Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Over 20 minuten naar huis, weekend! Naja, morgen van 9 tot 12 rijles, laatste les voor het examen, naar Utrecht rijden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

Weekend! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
wootum schreef:
Heerlijk terrassen :)

Ik wil ook :cry:

ik ook alleen geen geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:
oostzaner schreef:

And yes, all eyes sure were on him. Apparently the talented young producer made such a good impression on the scene some even felt threatened. Within a week after Profite's first release Fusion received a message from a hardstyle veteran with a slightly similar name. This veteran claimed Profite sounded too much like his name and he demanded Timon should change his artist name.

Hahahahahaha! Wat een vent is het ook!

Als je zo stottert als The Prophet lijkt Profite er inderdaad heel veel op haha. Best zielig van Dov, mensen weten heus wel het verschil tussen The Prophet en Profite. Agja, als hij maar gewoon lekker door gaat met muziek maken onder die nieuwe naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:44 

Bierkoning

Vanavond derbyavond in de kantine, soort sfeervolle voorbereiding op de derby van zaterdag (Spakenburg - IJsselmeervogels). Altijd gruwelijk gezellig :D En zaterdag wordt het feest natuurlijk nog 100 x zo leuk als we ook nog eens winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

1) slagen voor het belangrijkste examen van het jaar :yay:
2) Achteraf ff snel gaan vieren met een klasgenoot en dan voor 4 leffe's en 4 biertjes 8,80 moeten betalen xd Dankjewel barman!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:17 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
downeyz schreef:
kaboem schreef:
Hou je van inductieplaten?

sorry ben nog een noob ;$ wat zijn inductieplaten? :$

Een inductiekookplaat is een type kookplaat dat gebruikmaakt van het principe van inductieverhitting. Voor het inductiekoken zijn speciale inductiepannen nodig. Sommige gewone pannen kunnen ook gebruikt worden wanneer er in de panbodem magnetiseerbaar materiaal is verwerkt.

In een inductiekookplaat zijn elektrische spoelen geplaatst. Deze genereren onder de pan een magnetisch veld dat met een zeer hoge frequentie fluctueert, zo tussen de 25 en 100 kilohertz. Hierdoor gaat een elektrische wervelstroom door de panbodem lopen die door de weerstand van de bodem wordt omgezet in hitte. Doordat de pan rechtstreeks verhit wordt gaat weinig energie verloren. Dit is anders dan bij bijvoorbeeld een gasfornuis waarbij de warmtebron zich onder de pan bevindt waardoor ook de omgeving van de pan verwarmd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:22 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:23 

Squid schreef:

Een inductiekookplaat is een type kookplaat dat gebruikmaakt van het principe van inductieverhitting. Voor het inductiekoken zijn speciale inductiepannen nodig. Sommige gewone pannen kunnen ook gebruikt worden wanneer er in de panbodem magnetiseerbaar materiaal is verwerkt.

In een inductiekookplaat zijn elektrische spoelen geplaatst. Deze genereren onder de pan een magnetisch veld dat met een zeer hoge frequentie fluctueert, zo tussen de 25 en 100 kilohertz. Hierdoor gaat een elektrische wervelstroom door de panbodem lopen die door de weerstand van de bodem wordt omgezet in hitte. Doordat de pan rechtstreeks verhit wordt gaat weinig energie verloren. Dit is anders dan bij bijvoorbeeld een gasfornuis waarbij de warmtebron zich onder de pan bevindt waardoor ook de omgeving van de pan verwarmd wordt.

:clap:
genietmoment voor mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:39 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:59 

Partyraiser @ Thunderdome :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 02:06 

Hardtraxx Veteran

Deze hele dag was een genietmoment. De hele dag gechilled met een groep vrienden bij iemand in de tuin. Heeerlijk zonnetje erbij, paar kratjes bier. 's Avonds vuurkorf erbij. Genieten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:10 

Bierkoning

M'n superlekkere MILF overbuurvrouw die in d'r bikini buiten zit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 17:19 

FOTO! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

NOISE-CON-TROLLERS
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 19:59 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
M'n superlekkere MILF overbuurvrouw die in d'r bikini buiten zit :love:

Pics or..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
vnv feestje bij mn pa die morgen 50 wordt. Joehoe :D

Gratz! :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:01 

Hardtraxx Elite

Gefeliciteerd vanuit Zuidwolde, ken je vast wel als je uit Slagharen komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Lasagna :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd Mandy!

OT: Er via Ruben achter komen dat Set U Free een free release heeft gekregen.. :loving:
Ik ga die track zo vaak luisteren dat ik 'm morgen al niet meer aan kan horen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:22 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Gefeliciteerd Mandy!

OT: Er via Ruben achter komen dat Set U Free een free release heeft gekregen.. :loving:
Ik ga die track zo vaak luisteren dat ik 'm morgen al niet meer aan kan horen :yay:

Op Masters zullen ze die ook vast niet draaien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd Mandy!

You'll never know.. Vorig jaar sloten Drokz en Day-Mar hun set af in de Industrial Area met Magic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Voetbal International, geniaal :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:45 

Hardtraxxer

STAN- schreef:
Moving Madness schreef:
STAN- schreef:
Gefeliciteerd Mandy!

You'll never know.. Vorig jaar sloten Drokz en Day-Mar hun set af in de Industrial Area met Magic :P

Haha, ik laat me verassen morgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:08 

Vorige  1 ... 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic