Prachtigwrote:Mysterias nu op de radio![]()
![]()
Zo vet he! Te heerlijk was dat zaterdagwrote:Mysterias nu op de radio![]()
![]()
Vanmiddag gehoord dat binnenkort Eye-D & Hidden naar lvc komen in Leiden 
Zojuist bijna 1,5 uur lang in bad gezeten met heel veel schuim, en aardig wat biertjes weggetikt 
Breed toch?wrote:Vanmiddag gehoord dat binnenkort Eye-D & Hidden naar lvc komen in Leiden
C
Vol gas in de klas: Done with my stash...
ben niet de enige genieter schijnbaar... zijn er 2 meer die het kunnen waarderen
En de rest kan het erg waarderen als ik het af zet
ben niet de enige genieter schijnbaar... zijn er 2 meer die het kunnen waarderen
En de rest kan het erg waarderen als ik het af zet
Gisteren er achter komen dat een nieuwe collega ook veel van Hardstyle houdt. Vraag je wat ie vet vindt, zegt ie als eerste: 'Mwohh beetje Chris One/ Geck-O/ B-Front, weet niet of je dat kent?' Jaaaaa dat ken ik wel
Komt er een 2e nieuwe collega bij, zegt ie: 'Hadden jullie het over Hardstyle?' Toen wij ja zeiden zei hij: 'Aaah Hardstyle is vet man, vooral Wasted Penguinz en Coone'
Toen wij hem vroegen of hij nog nummers kende van rauwere artiesten (hij interpreteerde de vraag blijkbaar net iets anders), begon hij over Ran-D & Wildstylez - Future Shock
Komt er een 2e nieuwe collega bij, zegt ie: 'Hadden jullie het over Hardstyle?' Toen wij ja zeiden zei hij: 'Aaah Hardstyle is vet man, vooral Wasted Penguinz en Coone'
Toen wij hem vroegen of hij nog nummers kende van rauwere artiesten (hij interpreteerde de vraag blijkbaar net iets anders), begon hij over Ran-D & Wildstylez - Future Shock
C
Pokemon Timeline Cover 
Crossbreed?wrote:Breed toch?wrote:Vanmiddag gehoord dat binnenkort Eye-D & Hidden naar lvc komen in Leiden
Ik heb er geen verstand van maar vind het super vette muziek!
Een vriend van me zei het op school, hij had het over PRSPCT
Als ze als Eye-D & Hidden draaien is het Drum 'n Bass. Maar wel vettewrote:Crossbreed?wrote:Breed toch?wrote:Vanmiddag gehoord dat binnenkort Eye-D & Hidden naar lvc komen in Leiden
Ik heb er geen verstand van maar vind het super vette muziek!![]()
Een vriend van me zei het op school, hij had het over PRSPCT
Dying Star & Drastic luister ik regelmatig, draaien ze dan in die stijl?
Komt me bekend voor dat laatste. Heb ook een paar gasten op m'n werk die volgens mij alleen luisteren naar van die hardstyle verzameling CD's zoals dat Hardbass Chapter 294894.wrote:Gisteren er achter komen dat een nieuwe collega ook veel van Hardstyle houdt. Vraag je wat ie vet vindt, zegt ie als eerste: 'Mwohh beetje Chris One/ Geck-O/ B-Front, weet niet of je dat kent?' Jaaaaa dat ken ik wel![]()
Komt er een 2e nieuwe collega bij, zegt ie: 'Hadden jullie het over Hardstyle?' Toen wij ja zeiden zei hij: 'Aaah Hardstyle is vet man, vooral Wasted Penguinz en Coone'![]()
En verder:
Vakantie.
Last edited by Nando on , edited 2 times in total.
B
Yeahhhh, kan je lekker dag in dag uit de hele dag industrial luisteren!wrote:Vakantie.
Je bedoelt inductieplaten?wrote:Yeahhhh, kan je lekker dag in dag uit de hele dag industrial luisteren!wrote:Vakantie.
Hoezo heeft iedereen al vakantie, ik heb ook al een week vakantie, maar dat komt omdat ik geen vakken kan volgen in het vierde kwartiel 
Ik heb pas 7 juli vakantiewrote:Hoezo heeft iedereen al vakantie, ik heb ook al een week vakantie, maar dat komt omdat ik geen vakken kan volgen in het vierde kwartiel
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
B
Nee?wrote:Je bedoelt inductieplaten?wrote:Yeahhhh, kan je lekker dag in dag uit de hele dag industrial luisteren!wrote:Vakantie.
Jonge dat is toch hetzelfde?wrote:Nee?wrote:Je bedoelt inductieplaten?wrote: Yeahhhh, kan je lekker dag in dag uit de hele dag industrial luisteren!
Ze hebben niet echt een stijl, ze trappen gewoon tegen de gevestigde orde aan. Maar inderdaad, dat is ongeveer wat ze recent draaien, check anders dit setje eens.wrote:Dying Star & Drastic luister ik regelmatig, draaien ze dan in die stijl?