Raiders Of The Sun

Active topics in Off-Topic
Moderators
Typisch gevalletje vette intro saaie climax, helaaswrote:Raiders Of The Sun![]()
Kom zelf uit de buurt van Zundert en zit zelf bij buurtschap Schijf. In zo'n wagen gaat heel wat ziel en zaligheid van mensen zitten. Als je een half jaar aan zo'n wagen werkt, in de laatste weken tot ver in de nacht, dan is die blijdschap logisch. Wij werden afgelopen september 4e en wonnen de kijkersprijs van Omroep Brabant, dat was zeker een genietmomentwrote:plakken? nee man, die woorden met spijkers en krammen bevestigt.. plakken duur wel wat langer dan 4 dagenwrote:Dat hele filmpje is een genietmomentje. Mensen die huilen omdat ze het beste bloempjes kunnen plakken![]()
Maar de blijdschap kan ik wel begrijpen Rob
Oh dat maakt het anders, dan snap ik dat gehuil wel!wrote:plakken? nee man, die woorden met spijkers en krammen bevestigt.. plakken duur wel wat langer dan 4 dagenwrote:Dat hele filmpje is een genietmomentje. Mensen die huilen omdat ze het beste bloempjes kunnen plakken![]()
Maar de blijdschap kan ik wel begrijpen Rob
-
C
Pipo, die wagen was wel heldig! mooie beweging van de inktvis..
jaar daarvoor die bokken en toen die vaartkant..
vind het netjes dat jullie als jong buurtschap zoiets wegzetten!
-
C
View on YouTubewrote:Bekerwedstrijd Ajax - AZ, rongaan in het publiek. Staat Barend bij een groep meisjes, vraagt wie er gaan winnen. Allemssl geschreeuw voor Ajax en AZ, komt er 1 na het geschreeuw "of het word gelijk"
je bedoelt dit stukje? hahah
Verbaast me ook nog steeds dat we elk jaar weer zoiets moois wegzettenwrote:Pipo, die wagen was wel heldig! mooie beweging van de inktvis..
EINDELIJK klaar met tentamenweken
MW3 here i come
MW3 here i come
Dacht dat je het helemaal zat was?wrote:EINDELIJK klaar met tentamenweken
MW3 here i come
Nee ben toch maar weer teruggegaan om het een kans te geven, gaat nu al wat beter (MSRwrote:Dacht dat je het helemaal zat was?wrote:EINDELIJK klaar met tentamenweken
MW3 here i comeEn alleen nog maar MW2 speelde.
Speel eens als een vent.wrote:Nee ben toch maar weer teruggegaan om het een kans te geven, gaat nu al wat beter (MSRwrote:Dacht dat je het helemaal zat was?wrote:EINDELIJK klaar met tentamenweken
)
Pak een veel te overpowerde UMP45 met rapidfire, dan ben je pas een manwrote:
Speel eens als een vent.
My darkness will shine... It's bitcrusher time!
MSR is juist de enige sniper die nog enige uitdaging heeft, die andere kunnen allemaal 1000 x achter elkaar op 1 plek schieten.
En snipen en niet campen is nog altijd moeilijker dan een beetje met een submachine gun of een assault riffle rondlopen
Quickscopen?wrote:![]()
MSR is juist de enige sniper die nog enige uitdaging heeft, die andere kunnen allemaal 1000 x achter elkaar op 1 plek schieten.
En snipen en niet campen is nog altijd moeilijker dan een beetje met een submachine gun of een assault riffle rondlopen
Nicewrote:Nee ben toch maar weer teruggegaan om het een kans te geven, gaat nu al wat beter (MSRwrote:Dacht dat je het helemaal zat was?wrote:EINDELIJK klaar met tentamenweken
)
Nieuwe schermen binnen, wat een beeld weer! 
Ja zoveel mogelijk, als ik iemand zie staan en ik heb alle tijd dan neme ik die ook gewoon, maar ik loop wel gewoon rond en ga niet met een vizier ergens op zitten wachten.wrote:Quickscopen?wrote:![]()
-
G
moet thuis komen van school
chaggerijnig (hoe de fuck schrijf je dat lol) worden van dingen op school (vooral een docent)
en vervolgens meteen mn remix van de rage remix op zetten en gelijk weer helemaal happy worden!
View on YouTube

chaggerijnig (hoe de fuck schrijf je dat lol) worden van dingen op school (vooral een docent)
en vervolgens meteen mn remix van de rage remix op zetten en gelijk weer helemaal happy worden!
View on YouTube
:')wrote:moet thuis komen van school
View on YouTube
![]()
-
G
alsof er geen nummer is die jij te gek vindtwrote::')
Het is chagrijnig
Mijn genietmomentje; Na een hele middag me dood zitten vervelen voor school even m'n boeken weggedaan en lekker knallen, zit een beetje in de terror/speedcore mood dus dat gaat wel lekker
Lekker wat energie erin, zometeen chillen met een paar collega's
Even school vergeten voor vanavond 
Mijn genietmomentje; Na een hele middag me dood zitten vervelen voor school even m'n boeken weggedaan en lekker knallen, zit een beetje in de terror/speedcore mood dus dat gaat wel lekker