Zie je nou wel...
Je had er gewoon overheen moeten gaan!
Je had er gewoon overheen moeten gaan!
wrote:Jij hebt zeker mijn FB gelezen.. 5 reacties van vriendne met Daar moet ene piemel in!
en dan ook nog 12 likes op alle reacties...wrote:wrote:Jij hebt zeker mijn FB gelezen.. 5 reacties van vriendne met Daar moet ene piemel in!![]()
Was wel te verwachten, zulke reacties op fb ja
wrote:en dan ook nog 12 likes op alle reacties...wrote:wrote:Jij hebt zeker mijn FB gelezen.. 5 reacties van vriendne met Daar moet ene piemel in!![]()
Was wel te verwachten, zulke reacties op fb ja
Ondanks dat het enorm kut voor je is, weet 1 ding wel heel goed. Het ligt absoluut niet aan jou. Daar ben ik wel achtergekomen met haar.wrote:Ik had dat ook niet verwacht, kwam ze toennet in 1x mee.. Ja, verdomme, zeg dat dan gisteravond en ga me dan neit knuffelen en kusjes geven..
BLUGHT!
Hier een van 55 cmwrote:een paashaas van +/- 80cm hebben staan
Nou ja, uiteindelijk ligt het natuurlijk wel aan jou.wrote:Ondanks dat het enorm kut voor je is, weet 1 ding wel heel goed. Het ligt absoluut niet aan jou. Daar ben ik wel achtergekomen met haar.wrote:Ik had dat ook niet verwacht, kwam ze toennet in 1x mee.. Ja, verdomme, zeg dat dan gisteravond en ga me dan neit knuffelen en kusjes geven..
BLUGHT!
Zij wou neuken en jij niet?wrote:Daan, het ligt niet aan mij. Ze is onzeker en twijfelt.
Luister, als ik met een roos aan kom zetten en een fles coebergh, omdat haar wou verassen, ga je niet de volgende dag zeggen dat het niet speciaal was.
Dan heb je in mijn ogen te hoge verwachtingen of waardeer je dat soort dingen niet.
En te snel gaan, sure.. zij had zin gister, ik totaal niet!
Totaal niet, ik heb geen zin om meteen sex te hebben en dan te horen: ja sorry, gaan toch te snel.wrote:Zij wou neuken en jij niet?wrote:Daan, het ligt niet aan mij. Ze is onzeker en twijfelt.
Luister, als ik met een roos aan kom zetten en een fles coebergh, omdat haar wou verassen, ga je niet de volgende dag zeggen dat het niet speciaal was.
Dan heb je in mijn ogen te hoge verwachtingen of waardeer je dat soort dingen niet.
En te snel gaan, sure.. zij had zin gister, ik totaal niet!