Ik vraag me toch altijd af wat dit betekent.wrote::')
Zie het wel vaker voorbij komen, maar dan krijg ik altijd zo'n gevoel dat die mensen niet kunnen typen o.i.d.
Ik vraag me toch altijd af wat dit betekent.wrote::')
Dat maakt Hardtraxx ook wel uniek.wrote:Gekke mensen hier.
De één gebruikt drugs, de ander fantaseert over seks met leden en weer een ander is totaal ontspoort en tegen alles wat mainstream is.
Raar volk hier.
Hardtraxx ging pas kapot toen de tienertjes gingen puberen.wrote:Neen, dat maakt Hardtraxx Kapot...
Loop niet zo te janken joh, verrekte rukker.wrote:Hahaha jezus wat een trieste bedoening hier
Een brok positiviteit.wrote:Dit is weer is wat anders dan al die negativiteit.![]()
![]()
Klabam!wrote:Een brok positiviteit.wrote:Dit is weer is wat anders dan al die negativiteit.![]()
![]()
Vechten?! JUNK!wrote:Loop niet zo te janken joh, verrekte rukker.wrote:Hahaha jezus wat een trieste bedoening hier
wrote:Kaboem!wrote:Een brok positiviteit.wrote:Dit is weer is wat anders dan al die negativiteit.![]()
![]()
Godverdomme, wat is dit nou? Het ging zo goed.wrote:Vechten?! JUNK!wrote:Loop niet zo te janken joh, verrekte rukker.wrote:Hahaha jezus wat een trieste bedoening hier
MOET JE HIER KOMEN JONGUH!wrote:Vechten?! JUNK!wrote:Loop niet zo te janken joh, verrekte rukker.wrote:Hahaha jezus wat een trieste bedoening hier
Genietmomentje voor hem mss?wrote:CHUIF IK GOTVERDOMME WAT SSRI'S DOOR JE VERREKTE STROT HEEN.
wrote:MOET JE HIER KOMEN JONGUH!wrote:Vechten?! JUNK!wrote: Loop niet zo te janken joh, verrekte rukker.
SCHUIF IK GOTVERDOMME WAT SSRI'S DOOR JE VERREKTE STROT HEEN.
U bent gay?wrote:Maar we laten ons niet tegenhouden, de wereld, de aarde, de lucht, de maan, wij gaan!
Scherp van je.wrote:Genietmomentje voor hem mss?wrote:CHUIF IK GOTVERDOMME WAT SSRI'S DOOR JE VERREKTE STROT HEEN.
Volgend feestje knuffelen we toch weer.wrote:![]()
Professioneel dichter en beginnend levensgenieter.wrote:U bent gay?wrote:Maar we laten ons niet tegenhouden, de wereld, de aarde, de lucht, de maan, wij gaan!
Jawrote: Volgend feestje knuffelen we toch weer.![]()
http://www.1001gedichten.nl/forum/wrote:Professioneel dichter en beginnend levensgenieter.wrote:U bent gay?wrote:Maar we laten ons niet tegenhouden, de wereld, de aarde, de lucht, de maan, wij gaan!