog ff om op de andere te komen 
Deed ik niet expres hoor.Atraxisz wrote:hahah, deze ronde haal ik geen 5 punten. Ben niet zo heel goed met early
Is hij lastiger of valt het mee voor iedereen?
katamaran wrote:Deed ik niet expres hoor.Atraxisz wrote:hahah, deze ronde haal ik geen 5 punten. Ben niet zo heel goed met early![]()
Ja een stuk lastiger voor mij
Gewoon goed zoeken, vind je ze vast wel.Kevin-Raw wrote:katamaran wrote:Deed ik niet expres hoor.Atraxisz wrote:hahah, deze ronde haal ik geen 5 punten. Ben niet zo heel goed met early![]()
Ja een stuk lastiger voor mij
Wanneer komt de volgende ronde, ik wil ook meedoen:D
Duurt nog wel even, nog ongeveer 8 weken en deze is afgelopen.sjuul wrote:Wanneer komt de volgende ronde, ik wil ook meedoen:D
katamaran wrote:Duurt nog wel even, nog ongeveer 8 weken en deze is afgelopen.sjuul wrote:Wanneer komt de volgende ronde, ik wil ook meedoen:D
najja dan heb ik nog tijd genoeg om te oefenen
Ik heb nog verbijsteringwekkend weinig inzendingen gekregen, kom op he jongens!
Krijgt hem van mij in de loop van de avond. Misschien dat ik er nog een paar herken.katamaran wrote:Ik heb nog verbijsteringwekkend weinig inzendingen gekregen, kom op he jongens!
wootum wrote:Krijgt hem van mij in de loop van de avond. Misschien dat ik er nog een paar herken.katamaran wrote:Ik heb nog verbijsteringwekkend weinig inzendingen gekregen, kom op he jongens!
Ik krijg nog een inzending van:
Pommer
Josh-T
Jolle
Rawbin
Rik
Protoss
Yoeloe
Parvuz
Martin
Mojo
Mannonymous
Atraxisz
FRArnold
G1LL
Klos
bourzwain
Oftewel, ik heb nog maar 4 inzendingen, en vanavond om 24:00 is de deadline.
Pommer
Josh-T
Jolle
Rawbin
Rik
Protoss
Yoeloe
Parvuz
Martin
Mojo
Mannonymous
Atraxisz
FRArnold
G1LL
Klos
bourzwain
Oftewel, ik heb nog maar 4 inzendingen, en vanavond om 24:00 is de deadline.
Last edited by katamaran on 27 Mar 2011 21:16, edited 3 times in total.