Pics or it didn't happenwrote:Niet meer vrijgezel
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als ik voor zulke dingen elke keer niet meer vrijgezel was.. 
-
C
wrote:Pics or it didn't happenwrote:Niet meer vrijgezel
wrote:Samen met Nando 4 gastenlijstplaatsen winnen voor Hardnation.
Vertaalfunctie FacebookKan niet wachten om te zien mijn man @ Titandj morgen weer! Laten we het blazen van het dak af buddy!
Ook vertaalfunctie Facebook.bezig met live-set voor morgen, ik ga om uit te voeren samen met @ djzatox. Probeer befor die u sterven!
Hoe iedereen geilt op het nieuwe Headhunterz Topic
(wat misschien ook wel logisch is
)
Vind het wel grappig dat iedereen (niet echt iedereen natuurlijk) hem uitkost en nu gelijk poeslief vraagjes te stellen zonder de gebruikelijke commentaar te gevenwrote:Hoe iedereen geilt op het nieuwe Headhunterz Topic(wat misschien ook wel logisch is
)
-
E
WHUT?wrote:Vind het wel grappig dat iedereen (niet echt iedereen natuurlijk) hem uitkost en nu gelijk poeslief vraagjes te stellen zonder de gebruikelijke commentaar te gevenwrote:Hoe iedereen geilt op het nieuwe Headhunterz Topic(wat misschien ook wel logisch is
)
50 nieuwe leden ofzo in een dag ook.wrote:Hoe iedereen geilt op het nieuwe Headhunterz Topic(wat misschien ook wel logisch is
)
9...wrote:50 nieuwe leden ofzo in een dag ook.wrote:Hoe iedereen geilt op het nieuwe Headhunterz Topic(wat misschien ook wel logisch is
)
Ik heb voor de grap gezegd dat ik een doos vol met skyrim cdjes heb en dat ik ze ga uitdelen met sint maarten. Nu willen 2 vrienden serieus langs komen om hem op te halen. 
Ik zie dubbel.wrote:9...wrote:50 nieuwe leden ofzo in een dag ook.wrote:Hoe iedereen geilt op het nieuwe Headhunterz Topic(wat misschien ook wel logisch is
)
-
G
de geheime toevoeging aan mijn sig
4 dagen lang weekend
morge helemaal dood zuipen
en zaterdag feest in de buurt met jack of sound en lowrenz
morge helemaal dood zuipen
wrote:4 dagen lang weekend![]()
morge helemaal dood zuipen![]()
haha lolwrote:de geheime toevoeging aan mijn sig
wrote:jackass 3.5 kijken en tosti eten
Logisch jawrote:wrote:4 dagen lang weekend![]()
morge helemaal dood zuipen![]()
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.