W&W set op asot. 
Why u no were there?wrote:W&W set op asot.
Why u no were there?wrote:W&W set op asot.
Had vandaag 2 hertentamens tentamens waaronder 1 uit me propedeuse jaar. Geloof me ik was echt dodelijk depri gister dat ik er niet bij kon zijnwrote:Why u no were there?wrote:W&W set op asot.
bij mij nietwrote:1gabba is terug
wrote:1gabba is terug
eens een baas altijd een baas!!!!de fakking eindbaas!!!!!
fuck all haterz, fusion homos,haattraxx rukkers!!!!!!!raw style mongolen!!!!!
Je hoort het!wrote:eens een baas altijd een baas!!!!de fakking eindbaas!!!!!
fuck all haterz, fusion homos,haattraxx rukkers!!!!!!!raw style mongolen!!!!!
Fusion Homo!wrote:haattraxx heeft wel ballen
wrote:Fusion Homo!wrote:haattraxx heeft wel ballen
Wanneer hardstyle party bij jou?wrote:Een gigantische villa toegewezen gekregen in Utrecht Leidsche Rijn voor een prikkie (antikraak)
Dat je het toegewezen hebt gekregen voor een 'prikkie' verbaasd mij niets gezien de ligging van omringende stadsdelen.wrote:Een gigantische villa toegewezen gekregen in Utrecht Leidsche Rijn voor een prikkie (antikraak)
ik zorg voor drank en installtie. iemand die posterronde wil doen door nederland? 19 cent de kilometerswrote:Wanneer hardstyle party bij jou?wrote:Een gigantische villa toegewezen gekregen in Utrecht Leidsche Rijn voor een prikkie (antikraak)
k kan flyeren in zoetermeerwrote:ik zorg voor drank en installtie. iemand die posterronde wil doen door nederland? 19 cent de kilometerswrote:Wanneer hardstyle party bij jou?wrote:Een gigantische villa toegewezen gekregen in Utrecht Leidsche Rijn voor een prikkie (antikraak)