wrote:Nee geef ik niks om, ik doe dat 6 dagen met carnaval...

wrote:Nee geef ik niks om, ik doe dat 6 dagen met carnaval...

wrote:Dat badass gedoe... elke dag
U mad bro?wrote:Helemaal niks krijgen met valentijn... commerciele kutmeuk!
En It Must Be & Fuck The Fake Shit Remix ook bedenk ik me net, beste release week ooit volgens mijwrote:Ja inderdaad he! En dan is 't pas februari!wrote:De releases die deze week allemaal uitkomen: So High, Distorded Remix, New System, Don't Fall Asleep, Audiobot Remix, The Cycle en misschien vergeet ik nog wel wat. Wordt echt onmogelijk kiezen met TOTW
totaal niet, ben eigenlijk blij!wrote:U mad bro?wrote:Helemaal niks krijgen met valentijn... commerciele kutmeuk!
idd, anders verwacht ze weer dat ze iets van je terugkrijgt, een relatie ofzo, of moet je haar juist afwijzen, alleen maar irritant.wrote:totaal niet, ben eigenlijk blij!wrote:U mad bro?wrote:Helemaal niks krijgen met valentijn... commerciele kutmeuk!
En als je wel wat had gekregen had je het ineens geen commerciële kutmeuk gevondenwrote:Helemaal niks krijgen met valentijn... commerciele kutmeuk!

Ik denk dat ik een keer die hele zooi die wij thuis hebben liggen op marktplaats of ebay zet. Zitten denk ik wel kaarten tussen die geld opleveren haha.wrote:wrote:Voor de gein een pakje pokemon kaarten kopen, en meteen een gelimiteerde Mewtwo kaart twv €50,- krijgen xD![]()
Moet je een hele lange tijd wachten en dan voor €100,- verkopen
.
iemand tip om wat aan te doen dit jaarwrote:!!wrote:Mijn genietmoment: Bijna Carnavalhier hetzelfde, de carnavalskriebels zijn er weer!
hierook zeker weten, wij gaan met zn 5e als pater met zn kruisjewrote:Mijn genietmoment: Bijna Carnaval
Als die daadwerkelijk bij die unreleased tracks tracks hoort die nog uit gaan komen gaat ie zeker tot m'n all-time favorieten horen, heb die echt helemaal dood geluisterd op youtubewrote:Noisecontrollers - Interview
wrote:Van Urbandesigner winnen met zn RT's bij Brennan Heart
Pff heb tenminste een RT van Digital Punkwrote:Van Urbandesigner winnen met zn RT's bij Brennan Heart
Die had ik 1 of 2 weken geleden!wrote:Pff heb tenminste een RT van Digital Punkwrote:Van Urbandesigner winnen met zn RT's bij Brennan Heart
Nou... daar moet je blij mee zijnwrote: Haha. Ik van Audiofreq, Waverider en meer xD.
Heb ze een keer getweet over pitchkicks die zo hoog gaan dat ik geen dak meer heb op m'n huis... Niks op teruggekregen uiteraardwrote:Nou... daar moet je blij mee zijnwrote: Haha. Ik van Audiofreq, Waverider en meer xD.
Hmm verrassend... zo'n watjes zijn het, dat ze daar niet op durven te reagerenwrote:Heb ze een keer getweet over pitchkicks die zo hoog gaan dat ik geen dak meer heb op m'n huis... Niks op teruggekregen uiteraardwrote:Nou... daar moet je blij mee zijnwrote: Haha. Ik van Audiofreq, Waverider en meer xD.