Hoezo is MW2 zoveel beter? Speel het zelf ook en overweeg om MW3 te halen.wrote:Eindelijk weer eens een nuke halen met MW2, dat spel is zoveel vetter dan MW3.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Omdat het de nieuwere versie is van Call of Duty, daarbij is het namelijk zo dat het steeds minder wordt.wrote:Hoezo is MW2 zoveel beter? Speel het zelf ook en overweeg om MW3 te halen.wrote:Eindelijk weer eens een nuke halen met MW2, dat spel is zoveel vetter dan MW3.
Dat ookwrote:Omdat het de nieuwere versie is van Call of Duty, daarbij is het namelijk zo dat het steeds minder wordt.wrote:Hoezo is MW2 zoveel beter? Speel het zelf ook en overweeg om MW3 te halen.wrote:Eindelijk weer eens een nuke halen met MW2, dat spel is zoveel vetter dan MW3.
Nee maar het is maar net wat je fijner vind. Ik vind MW3 in geen een opzicht een verbetering van MW2, snipen is makkelijker, maar er zijn geen goeie levels voor, de killstreaks zijn niks aan, er zit ook geen tactical nuke meer bij. De velden zijn totaan onlogisch gebouwd. Zo kan ik nog wel ff doorgaan
Maar dat houdt dus in dat de orginele CoD het best is?wrote:Omdat het de nieuwere versie is van Call of Duty, daarbij is het namelijk zo dat het steeds minder wordt.wrote:Hoezo is MW2 zoveel beter? Speel het zelf ook en overweeg om MW3 te halen.wrote:Eindelijk weer eens een nuke halen met MW2, dat spel is zoveel vetter dan MW3.
@Pommer, die tactical nuke was toch maar een spelverpester.
Paar heerlijke potjes fifa 12 zojuist met een PSVer. Elke keer 2-0 achter, elke keer 2-1, en daarna:
FC Twente 3-3 PSV (ik win na strafschoppen 4-2)
Tottenham 1-2 Arsenal
Porto 4-3 Benfica
Barcelona 5-3 Real Madrid
FC Twente 3-3 PSV (ik win na strafschoppen 4-2)
Tottenham 1-2 Arsenal
Porto 4-3 Benfica
Barcelona 5-3 Real Madrid
Dat is het ookwrote: Maar dat houdt dus in dat de orginele CoD het best is?![]()
Beter dan de cod's van tegenwoordig
Cod 2 ... had je fucking skills voor nodig
-
A
Rifle Only Toujane, Kar98.... Been there done that
Voor meer dan 1000 uur
Voor meer dan 1000 uur
Vind ik niet, dan speel je tenminste nog ergens voor. Vind het dan altijd spannend als ik zo rond de 20 kills heb achter elkaar hahawrote:@Pommer, die tactical nuke was toch maar een spelverpester.
-
T
Nieuwe baan 
Gefeliciteerdwrote:Nieuwe baan
Welke?
Ik heb er een van 20 meter, jij?
Last edited by Draidy on , edited 1 time in total.
Wie zegt dat ie het over werk heeft? Misschien houdt ie wel van Jeu De Boules of heeft ie de nieuwste Hotwheels baan gekregen.wrote:Gefeliciteerdwrote:Nieuwe baan![]()
Waar ga je werken?
Nu je het zegt. heb hem al geeditwrote:Wie zegt dat ie het over werk heeft? Misschien houdt ie wel van Jeu De Boules of heeft ie de nieuwste Hotwheels baan gekregen.wrote:Gefeliciteerdwrote:Nieuwe baan![]()
Waar ga je werken?
Helaas niet fanatiek gespeeld, cod2 dus welwrote:
Maar dat houdt dus in dat de orginele CoD het best is?
@Pommer, die tactical nuke was toch maar een spelverpester.
Tering wat een goed spel is dat. (speel 't nog wel eens)
@ Almighty 1600 uur
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Distorted remix
Die screeches in de 2e climax
Zo van:
DISTORTED!! PIEW PIEW PIEEEEEEWWWW
Die screeches in de 2e climax
Zo van:
Oooh zowrote:Distorted remix![]()
![]()
![]()
Die screeches in de 2e climax![]()
![]()
![]()
Zo van:
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
nee klopt wat je zegt
Ik probeerde het nog, af en toe kwam er nog wel wat uit, maar ik was al te verrot om compleet mee te doen :p maar ik vond alsnog geniaal. Net als Ik Haat GVD Trance, ook zo heerlijk om je laatste energie eruit te gooien.wrote:Haha echt fucking bruutJe ziet iedereen bij Suicide Splitter Girl ook gewoon stil staan en denken 'Wat is dit voor herrie???''
hahawrote:Verschrikkelijk irritante jongen uit mn klas die vanmorgen uit z'n broek scheurde hahah
Vreemd, ik zou het wel wetenhaha ja ben afgelopen jaar ook bij Dominator in die terrorzaal geweest, daar staat iedereen ook maar een beetje te fistpumpen hoor
Zo ken ik er nog één, maar die is niet irritant hoorwrote:Verschrikkelijk irritante jongen uit mn klas die vanmorgen uit z'n broek scheurde hahah
Ot: Thuiskomen van je werk en gelijk family guy op tv
Hahahawrote:Zo ken ik er nog één, maar die is niet irritant hoor![]()
W00t?wrote:haha ja ben afgelopen jaar ook bij Dominator in die terrorzaal geweest, daar staat iedereen ook maar een beetje te fistpumpen hoor
Yeah buddy!wrote:Whut?wrote:W00t?wrote:haha ja ben afgelopen jaar ook bij Dominator in die terrorzaal geweest, daar staat iedereen ook maar een beetje te fistpumpen hoor