Weet ik. Daar is mn meissie veelste lief voor. 
Hoe dom kun je zijn!@RebirthFestival ik heb net kaartjes besteld via de site, maar is regular. is dat een verschil met gewone kaartjes ?
Hoe dom kun je zijn!@RebirthFestival ik heb net kaartjes besteld via de site, maar is regular. is dat een verschil met gewone kaartjes ?
heb ff gekeken naar die andere tweets van haar (wel grappig), wel raar dat ze er nog een heeft kunnen kopen. ook weer dom dat ze een printscreen van de ticket online zetwrote:Dit stuurde iemand op Twitter:Hoe dom kun je zijn!@RebirthFestival ik heb net kaartjes besteld via de site, maar is regular. is dat een verschil met gewone kaartjes ?
O.. my.. gosh! Meid geweldig!wrote:ik had gister gewooon een f*cking mentoin van heady en zatox binnen 2 uur !:$
Now you will be doomed to remain hated, FOREVAH!wrote:ik had gister gewooon een f*cking mentoin van heady en zatox binnen 2 uur !:$
Heb je taart? dan vier ik het mee!wrote:ik had gister gewooon een f*cking mentoin van heady en zatox binnen 2 uur !:$
Classic!
+1
Uh oh! Dat gaat mis vanavond!wrote:Dit wordt weer gigantisch veel bier hijsen! Eerste 1,5 liter fles grolsch is al op