misschien alleen de climax doen of goeie stukken van de mid intro want laatste 2 zijn bijna alleen kicks en misschien de eerste rondes iets gemakkelijke tracks dan de laatste dus platen die bijv wel veel kennen maar niet echte hitjes zijn?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Als je straks de antwoorden van de testronde online zet hier... dan heb ik echt van OCH JA!
Ja ja, er ging even wat fout.FRArnold wrote:Inbox: 4 nieuwe berichten![]()
Ekte testronde dit. Haha! Ik ga ze morgen ff beluisteren!
Youtube rip, heb geprobeerd zo hoog mogelijke kwaliteit! Maar zo slecht is de kwaliteit niet denk ik, alleen track 2 is wat minder.Protoss wrote:geluid is neit echt geweldig ofwel ?
Ik vind ze zelf allemaal wel duidelijk, vooral de laatste is een herkenbaar stuk van die track. Ik moet wel toegeven dat de 1e heel lastig is, aangezien het een beetje een standaard intro/outro is. Ik probeer het zo duidelijk mogelijk te houden.Protoss wrote:misschien alleen de climax doen of goeie stukken van de mid intro want laatste 2 zijn bijna alleen kicks en misschien de eerste rondes iets gemakkelijke tracks dan de laatste dus platen die bijv wel veel kennen maar niet echte hitjes zijn?
En over die moeilijkheidsgraad, dat heb ik nu denk ik al wel 3 keer gezegd, test ronde is random qua moeilijkheid. 1e poule-ronde is relatief goed te doen, 2e poule-ronde is al een stuk pittiger. En de finale-poule is voor de ekte ekte kenners, maar het worden zeker geen wildvreemde tracks.
Ken beter ophouden, tracks komen me bekent voor. Maar weet van geen 1 de naam :')
Dat is vaak wel het probleem, ach, er zullen vast nog wel tracks komen die je wel kan plaatsen!roberttt wrote:Ken beter ophouden, tracks komen me bekent voor. Maar weet van geen 1 de naam :')
roberttt wrote:Ken beter ophouden, tracks komen me bekent voor. Maar weet van geen 1 de naam :')
Netjes!Klos wrote:Nog 1 te gaan ..
Ik weet er 3, als ik even goed zoek weet ik er 4 maarja ik ga me niet inspannen voor een ronde die toch niet meetelt. 
3 is ook al netjes voor de testronde.Jolle wrote:Ik weet er 3, als ik even goed zoek weet ik er 4 maarja ik ga me niet inspannen voor een ronde die toch niet meetelt.
Ik ga alvast even de eerste 5 tracks van de eerste ronde bij elkaar zoeken, ik zal het voor de eerste tracks niet te moeilijk maken! 
Ik ken er 3, kon van 1 gelijk op de titel komen. Vanwege tijdgebrek ga ik niet zoeken
...
Die ken ik wel heel goed, maar het was track 1
.
geintje jonguhkatamaran wrote:
Mooi, dat van mij ook.Josh-T wrote:geintje jonguhkatamaran wrote:
BAM! Heb de nieuwe 5 tracks ook al af, moet te doen zijn. Heb het vrij simpel gehouden! 
Denk er wel aan:
Vanavond om 24:00 moeten de antwoorden ingeleverd zijn!
Vanavond om 24:00 moeten de antwoorden ingeleverd zijn!
dit was nog de testronde heh dus ff wat sturen
jup, er komt wel een uitslag online met de eindstand van de testronde. Maar die doet er niet toe!Protoss wrote:dit was nog de testronde heh dus ff wat sturen
Ik moet nog een stuk of 30 antwoorden krijgen van deelnemers. Het is niet erg als je er echt geen tijd voor hebt, maar ook de testronde moet wel serieus gebeuren. Anders zegt dat misschien al wel wat over de rest van de Quiz, ik hoop namelijk dat iedereen leuk meedoet.