Carnavalsmixje op, me kleren zien liggen... en dan ook zin hebben!
wrote:Carnavalsmixje op, me kleren zien liggen... en dan ook zin hebben!
wrote:Carnavalsmixje op, me kleren zien liggen... en dan ook zin hebben!
wrote:Na 2 seconden had ik al de neiging om mijn vuist door mn laptop te boren.
das mooi, want dit is toch wel heerlijke hoem-pa-pawrote:Na 2 seconden had ik al de neiging om mijn vuist door mn laptop te boren.
Best wel een kutstreekwrote:Ik ga als kapitein, samen met Pete. Wij hebben in de vriendengroep namelijk een uitspraak: 'de boot in gaan'.
Als iemand erg dronken is, dan is diegene de boot in.
Peter en ik besturen die boot, en 2 andere vrienden zijn matrozen![]()
Ander genietmomentje: valentijnsbrief gestuurd naar een kameraad van mij, met een gedicht er in waar ik hem belachelijk maak met zijn liefdesleven (player). Hopelijk kan hij er om lachen, en zien zijn ouders dit niet![]()
In de brief doe ik me voor als 1 van de meisjes, die zich belazerd voelt maar het wel nog eens wil proberen
Trolololol.
Ja inderdaad he! En dan is 't pas februari!wrote:De releases die deze week allemaal uitkomen: So High, Distorded Remix, New System, Don't Fall Asleep, Audiobot Remix, The Cycle en misschien vergeet ik nog wel wat. Wordt echt onmogelijk kiezen met TOTW
Breda, Jumbo Haagweg, kassa 5, vandaag, 7 uur, bij de domme troela marrokaan met de hoofddoekwrote:Waar, winkel, welke kassa, datum en tijd?wrote:voor €13 euro aan boodschappen doen, met €15,50 betalen, en €12.50 terug krijgen![]()
![]()
![]()
gratis geld! heerlijk
ikk ga vaker contant betalen
Laat anderen is in hun waarde man.wrote:Breda, Jumbo Haagweg, kassa 5, vandaag, 7 uur, bij de domme troela marrokaan met de hoofddoekwrote:Waar, winkel, welke kassa, datum en tijd?wrote:voor €13 euro aan boodschappen doen, met €15,50 betalen, en €12.50 terug krijgen![]()
![]()
![]()
gratis geld! heerlijk
ikk ga vaker contant betalen
tip: betaal met 50 cent extra, dan snapt ze er helemaal niks meer van
hoezo, zij is zo dom dat ze zo betaaldwrote:Laat anderen is in hun waarde man.
Muahahahahwrote:2e dumpertpost ook geaccepteerd+1! http://www.dumpert.nl/mediabase/2003531 ... pert_.html