Biscuit
held
wrote:Biscuitheld
Die is heerlijk jawrote:Degene die heeft bedacht dat je je goal kan vieren in Fifa door gewoon met je gezicht op de grond te duiken als een mongoolLinkertrigger en dan pookje naar links houden
Ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenwrote:Organisatie van lokaal feest hier (zomerfeesten) wou weten wat wij als line-up wilde hebben..
ik zo: Rowwen Heze, BZB, WC experience en Guus meeuwis onder het motto: Verlate Carnavals Zaterdag
Gaan ze dat nog regelen ook
Owh fuck ben dat helemaal vergetenwrote:wrote: de maand februari!
CARNAVAL
![]()
![]()
Hier in de buurt??wrote:Organisatie van lokaal feest hier (zomerfeesten) wou weten wat wij als line-up wilde hebben..
ik zo: Rowwen Heze, BZB, WC experience en Guus meeuwis onder het motto: Verlate Carnavals Zaterdag
Weet helaas nog niet meer beste manwrote:Ik zit echt met smart te wachten op een PM over een Hard Bass kaartje, krijg ik eindelijk een PM, staat dit erin![]()
Tommetjeuh
Hey jongenman weet jij misschien waar ik bloemkolen kan kopen?
ik weet toevallig wel waar je boemkolen kan halenwrote:Weet helaas nog niet meer beste manwrote:Ik zit echt met smart te wachten op een PM over een Hard Bass kaartje, krijg ik eindelijk een PM, staat dit erin![]()
Tommetjeuh
+1wrote:Ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenwrote:Organisatie van lokaal feest hier (zomerfeesten) wou weten wat wij als line-up wilde hebben..
valkenswaardwrote:Hier in de buurt??wrote:Organisatie van lokaal feest hier (zomerfeesten) wou weten wat wij als line-up wilde hebben..
Gaan ze dat nog regelen ookWaar ergens?
ik ook,wrote:ik weet toevallig wel waar je boemkolen kan halenwrote:Weet helaas nog niet meer beste manwrote:Ik zit echt met smart te wachten op een PM over een Hard Bass kaartje, krijg ik eindelijk een PM, staat dit erin![]()
Tommetjeuh
Is niet erg manwrote:Weet helaas nog niet meer beste manwrote:Ik zit echt met smart te wachten op een PM over een Hard Bass kaartje, krijg ik eindelijk een PM, staat dit erin![]()
Tommetjeuh
nee... op In Qontrol!!!!!!!wrote:ik ook,wrote:ik weet toevallig wel waar je boemkolen kan halen
bij de vader van mijn vriendin
die is groenteboer
ja ik weet het alweerwrote:nee... op In Qontrol!!!!!!!wrote:ik ook,wrote:ik weet toevallig wel waar je boemkolen kan halen
bij de vader van mijn vriendin
die is groenteboer
ga anders maar aftermovies kijken dan snap je em wel
wrote:als je van de muziek houdt ga je gewoon naar feesten, als je dat niet gaat kan je geen mening hebben over hoe kicks klinken aangezien die tot hun recht komen op festivals. Als je niet kan , maak je tijd , aangezien je er van houdt. Als je niet wilt, dan is hardstyle blijkbaar niet jouw muziek ? (wtf)
Continue zeiken op een forum over nummers en het nooit live ervaren vind ik heel erg zwak gedrag, overigens begrijp ik wel als je alles &*^ kut vindt als je aan geen enkel nummer goede herinneringen hebt. (op festival bijv.)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daag
Eigenaardige Darkest-trekjes, vandaag is wel ontmasker dag...
Dus Forbidden Phobia = Darkest Symphonywrote:Eigenaardige Darkest-trekjes, vandaag is wel ontmasker dag...