wil hun te vriend houden xD
C
B
Ik heb ze lekker toch al gezieeeeeen
Ik heb ze al een lange tijd niet gezien. Daar is een reden voor.wrote:Die foto's zijn niet om aan te zien, je wordt er niet beter van als je ze ziet.
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Ik moest wel weer even lachenwrote:Ik heb ze al een lange tijd niet gezien. Daar is een reden voor.wrote:Die foto's zijn niet om aan te zien, je wordt er niet beter van als je ze ziet.
Ik krijg gewoon elke keer weer een gevoel van schaamte in mijn onderbuikwrote:Ik moest wel weer even lachenwrote:Ik heb ze al een lange tijd niet gezien. Daar is een reden voor.wrote:Die foto's zijn niet om aan te zien, je wordt er niet beter van als je ze ziet.
Jaah dat sowieso
Maar 't was wel een geslaagd weekend.. De weekendjes in Zwijndrecht blijven allemaal heldig 
True dat. Ben blij dat ik dat binnenkort nog eens mee mag maken!wrote:Jaah dat sowiesoMaar 't was wel een geslaagd weekend.. De weekendjes in Zwijndrecht blijven allemaal heldig
Hahaha, is voor mij niet goedwrote:True dat. Ben blij dat ik dat binnenkort nog eens mee mag maken!wrote:Jaah dat sowiesoMaar 't was wel een geslaagd weekend.. De weekendjes in Zwijndrecht blijven allemaal heldig
Blijf jij maar weg iddwrote:Hahaha, is voor mij niet goedwrote:True dat. Ben blij dat ik dat binnenkort nog eens mee mag maken!wrote:Jaah dat sowiesoMaar 't was wel een geslaagd weekend.. De weekendjes in Zwijndrecht blijven allemaal heldig
![]()
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Morgen rijbewijs ophalen 
Nice!
OT: Lekker even genieten, flink wegdreunen met een livesetje van The Destroyer op Fucking Bastards van een tijdje geleden
OT: Lekker even genieten, flink wegdreunen met een livesetje van The Destroyer op Fucking Bastards van een tijdje geleden
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Geen zwitsal meer hebbon op Dumpert 
E
Lutser
G
Operation Repo @ RTL7 
Op 1 dag 110 stemmen krijgen en bijna zeker zijn van een plaats in de dancetour knockout finale. Helaas niet echt helemaal mijn stijl, maar alle naamsbekendheid is meegenomen.
Nep, maar oh zo leukwrote:Operation Repo @ RTL7
G
gister ook weer, hadden ze ruzie met van die gang boys, rijden ze weg met de auto, springt er iemand uit de kofferbakwrote:Nep, maar oh zo leukwrote:Operation Repo @ RTL7
D
Chukkels, in voor- en tegenspoed. 
wrote:Chukkels, in voor- en tegenspoed.