Hij is er nu op
Skyradio, join join!
Skyradio, join join!
wrote:Jou plaatjewrote:blabla hoop tekst
wrote:Hij is er nu op![]()
Skyradio, join join!
wrote:Allebei
super nr, hoe kan je als 14 jarige zo'n verschrikkelijk goede zang hebben zeg..wrote:wrote:Het nummer wat iedereen zo geweldig vond op de after van QD:
View on YouTube
Kwam gister ineens achter de naam![]()
Zelfs Chukkels en Roberttt waren hiervan aan het genieten, zegt genoeg toch?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat bijna niemand weet dat ze het niet zelf geschreven heeft maar gewoon gecovered heeft :') En waarschijnlijk weet ze niet eens waarover ze zingt maar ach, goeie stem alleen is die gevoelige muziek niks voor mij, ik wil beukengwrote:super nr, hoe kan je als 14 jarige zo'n verschrikkelijk goede zang hebben zeg..wrote:wrote:Het nummer wat iedereen zo geweldig vond op de after van QD:
View on YouTube
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die melodie klopt voor mijn gevoel nietwrote:rank 1 - beats at rank 1 wat een genietmoment
De vraag is eerder hoe kun je als 14 jarige juist NIET zo'n stem hebben, zingende kinderen kunnen er pas echt wat van als ze fukin barry white kunnen halen.wrote:super nr, hoe kan je als 14 jarige zo'n verschrikkelijk goede zang hebben zeg..wrote:wrote:Het nummer wat iedereen zo geweldig vond op de after van QD:
View on YouTube
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
listeningwrote:http://www.b2s.nl/radio/
Liveset van Pussylounge, echt genieten
hij gaat live wel keihard! daar kun je niet omheenwrote:shizzle dizzle.. ja hoor