Lloyd Schuilenburg @DeDuifmeneer
Jaa mensen hij is te downloade onderandere op i tunes !!!!!!!!!!!! Bedankt
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Genietmomentje : Vers gebakken brood bij de bakker vandaan, zo vers dat het nog een beetje warm in.. En dan heerlijk met nutella of belegen kaas 
Kaartjes gewonnen voor Dancefair via Theracords 
Donderdag van 17:00-18:00 een heeeeerlijk setje van Aconite op Fear FM.
Mixwerk is strak, en de tracklist is samengesteld door mij
Mixwerk is strak, en de tracklist is samengesteld door mij
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
mensen uit mijn klas vragen alleen maar mainstream platen aan ala afrika enzo om te draaie in de klas 
Gewoon Welcome the Darkness aanzetten dan, gevolgd door Who wants thiswrote:mensen uit mijn klas vragen alleen maar mainstream platen aan ala afrika enzo om te draaie in de klas
Ik hoorde zaterdag Africa nog bij ons in de kroeg, ik ben gelijk maar weggegaan (was toch al bijna afgelopen), dan vond ik die dance muziek die ervoor gedraaid werd nog leuker 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
zal maar lose my mind aanzette nooowrote:Gewoon Welcome the Darkness aanzetten dan, gevolgd door Who wants thiswrote:mensen uit mijn klas vragen alleen maar mainstream platen aan ala afrika enzo om te draaie in de klas
Ik heb vrijdag ook muziek gehoord in de kroeg, maar heb echt belachelijk staan doen bij 16 jarige kutjeswrote:Ik hoorde zaterdag Africa nog bij ons in de kroeg, ik ben gelijk maar weggegaan (was toch al bijna afgelopen), dan vond ik die dance muziek die ervoor gedraaid werd nog leuker
en iddwrote:Dan kan die er stoer mee gaan doen op internet.wrote:Waarom nu al uitprinten?
Waarom niet??
Kijk eens goos hoeveel tickets ik heb
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
wrote:Ik hoorde zaterdag Africa nog bij ons in de kroeg, ik ben gelijk maar weggegaan (was toch al bijna afgelopen), dan vond ik die dance muziek die ervoor gedraaid werd nog leuker
Zaterdag was die Rob Toonen kerel van Spam FM bij ons in de kroeg. Draait ie MMA (met veul te zachte kicks) en Wake up. Ai ai ai ai ai
Is toch cool?wrote:wrote:Ik hoorde zaterdag Africa nog bij ons in de kroeg, ik ben gelijk maar weggegaan (was toch al bijna afgelopen), dan vond ik die dance muziek die ervoor gedraaid werd nog leuker
Zaterdag was die Rob Toonen kerel van Spam FM bij ons in de kroeg. Draait ie MMA (met veul te zachte kicks) en Wake up. Ai ai ai ai ai
het stokbrood gezond wat voor me neus ligt 
-
A
Is toch te verwachten? Lekker boeie, daar ga je toch niet voor naar de kroegwrote:wrote:Ik hoorde zaterdag Africa nog bij ons in de kroeg, ik ben gelijk maar weggegaan (was toch al bijna afgelopen), dan vond ik die dance muziek die ervoor gedraaid werd nog leuker
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Leuke muziek erbij is ook wel fijn hoor. me bezatten kan thuis ook welwrote: Is toch te verwachten? Lekker boeie, daar ga je toch niet voor naar de kroeg
-
A
Dan ga je toch thuis met hardstyle op bier drinken? Hoef je ook niet naar de kroeg om teleurgesteld te worden omdat daar een liedje wordt gedraaid wat jij niks vind 
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
-
A
Neem je je vrienden mee naar huis, jeeeeeezwrote:Is toch gewoon veel gezelliger de kroeg -_______________-?wrote:Dan ga je toch thuis met hardstyle op bier drinken? Hoef je ook niet naar de kroeg om teleurgesteld te worden omdat daar een liedje word gedraaid wat jij niks vind
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Of bouw een kroeg thuis. 
Haha, was ook mijn eerste feest, wat een nacht
Heb deze ook speciaal voor jou erop gezet, vanwege het eerste nummer 
Hahawrote:Heb deze ook speciaal voor jou erop gezet, vanwege het eerste nummer
Mijn liefde voor dat nummer is ietsje later gekomen, ik was toen nog een beetje dagjesmens
Ik was toen ook nog beetje dagjesmens hahawrote:Hahawrote:Heb deze ook speciaal voor jou erop gezet, vanwege het eerste nummer![]()
Mijn liefde voor dat nummer is ietsje later gekomen, ik was toen nog een beetje dagjesmensNiet heel erg hoor, ik kon overal wel naar luisteren, maar mn voorkeur ging toen een beetje naar Zatox, Noisecontrollers, Wildstylez, Donkey's. Maar ik ga die liveset weer ff downloaden denk ik, memories ophalen