En ideale wingmenwrote:Ik heb niks tegen gays, dat is wat anders dan gay zijn. Zo lang ze mij niet lastig vallen is het eigenlijk alleen maar ideaal. Minder concurrentiewrote:Had ik dan toch gelijk in het " Het grote, vette, dikke, stoere Hardtraxx-members-die-te-herkennen-zijn-aan? topic nr #2" topicwrote:Ooooh wat een issue, gay zijn![]()
Niet dat ik zelf homo ben of bi hoor. Maar waarom wordt daar zo moeilijk over gedaan? Als een vriend van je het is, dan vind je dat waarschijnlijk ook helemaal niet erg.![]()
Blijf nog wel van je houden hoor
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Beter dan die negatieve reacties van jou.wrote:nou.. sommige reacties van jou als iemand je positief benaderd.wrote: Hoezo denk jij dat ik homoseksueel ben?
-
JHardtraxxer
- 496 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Ik vind dit hele bovenstaande gesprek een genietmomentje 
-
D
Ik ben gewoon een gevoelige jongen. 
-
C
Schijnbaar wel ja... nooit gedacht dat.wrote:Is dysphoria homo :O
Edit: hij ontkent het anders ook niet
Nee, hij zwijgt! En iedereen weet, wanneer je zwijgt .................................. 
Ok, gister was dus ziek grappig, sjobie zal vast geen bi zijn, maar hij was dronkert dus we waren hem aan het opfocken
En over Dys, Ik snap er niks meer van, is het nou een meisje, gewoon een jongen, of een homo?

En over Dys, Ik snap er niks meer van, is het nou een meisje, gewoon een jongen, of een homo?
homoseksuele transtietwijfmanding slak.wrote:Ok, gister was dus ziek grappig, sjobie zal vast geen bi zijn, maar hij was dronkert dus we waren hem aan het opfocken![]()
En over Dys, Ik snap er niks meer van, is het nou een meisje, gewoon een jongen, of een homo?![]()
![]()
-
C
op dit moment komt het over als eenwrote:Ok, gister was dus ziek grappig, sjobie zal vast geen bi zijn, maar hij was dronkert dus we waren hem aan het opfocken![]()
En over Dys, Ik snap er niks meer van, is het nou een meisje, gewoon een jongen, of een homo?![]()
![]()
Vrouw met een piemel (transeksueel) die homo is!
-
D
Jullie zijn ook niet echt aardig.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Mr Garison?wrote:op dit moment komt het over als eenwrote:Ok, gister was dus ziek grappig, sjobie zal vast geen bi zijn, maar hij was dronkert dus we waren hem aan het opfocken![]()
![]()
Vrouw met een piemel (transeksueel) die homo is!
explain: Vrouw, Shemale, Gozer of Gaywrote:Jullie zijn ook niet echt aardig.
-
D
Weet niet, zijn jullie woorden.
-
C
Genieten van bepaalde momenten in het leven als mensen zelf snappen hoe irritant het is als je dingen doet op facebook en het dan terug geserveerd krijgt
Jongen, draai er niet omheen, dan ben je ook van het gezeik afwrote:Weet niet, zijn jullie woorden.
Daarom vraagt onze Sjors het..wrote:Weet niet, zijn jullie woorden.
-
D
Ik ben geen homoseksueel. Zo goed?
Dan blijft transsexueel, man of vrouw over. Kies maar.wrote:Ik ben geen homoseksueel. Zo goed?
-
C
Mooi dat er niet ontkent wordt dat hij een transeksueel is... hoppaa... 
-
D
Dat vind jij geil hè?wrote:Mooi dat er niet ontkent wordt dat hij een transeksueel is... hoppaa...
Ja, botergeilwrote:Dat vind jij geil hè?wrote:Mooi dat er niet ontkent wordt dat hij een transeksueel is... hoppaa...![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je nu?
Wat boeit het of het een meisje of een jongen is? 
-
B
Oké Robbert, interessante feiten.