Daarom juist, ga zo mijn 3e van vandaag nemenwrote:Dat is de lekkerste van allemaal.wrote:
![]()
wrote:Ik vind het gewoon grappig om te lezen hoe jij verteld over dat corsobouwen alsof je de eerste man op de zon bent.
Is niet grappig je vindt het gewoon leuk om hem belachelijk te maken omdat hij jankt om een filmpje. Niks mis mee. Gister nog de titanic in Italië gezien. Tranen kwamen met tuiten naar buiten hoor.wrote:Ik vind het gewoon grappig om te lezen hoe jij verteld over dat corsobouwen alsof je de eerste man op de zon bent.
Niet doorvertellen hoor.wrote: Is niet grappig je vindt het gewoon leuk om hem belachelijk te maken omdat hij jankt om een filmpje.
Je avatar is echt beest Thijs het zijn echt net autistjes nu.wrote:Niet doorvertellen hoor.wrote: Is niet grappig je vindt het gewoon leuk om hem belachelijk te maken omdat hij jankt om een filmpje.
Danku, heeft kswoosh heel mooi voor mij gemaaktwrote:Je avatar is echt beest Thijs het zijn echt net autistjes nu.wrote:Niet doorvertellen hoor.wrote: Is niet grappig je vindt het gewoon leuk om hem belachelijk te maken omdat hij jankt om een filmpje.
hahahaha. klootzak je weet ook gewoon dat ik hier en op facebook rondzwerf en dat de kans zeer groot is dat ik dat lees.wrote:Dat Yorick bijna een kaartje heeft.
Ik snap het niet, zijn het nou bloemen of ballonnen? (Geen zin om hele filmpje te kijken)wrote:View on YouTube
dit terugzien... krijg nu weer tranen in mijn ogen.
Deze dag was voor mij de mooiste dag uit mijn leven.
ik was bij die groep, ik was, op dat momentje, bij die groep...
ik werd 1e met de groep die ik niet kende, waar ik zomaar aanwaaide omdat ik corsobouwer uit valkenswaard ben..
pff, hoop dit weer een keer mee temaken, dit was zo mooi!
NATUIRLok niet gek!wrote:Ik weet, ik doe dat ook altijd namelijk
ff tussendoor, ga je die liter in je eentje opzuipen?
wrote:Pepeheld.
Kk droeloe ouwe.wrote:NATUIRLok niet gek!wrote:Ik weet, ik doe dat ook altijd namelijk
ff tussendoor, ga je die liter in je eentje opzuipen?
sorryvoor capslock net, maarwe hebben met paar man die opgedronken, noggare zwarte erum erbij pfzo, en paar kratten ber, maar ik ben er goped dronkert van, nu lekker thuis, eindelijk!
Eens. Die man is gewoon een baaswrote:Pepeheld.