Het aantal releases vandaag! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
-
D
dat dit mijn 6100e post is 
wrote:Dubstep/hardore/breakbeat/drum n bass... Share the FILTH if u like them!!!
View on SoundCloud
Wow wat een release.wrote:wrote:Dubstep/hardore/breakbeat/drum n bass... Share the FILTH if u like them!!!
View on SoundCloud
Maar wanneer komt die?
Dat wou ik zeggen ja!
Flatliner en In The Filth
Alleen jammer dat Beat The Drum Hard er niet op staat, of heb ik iets gemist en is die al gereleased?
Alleen jammer dat Beat The Drum Hard er niet op staat, of heb ik iets gemist en is die al gereleased?
Miosa is mijn genietmomentje, die gaat er zeker komen, wat een held! 
Komt op PRSPCT dacht ik, kwam iig wat van ze aan.wrote:Dat wou ik zeggen ja!Flatliner en In The Filth
![]()
-
G
Op Amsterdam Centraal een aangesproken worden door zo'n irritant Greenpeace vrouwtje:
Ik loop het station uit, en zie haar groene jas, ik denk "KUT, wegkijken!!!" en wijzigde mn koers
Komt ze naar me toe: "Zag je me nou?"
"Ja"
"Maar ik ben van Greenpeace he, en als jij aan Greenpeace denkt, wat is dan het eerste dat je denkt?"
"Dan denk ik, ik heb hier ff geen zin in"
"Ok... nou fijne dag dan nog"
ik loop door:

Ik loop het station uit, en zie haar groene jas, ik denk "KUT, wegkijken!!!" en wijzigde mn koers
Komt ze naar me toe: "Zag je me nou?"
"Ja"
"Maar ik ben van Greenpeace he, en als jij aan Greenpeace denkt, wat is dan het eerste dat je denkt?"
"Dan denk ik, ik heb hier ff geen zin in"
"Ok... nou fijne dag dan nog"
ik loop door:
In het centrum van Rotterdam staan ook van die strontvervelende mensen die je een abonnement oid aan willen bieden, pak dan altijd m'n telefoon en doe alsof ik bel.
-
G
Maar ze snappen ook niet dat geen enkele student geld wil uitgeven aan zoietswrote:In het centrum van Rotterdam staan ook van die strontvervelende mensen die je een abonnement oid aan willen bieden, pak dan altijd m'n telefoon en doe alsof ik bel.
1'en geven op die polls in algemeen
lekker iedereen boos maken hmmmm

U bent 6?wrote:1'en geven op die polls in algemeenlekker iedereen boos maken hmmmm
![]()
![]()
![]()
![]()
Episgwrote:1'en geven op die polls in algemeenlekker iedereen boos maken hmmmm
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:U bent 6?wrote:1'en geven op die polls in algemeenlekker iedereen boos maken hmmmm
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees niet getreurd jongeman...wrote:wrote:U bent 6?wrote:1'en geven op die polls in algemeenlekker iedereen boos maken hmmmm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik beschouw u nog steeds als voltallig, functionerend en volwaardig persoon.
Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.
Helaas mag ik mijzelf ook onder die categorie scharenwrote: Wees niet getreurd jongeman...
Daarom moet u zich niet van uw stuk laten brengen!wrote:Helaas mag ik mijzelf ook onder die categorie scharenwrote: Wees niet getreurd jongeman...
WO'ers*wrote:Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.
Dat ben ik dan weer nietwrote:WO'ers*wrote:Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.
Maar zeg, maak jij je als WO'er werkelijk zo druk om de uitslag van die polls?
Ik maak me helemaal nergens druk omwrote:Dat ben ik dan weer nietwrote:WO'ers*wrote:Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.maar ik heb men diploma dus ik mag met recht zeggen dat ik VWO'er ben.
Woei, what's in a name?wrote:Dat ben ik dan weer nietwrote:WO'ers*wrote:Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.maar ik heb men diploma dus ik mag met recht zeggen dat ik VWO'er ben.
Maar wat monsieur Henk-Jan zegt.
wrote: Ik maak me helemaal nergens druk omVoor mijn part stemt iedereen een 1, als ik ze maar vet vind xD

-
G
ik wou al zeggen, sinds wanneer zit hier opgeleid tuig?wrote:WO'ers*wrote:Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.
Ander genietmomentje: De heerlijke wisselwerking tussen Crossbreed platen en hardere mainstream zoals die van Negative A 
Ik denk dat het merendeel hier hogeropgeleid is, maar gewoon het EQ heeft van een dode vleermuis.wrote:ik wou al zeggen, sinds wanneer zit hier opgeleid tuig?wrote:WO'ers*wrote:Laat u niet van uw stuk brengen door een stel opgeblazen Vwo'ers.
Hogeropgeleide mensen staan erom bekend dat zij op het sociale vlak vaak minder scoren dan middelbaar opgeleide mensen.