Woei, weer terug! 
ik ben niet zoals jij, Rikwrote:Op je rug? Ook Thunderdome logo?wrote:net in beek en donk sticker laten zetten. Ik plaats zo wel een foto.

ik ben niet zoals jij, Rikwrote:Op je rug? Ook Thunderdome logo?wrote:net in beek en donk sticker laten zetten. Ik plaats zo wel een foto.

Nee maar wel bitchez die stappen nu meteen zn auto in.wrote:Krijg je er ook geld voor nu?
wrote:Nee maar wel bitchez die stappen nu meteen zn auto in.wrote:Krijg je er ook geld voor nu?
Dat deden ze al door die Flugel sticker!wrote:Nee maar wel bitchez die stappen nu meteen zn auto in.wrote:Krijg je er ook geld voor nu?
ik vind em maar lelijkwrote:
Ja inderdaad man, ging ongeveer zo:wrote:Dat deden ze al door die Flugel sticker!
Nee nee, het is dat je het zelf zegt. Niet overalwrote: flugel is niet overal voor alle leeftijden verkrijgbaar
Maar wel bij biscuit.wrote:Nee nee, het is dat je het zelf zegt. Niet overalwrote: flugel is niet overal voor alle leeftijden verkrijgbaar
Heb je daar wel een licentie voor beste man?wrote:dat ik flugel erop heb heeft te maken dat ik dat spul verkoop.![]()
ik heb nog wel meer maardan lijk ik een of andere reclamewagen.![]()
flugel is niet overal voor alle leeftijden verkrijgbaar
We gaan steeds vroeger beginnen, vorige week was het ook al op maandag, nu ook. Volgende week op zondag?wrote:Zit er een Dolle Dinsdag aan te komen?
wrote:We gaan steeds vroeger beginnen, vorige week was het ook al op maandag, nu ook. Volgende week op zondag?wrote:Zit er een Dolle Dinsdag aan te komen?
Ik ben erkend verkoper zonder eigen slijterij.wrote:Heb je daar wel een licentie voor beste man?wrote:dat ik flugel erop heb heeft te maken dat ik dat spul verkoop.![]()
ik heb nog wel meer maardan lijk ik een of andere reclamewagen.![]()
flugel is niet overal voor alle leeftijden verkrijgbaar
33 AniThing 29-07-2008, 16:28 5441 Hardtraxx Veteran
34 C-Mind 11-08-2008, 17:21 5441 Donateur
35 patrickjeb 03-01-2010, 01:49 5441 Hardtraxx Veteran