Daveytl schreef:
Gisteren er achter komen dat een nieuwe collega ook veel van Hardstyle houdt. Vraag je wat ie vet vindt, zegt ie als eerste: 'Mwohh beetje Chris One/ Geck-O/ B-Front, weet niet of je dat kent?' Jaaaaa dat ken ik wel
Komt er een 2e nieuwe collega bij, zegt ie: 'Hadden jullie het over Hardstyle?' Toen wij ja zeiden zei hij: 'Aaah Hardstyle is vet man, vooral Wasted Penguinz en Coone'
Toen wij hem vroegen of hij nog nummers kende van rauwere artiesten (hij interpreteerde de vraag blijkbaar net iets anders), begon hij over Ran-D & Wildstylez - Future Shock

Komt me bekend voor dat laatste. Heb ook een paar gasten op m'n werk die volgens mij alleen luisteren naar van die hardstyle verzameling CD's zoals dat Hardbass Chapter 294894.

Ook nog 1 die zei dat ie hardstyle kut vond en dat het te zacht was, maar niet eens 1 titel wist te noemen. Dat is dan weer een irritatiemomentje, ik ga dan gelijk de discussie aan.

Gelukkig is ie ontslagen.

Wat dan weer een genietmomentje was is dat er een aantal van die gasten dit jaar naar Defqon gaan en 120 hebben betaald voor de tickets per stuk.
En verder:
Vakantie.