Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Nog maar 6 plaatsen over, als er 30 zijn, en er willen er nog meer in, dan vergroot ik het aantal poules! Maar dan moet wel gemeld worden als je net buiten de 30 valt. :D
Ik heb de testronde met 5 tracks al klaar liggen, schrik niet van de moeilijkheidsgraad, want ik heb zomaar wat tracks gedaan. Waarschijnlijk zal de eerste echte ronde iets simpeler zijn.

Wanneer komt ie ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoeloe schreef:
katamaran schreef:
Nog maar 6 plaatsen over, als er 30 zijn, en er willen er nog meer in, dan vergroot ik het aantal poules! Maar dan moet wel gemeld worden als je net buiten de 30 valt. :D
Ik heb de testronde met 5 tracks al klaar liggen, schrik niet van de moeilijkheidsgraad, want ik heb zomaar wat tracks gedaan. Waarschijnlijk zal de eerste echte ronde iets simpeler zijn.

Wanneer komt ie ? :D

als er sowieso 30 deelnemers zijn, maar het aantal kan ook nog stijgen, ligt eraan of er nog meer interesse is! Ik maak wel bekend als de testronde gestuurd wordt, dan maak ik ook duidelijk wanneer ik de antwoorden via PM wil hebben. En wanneer de antwoorden online komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien is het handiger om de 5 gekozen tracks gewoon achter elkaar te plakken met movie maker ofzo en dan in 1 bestand versturen ipv 5 verschillende ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Edwinn schreef:
Ik doe mee als er ook early nummers gevraagd worden en dan niet alleen maar de hitjes hopelijk.. ;)

Zeker niet de hitjes, dat zou te makkelijk worden natuurlijk. Maar van de 5 tracks zit er bijna altijd wel 1 early-getinte track in, en af en toe 2. :D

te makkelijk, al doe je een hitje van de early platen dan zal ik er nog veel moeite mee hebben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
katamaran schreef:
Edwinn schreef:
Ik doe mee als er ook early nummers gevraagd worden en dan niet alleen maar de hitjes hopelijk.. ;)

Zeker niet de hitjes, dat zou te makkelijk worden natuurlijk. Maar van de 5 tracks zit er bijna altijd wel 1 early-getinte track in, en af en toe 2. :D

te makkelijk, al doe je een hitje van de early platen dan zal ik er nog veel moeite mee hebben :lol:

Ach, je zult het wel zien! :P

Pommer schreef:
Misschien is het handiger om de 5 gekozen tracks gewoon achter elkaar te plakken met movie maker ofzo en dan in 1 bestand versturen ipv 5 verschillende ;)

Ik kijk nog even hoe ik het stuur via PM, 5 zippyshare linkjes is wel te doen denk ik. Ik overweeg het nog even. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
katamaran schreef:
Edwinn schreef:
Ik doe mee als er ook early nummers gevraagd worden en dan niet alleen maar de hitjes hopelijk.. ;)

Zeker niet de hitjes, dat zou te makkelijk worden natuurlijk. Maar van de 5 tracks zit er bijna altijd wel 1 early-getinte track in, en af en toe 2. :D

te makkelijk, al doe je een hitje van de early platen dan zal ik er nog veel moeite mee hebben :lol:

Haha +1 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, er zou zomaar wel een wat bekendere early-plaat in voor kunnen komen. Maar ook wat lastigere, maar dan moet je de punten maar pakken bij de wat nieuwere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:54 
 
Hardtraxxer

Nog n plekje vrij? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doubletrouble schreef:
Nog n plekje vrij? :D

jup, nog sowieso 5. Ik zet je erbij! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op jongens, aanmelden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Kom op jongens, aanmelden. :P

hup hup :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, nog 3 plaatsen die sowieso gevuld moeten worden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Mooi, nog 3 plaatsen die sowieso gevuld moeten worden! :)

Ik maak wel een extra account aan zodat ik met twee accounts mee kan doen, net als met OSM vroeger xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
katamaran schreef:
Mooi, nog 3 plaatsen die sowieso gevuld moeten worden! :)

Ik maak wel een extra account aan zodat ik met twee accounts mee kan doen, net als met OSM vroeger xd

Haha, dan wordt je net zo als met osm gekickt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:27 
 

Meedoen hieraan is gratis en hoe en wat zit het verder in elkaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Meedoen hieraan is gratis en hoe en wat zit het verder in elkaar?

Haha, heel erg gratis, in grote lijnen is het idee:
Als er 30 deelnemers zijn dan wordt er eerst een test/proef ronde gestuurd naar iedereen via PM. (Dus gewoon hier op hardtraxx) Dat berichtje bestaat uit 5 zippyshare-linkjes, in elke link is 10 sec van een willekeurige track te horen. De track komt uit de periode van 2004/2005 tot nu, en ik doe geen tracks die nog niet uit zijn.
De bedoeling is dus dat je uit die 10 sec moet raden welke track het is, en dan stuur je een PM terug naar alleen mij. Daar staat dan per track in welke je denkt dat het is, de deadline van inleveren komt nog. Als er 30 deelnemers zijn vorder ik het proces. Want dan kan ik ook na de testronde 6 pouls maken van in ieder 5 leden. En wat er dan gebeurt staat onder aan blz 1. Het is heel simpel! En je kunt je kennis testen! :D

Ik neem aan dat je ook meedoet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:17 
 
Hardtraxxer

Ik doe ook mee als het nog kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
Ik doe ook mee als het nog kan :P

Dat kan zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog sowieso 1 plaats die bezet moet worden om te starten! Schrijf je nu in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Count me in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BTW: hoelang heb je de tijd daarvoor? Een uur? Een dag? Een week? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:48 
 

Ik doe ook mee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
BTW: hoelang heb je de tijd daarvoor? Een uur? Een dag? Een week? :D

Ik denk dat ik het houd op een week, aangezien er mensen moeten werken of natuurlijk nog naar school gaan. Iedereen moet wel goed de tijd krijgen om de tracks te herkennen, want daar kan nog wel eens veel tijd in gaan zitten! Maar meer info daarover als we alle deelnemers hebben, in ieder geval leuk dat je meedoet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klos schreef:
BTW: hoelang heb je de tijd daarvoor? Een uur? Een dag? Een week? :D


Als ik het me goed herinner was bij dat bij de vorige een paar dagen??? Kan er ook volledig naast zitten hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic