en voor wie em niet snapt: klik op dat speakertje rechtsonderwrote:haha ik nu ookwrote:hier in een deuk door liggen:
http://translate.google.com/#en|nl|Appe ... oiounaSDJv
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:en voor wie em niet snapt: klik op dat speakertje rechtsonderwrote:haha ik nu ookwrote:hier in een deuk door liggen:
http://translate.google.com/#en|nl|Appe ... oiounaSDJv
Ik verwachtte een of geheime boodschap die zou worden voorgelezen of weer zo een easter egg van google, maar t was random gebrabbel. 
-
E
Per 1 januari 2012 ontvangt elke medewerker van Cofely GDF-Suez een I-pad 2 die het werkbriefje vervangt. tevens dient deze als navigatie. Verder moet de monteur via een chat-functie de leidinggevende op de hoogte houden van montage en service-werkzaamheden.
Bedankt Frankrijk!
Bedankt Frankrijk!
-
AHardtraxxer
- 101 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Ik moet er nog wel even bij zeggen dat m'n broertje 7 is hahawrote:ik vind je nickname meer genieten.., doet me meteen aan SouthPark denken!!wrote:Ik kom net thuis, en ik maakte iets mee waar ik meteen van dacht, genietmomentje!
M'n broertje zat op mijn pc even KEI-HARD 'lose my mind" te luisteren en mee te zingen.
Supervet toch!
En ik heb m'n nickname van 'n preset in Z3TA, niet van southpark!
-
C
The big bang theory... ze zijn weer geweldig hoor!
€66 winnen met €0,50 met gokken op voetbalwedstrijden :')
Pfff Noisecontrollers - So High, het is niet normaal hoe mooi hardstyle soms kan zijn. Ik zit die track hier nu echt al anderhalf uur te beluisteren en het blijft zo mooi, die melodie, dat ritme, die kicks met ooh zo veel gevoel, zoo heerlijk zweverig. Gewoon genieten.
Dat is wel netjes idd, ik had een gratis feestje gedaan haha!wrote:€66 winnen met €0,50 met gokken op voetbalwedstrijden :')
OT:
wrote:Zaterdag
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:Pfff Noisecontrollers - So High, het is niet normaal hoe mooi hardstyle soms kan zijn. Ik zit die track hier nu echt al anderhalf uur te beluisteren en het blijft zo mooi, die melodie, dat ritme, die kicks met ooh zo veel gevoel, zoo heerlijk zweverig. Gewoon genieten.
wrote:wrote:Pfff Noisecontrollers - So High, het is niet normaal hoe mooi hardstyle soms kan zijn. Ik zit die track hier nu echt al anderhalf uur te beluisteren en het blijft zo mooi, die melodie, dat ritme, die kicks met ooh zo veel gevoel, zoo heerlijk zweverig. Gewoon genieten.
Vrijdag naar de kapperwrote:Korte haartjessssss
dit weekend ook weerwrote:Korte haartjessssss
al zijn ze bij mij toch nog vrij kort, standaard elke 2 weken tondeuse erover
Wat een spuuglelijke muts zeg, afgezien van het logo.wrote:
Deze muts zit zo heeeerlijk warm!
Deze muts is echt een hemel vriend, doe hem ook alleen thuis op als het koud is!wrote:Wat een spuuglelijke muts zeg, afgezien van het logo.wrote:
Deze muts zit zo heeeerlijk warm!
Was een verjaardagscadeau maar ga er niet mee op straat lopen, vind hem daarvoor iets te allochtonig!
vind hem daarvoor iets te allochtonig!