Inderdaadwrote:Lekker op het ritme rennenwrote:Hardstyle luisteren tijdens het hardlopen, rent echt heerlijk
Tracks met een reverse bass rennen het lekkerst merk ik
Haha kun je snel rennen of niewrote:Ik ren op speedcore.
Inderdaadwrote:Lekker op het ritme rennenwrote:Hardstyle luisteren tijdens het hardlopen, rent echt heerlijk
Haha kun je snel rennen of niewrote:Ik ren op speedcore.
wrote:Ren je dan achteruitwrote: Inderdaad
Tracks met een reverse bass rennen het lekkerst merk ik![]()
OT: Kroepoek
kan zo genieten van dat spul he

OSM, how cute.wrote:OSM Competitie waarvan 16/18 clubs bezet zijn. Nog weinig meegemaakt
wrote:dus hij draaide 2x so high?wrote:The Prophet's set gisteren @ De Radstake. WTF, hij draaide serieus erg lekker.
Onder andere Elites/ Recession/ So High/ Phaseriffic/ So High/ Million Miles Away Remix/ Rebirth Anthem/ Tonight Remix/ Dragonborn/ On the Go en nog meer lekkere tracks. Mixwerk was ook goed.
En nee, dit is geen 1 april troll.
Foutjewrote:dus hij draaide 2x so high?wrote:The Prophet's set gisteren @ De Radstake. WTF, hij draaide serieus erg lekker.
Onder andere Elites/ Recession/ So High/ Phaseriffic/ Million Miles Away Remix/ Rebirth Anthem/ Tonight Remix/ Dragonborn/ On the Go en nog meer lekkere tracks. Mixwerk was ook goed.
vorige week.wrote:waarmee?niet de poule
wrote:Audiofreq's troll waar veel mensen intrappen
Zouden die niet zien dat het een .doc bestand is?HAHAHAHAA!! I'm LOL'ing at all the people asking for help importing my 'kick' hahahahahah!!
CRITICAL ERROR. ACCOUNT REMOVAL REQUIRED. SYSTEM OVERLOAD!wrote:The Prophet's set gisteren @ De Radstake. WTF, hij draaide serieus erg lekker.
Onder andere Elites/ Recession/ So High/ Phaseriffic/ Million Miles Away Remix/ Rebirth Anthem/ Tonight Remix/ Dragonborn/ On the Go en nog meer lekkere tracks. Mixwerk was ook goed.
Vond hem niet zo heel spannend eigenlijk.wrote:Qlimax Blu-ray
Kale koppuh niet te stoppuhhh!!!!!wrote:Weer lekker kort koppie
wrote:Kale koppuh niet te stoppuhhh!!!!!wrote:Weer lekker kort koppie