Die is idd 14 ja! 
hebben we het over iemand van het forum?wrote:Die is idd 14 ja!
hebben we het over iemand van het forum?wrote:Die is idd 14 ja!
De nieuwe vriendin van biscuit!wrote:hebben we het over iemand van het forum?wrote:Die is idd 14 ja!
jullie willen dat ik ga happen?wrote:De nieuwe vriendin van biscuit!wrote:hebben we het over iemand van het forum?wrote:Die is idd 14 ja!
Nee grapje, zo'n rekensommetje haha!
Whaha, een vriend van mij had zo iets ongeveer, maar dan als een shirt van Warsteiner.wrote:Die sok bij american pie is zeker weten een genietmomentje!![]()
GENIAAL!
HAHAHAHAHAwrote:Ik heb een keiharde zakdoek!
Hoop dat mn ma hem niet vind, tenzij ze dat al heeft gedaan haha!
Ik kan eigenlijk beter aan de tissues gaan!wrote:HAHAHAHAHAwrote:Ik heb een keiharde zakdoek!
Hoop dat mn ma hem niet vind, tenzij ze dat al heeft gedaan haha!![]()
![]()
Lijkt mij wel beter. Hahahahahahahawrote:Ik kan eigenlijk beter aan de tissues gaan!wrote:HAHAHAHAHAwrote:Ik heb een keiharde zakdoek!
Hoop dat mn ma hem niet vind, tenzij ze dat al heeft gedaan haha!![]()
![]()
Dit ga ik dus echt niet proberen!wrote:Of gewoon hard op je zaadbuis onder je ballen drukken op het moment supréme zodat er niks uitkomt, nog makkelijker.
Hahahahhahahawrote:Dit ga ik dus echt niet proberen!wrote:Of gewoon hard op je zaadbuis onder je ballen drukken op het moment supréme zodat er niks uitkomt, nog makkelijker.![]()
En dit hoort ook niet echt in het genietmomentjes topic dacht ik zo!
20wrote:5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ?
Gelukkig ben ik niet de enige!wrote:20wrote:5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ?
1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 = ?wrote:20wrote:5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ?
wrote:1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 + 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8 + 9 x 0 = ?wrote:20wrote:5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ?

Hoezo, genietmomentje dat je niet op hoeft te ruimenwrote:Dit ga ik dus echt niet proberen!wrote:Of gewoon hard op je zaadbuis onder je ballen drukken op het moment supréme zodat er niks uitkomt, nog makkelijker.![]()
ff lekker hard op je zaad buis drukken klinkt voor mij niet echt fijn!wrote:Hoezo, genietmomentje dat je niet op hoeft te ruimenwrote:Dit ga ik dus echt niet proberen!wrote:Of gewoon hard op je zaadbuis onder je ballen drukken op het moment supréme zodat er niks uitkomt, nog makkelijker.![]()
Overigens was dit toen op TMF met Dr. Love (heeeeeeeeeeeel lang geleden), beter voor je dan je lul dichtknijpen
gewoon in google invoeren en voila je hebt de uitkomstwrote:
wrote:180
Dat is makkelijker dan ik dacht!
Voelt echt heerlijk ja, doe ik dagelijks.wrote:Of gewoon hard op je zaadbuis onder je ballen drukken op het moment supréme zodat er niks uitkomt, nog makkelijker.