Morgen 1 uur les
offtopic, oftewel wat niet over hardstyle gaat.wrote:Forum sectie: Off-Topicwrote:ONTOPIC!!!
Maar oke
offtopic, oftewel wat niet over hardstyle gaat.wrote:Forum sectie: Off-Topicwrote:ONTOPIC!!!
Maar oke
trololowrote:offtopic, oftewel wat niet over hardstyle gaat.wrote:Forum sectie: Off-Topicwrote:ONTOPIC!!!
Maar oke
klopt, maar waarom hebben we dan verschillende topics? dan kan je toch gewoon het off-topic eruit donderen en alles lekker in de shoutbox doen? dan mag je de hele tijd offtopic gaan, want we gaan het toch niet hebben over genietmomentjes (de reden waarom dit topic er is).wrote:En dit ging niet over hardstyle![]()
Gister hadden we het over MW3 in de shoutbox, kwam Teknizion(geloof ik) mekkeren dat we ontopic moesten gaan.wrote:klopt, maar waarom hebben we dan verschillende topics? dan kan je toch gewoon het off-topic eruit donderen en alles lekker in de shoutbox doen? dan mag je de hele tijd offtopic gaan, want we gaan het toch niet hebben over genietmomentjes (de reden waarom dit topic er is).wrote:En dit ging niet over hardstyle![]()
Daarom was ik ook zo van slag.wrote:hoe kan je ontopic gaan in een shoutbox?
Pff, hahahaha!wrote:Gister hadden we het over MW3 in de shoutbox, kwam Teknizion(geloof ik) mekkeren dat we ontopic moesten gaan.wrote:klopt, maar waarom hebben we dan verschillende topics? dan kan je toch gewoon het off-topic eruit donderen en alles lekker in de shoutbox doen? dan mag je de hele tijd offtopic gaan, want we gaan het toch niet hebben over genietmomentjes (de reden waarom dit topic er is).wrote:En dit ging niet over hardstyle![]()
klinkt erg goed iddwrote:View on YouTube
![]()
Wat een gevoel in die plaat zeg. Hoop dat Adaro (of iemand anders) hem zaterdag draait al hoort ie niet echt thuis op XXL RawMisschien als opener ofzo.
Waar dan?wrote:Kansloos dat mensen hier geslacht of geaardheid belangrijk vinden......
We zijn alleen benieuwd omdat de ene keer word gezegd dat zij/hij een meisje is, en de andere keer dat hij/zij een jongen is, duidelijkheid is toch fijnwrote:Kansloos dat mensen hier geslacht of geaardheid belangrijk vinden......
Wat is jou geaardheid dan?wrote:We zijn alleen benieuwd omdat de ene keer word gezegd dat zij/hij een meisje is, en de andere keer dat hij/zij een jongen is, duidelijkheid is toch fijnwrote:Kansloos dat mensen hier geslacht of geaardheid belangrijk vinden......
Mijn moeder zegt altijd over personen die bi zijn: kunnen die niet kiezen? Die willen gewoon van 2 walletjes etenwrote:zoals verscheidene bronnen beweren Bi.
Op de een of andere manier slaap ik altijd rond de 8 uur.wrote:10,5 uur slaap
Ik ben een jongen en ik val op vrouwen, maar dat geaardheid boeit me niks, ik ben benieuwd naar je geslacht!wrote:Wat is jou geaardheid dan?wrote:We zijn alleen benieuwd omdat de ene keer word gezegd dat zij/hij een meisje is, en de andere keer dat hij/zij een jongen is, duidelijkheid is toch fijnwrote:Kansloos dat mensen hier geslacht of geaardheid belangrijk vinden......
Hij/zij vraagt aan mij wat mijn geaardheid is en jij zegt dat ik bi ben?wrote:zoals verscheidene bronnen beweren Bi.
Weet je wat ook heerlijk is, deed ik gisteren ook.wrote:Op de een of andere manier slaap ik altijd rond de 8 uur.wrote:10,5 uur slaap
nu ook online te zien: (eerst lokaal maar nu online omdat ik regelmatig moet switchen tussen osx en windowswrote:dit:wrote:Wat voor startpagina?wrote:terugdenken aan Kswoosh zijn startpagina, en eigenlijk willen vragen of hij die voor mij ook even kan fixen
simpel en effectief
http://img844.imageshack.us/img844/4453/startz.png
daarbij zitten links aan de logos vast
bij Google nog aan de staart van de G de IP van google, mocht het internet raar doen, kan ik checken of de DNS eruit ligt.
en bij Fear.FM de subtitel linkt naar het admin forum, terwijl de hoofdtitel linkt naar de homepage van fearfm