Dubbelpost
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nu ben ik benieuwd. Nog leden uit Waspik (Gemeente Waalwijk), behalve ik? 
Utrecht zijn er ook nog best wat dacht ik. 
ik, Envious, Rickymeijer, showey, zijn er 3 die sowieso al uit provincie utrecht komen!wrote:Utrecht zijn er ook nog best wat dacht ik.
De eerste track van de 2 mannen uit mijn dorp Noisecult - We Will Go Home!
Ik studeer in Utrecht, telt dat ook?wrote:ik, Envious, Rickymeijer, showey, zijn er 3 die sowieso al uit provincie utrecht komen!wrote:Utrecht zijn er ook nog best wat dacht ik.
dat mag je zelf uitzoeken
nee maar Utrecht is ideaal om te wonen hoor, ik hoef vaak niet verder dan een uurtje te reizen naar een feest,
'heel veel ligt gewoon heerlijk in de buurt 
Wellicht over een jaartje op kamerswrote:dat mag je zelf uitzoekennee maar Utrecht is ideaal om te wonen hoor, ik hoef vaak niet verder dan een uurtje te reizen naar een feest,
'heel veel ligt gewoon heerlijk in de buurt
Spakenburg, 20.000 inwoners, minstens 7 HT'ers, (waaronder die ene fanboy uit HHZ topicwrote:Volgens mij is in verhouding Holten nog meer aanwezig hier.![]()
bass fucker, Katamaran, J9_ en ik.
En dat op de 8.580 inwoners. Kijk ff naar Eindhoven.
216.157 inwoners en 11 Hardtraxxers.
sjorsjiewrote:Spakenburg, 20.000 inwoners, minstens 7 HT'ers, (waaronder die ene fanboy uit HHZ topicwrote:Volgens mij is in verhouding Holten nog meer aanwezig hier.![]()
216.157 inwoners en 11 Hardtraxxers.) En grote kans dat er nog wel meer zijn
In Enschede ken ik er 3...weet niet of er meer zijn? Naast mij, nog Mojo en Klos.
Zandvoort 2, Nando en ik
17.000 inwoners
Last edited by tommetjeuh on , edited 2 times in total.
Nee man hij komt uit de eckte ghetto Nijkerk, die eer heb ik niet.wrote:sjorsjiewrote:Spakenburg, 20.000 inwoners, minstens 7 HT'ers, (waaronder die ene fanboy uit HHZ topicwrote:Volgens mij is in verhouding Holten nog meer aanwezig hier.![]()
216.157 inwoners en 11 Hardtraxxers.) En grote kans dat er nog wel meer zijn
Ok sorry.
Bergentheim 2, Martin en ik.
Bergentheim 2, Martin en ik.
Maurik, 3300 inwoners en ben alsgoedis de enigste HT'er 
-
D
Weer terug zijn op Hardtraxx.
Net op mtv de lyrics van placid k - it's been a long time voorbij horen komen
Net op mtv de lyrics van placid k - it's been a long time voorbij horen komen
Jij, Marc, Marc, Sven, Ik.. wie nog meer?Zoetermeer 121.964 inwoners en 6 hardtraxxers geloof ik
regio hardenberg: Henk Jan, Martin, Ik zelf, Mandy, henk jan vul is aan!! 
Nee man hij komt uit de eckte ghetto Nijkerk, die eer heb ik niet.[/quote]wrote: sjorsjie
Spakenburg is erger hoor
-
G
Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 januari.
Altijd weer een genietmomentjewrote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 januari.
Haha jah soms komt het net ff te laat idd
Maar woon jij op kamers of gewoon thuis? Dat verschilt nogal. Ik krijg nu dan wel stufi maar waarom weet ik eigenlijk niet
Ja af en toe een boek ofzo, maar het grootste deel gaat op aan feesten of uitgaan