Lees die zin nog is, staat er een beetje kromwrote:Vandaag een geboortekaartje thuis gekregen van een maat die ik al een tijd niet meer heb gesproken
Oude mixer op mn nieuwe mixer aangesloten.
Op die oude mixer kan ik nu m'n 3e CD-speler aansluiten (als er ooit nog een 4e komt kan die er ook bij, heb ik wel een extra tafel nodig
)
oude mixer staat op het mic. kanaal van mn nieuwe aangesloten.
Op die oude mixer kan ik nu m'n 3e CD-speler aansluiten (als er ooit nog een 4e komt kan die er ook bij, heb ik wel een extra tafel nodig
oude mixer staat op het mic. kanaal van mn nieuwe aangesloten.
T
Nederlands is nooit me beste vak geweestwrote:Lees die zin nog is, staat er een beetje kromwrote:Vandaag een geboortekaartje thuis gekregen van een maat die ik al een tijd niet meer heb gesproken
View on YouTubewrote:The Riders Of Rohan heeft ook zo'epische geluiden, vind die ook echt megevet.
View on YouTube
Deze dus, geweldig
G

Draai je dopje es netjes op je lenzendoosje!
Netjes!! Ik heb nu 27 wedstrijden gespeelt en 26 gewonnen en 1 gelijk! Nu staat de halve finale op het programma!wrote:
Dat is niet aan te raden... Mic kanaal heeft hogere gain waardoor het geluid te hard kan binnen komenwrote: oude mixer staat op het mic. kanaal van mn nieuwe aangesloten.
G
daat zitten geen lenzen inwrote:Draai je dopje es netjes op je lenzendoosje!
Noisecontrollers - Unite (vocal mix)
Ik heb een volumeknop voor de input van de mic he (en op de oude mixer ook uiteraard), heb het al getest en het was normaal volume.wrote:Dat is niet aan te raden... Mic kanaal heeft hogere gain waardoor het geluid te hard kan binnen komenwrote: oude mixer staat op het mic. kanaal van mn nieuwe aangesloten.
Of bedoel je dat ie ineen keer naar heel hard kan springen somehow?
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
midi binnen, lekker knutselen 
Nice! Welke?wrote:midi binnen, lekker knutselen
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
wrote:Nice! Welke?wrote:midi binnen, lekker knutselen

deze
Whaha, Messi die geel krijgt nadat ie pepe een schop geeft. Ik wacht op wraak 
Nieuwe Najib Amhali show. Niet in dezelfde stijl als de vorige cabaretshows waar ik was (wat wil je ook, 2 x Bert Visscher en 1 x Jochem Meijer), maar wel erg mooi. Vermaakt 
Barcelona die de bal rond tikt en dan opeens de bal uit de drukte speelt. Dan denk je okee, ze gaan naar de andere kant toe. Nee hoor, gewoon weer de drukte in om rond te tikken. Heerlijk. 
Terugdenken aan Slim Shore - Syren op de Feestfabriek
Geniaal feest
Geniaal feest
Tijdens Syren sta ik op de DVDwrote:Terugdenken aan Slim Shore - Syren op de Feestfabriek
Geniaal feest
Was idd heldig.