Van deze deelnemers heb ik niets meer gehoord, hoop dat hun aanwezigheid in de quiz niet nu al is afgelopen: 93Wesley93 RAW-vizion bourzwain Sainen Jolle wvd RiotStarter
Als eerste; hierbij de antwoorden van de eerste 5 tracks van ronde 1! Wat gaan sommige mensen balen.
Zo moeilijk zijn ze toch niet? Best bekende tracks. Gevolgd door een tussenstand in de poules: Poule A Robster - 0 punten bourzwain - 0 punten roberttt - 0 punten Antraxus - 0 punten Jolle - 0 punten
Poule H wootum - 5 punten Faalhaas - 4 punten DJ D'Railed - 3 punten Oxbow - 1 punt Pommer - 0 punten
Ik hoop dat de gene met 0 punten nu gaan denken: Hee! Ik moet punten pakken om bij de eerste 3 te komen. Conclusie: sommige poules zijn nu al spannend, andere poules zitten nu al op dood spoor. Maar daar kan nog verandering in komen!
Over de volgende 5 tracks komt straks nog informatie.
Ik wist dat die tweede track van Brennan Heart was, maar daar heb ik de helft niet van (troep )
Die laatste dacht ik dat het NC & PP - Universe was, lijkt er echt veel op, maar ik wist dat ie niet 100% klopte, maarja die spin that shit heb ik ook niet dus
3.5, wel te vreden mee, als enige punten in mijn poule xD