Heb hem net 2 keer achter elkaar afgespeeld
Ja, genietmoment van de dag wel, eerlijk gezegd 
View on YouTube
En deze mash-up

View on YouTube
En deze mash-up
Dat weet ik niet. Ben eigenlijk bang van niet. Beetje hetzelfde als met de hardcore van 2000-2006. Die wordt ook nooit meer gedraaid en daar komen ook geen speciale feesten voor.wrote:Nu heb je toch wel regelmatig remember feesten, early hardstyle feesten als Hardclassics enzo, over een jaar of 10 heb je de 2006-2009 tijdperk feesten, dus wie weet
Optimaal, maar dan ook echt optimaal genieten van deze track!wrote:Heb hem net 2 keer achter elkaar afgespeeldJa, genietmoment van de dag wel, eerlijk gezegd
View on YouTube
En deze mash-up![]()
komt zeker nog een keer!wrote:Wanneer hardstyle party bij jou?wrote:Een gigantische villa toegewezen gekregen in Utrecht Leidsche Rijn voor een prikkie (antikraak)
Suzuki Swift's zorgen altijd voor gevaar.wrote:HAHAHA bij de allerslechtste chauffeur van nederland... dikke botsing! Swift rijd vol in een klassieker op een 30 weg. Klassieker waar 13 jaar aan gewerkt is... wat een kutwijf.

Smakeloos.wrote:Suzuki Swift's zorgen altijd voor gevaar.wrote:HAHAHA bij de allerslechtste chauffeur van nederland... dikke botsing! Swift rijd vol in een klassieker op een 30 weg. Klassieker waar 13 jaar aan gewerkt is... wat een kutwijf.![]()
Wou je zeggen dat het nog steeds te vroeg is?wrote: Smakeloos.
Nee, maar dan mag ik het nog wel smakeloos vinden. Ik vind grappen met de betrekking tot dat soort zaken ook smakeloos.wrote:Wou je zeggen dat het nog steeds te vroeg is?wrote: Smakeloos.
Tuurlijk is het erg wat die man gedaan heeft. Tuurlijk mag zoiets nooit meer gebeuren. Maar kom op, over de tweede wereldoorlog of weet ik veel wat voor erge dingen worden ook grappen gemaakt.
Oke, ik respectuur je mening en bied mijn excuses aan.wrote: Nee, maar dan mag ik het nog wel smakeloos vinden. Ik vind grappen met de betrekking tot dat soort zaken ook smakeloos.
Het is en blijft smakeloos. Dat het grappig kan zijn, is een tweede.