Stewie kijkt 2 girls 1 cup! 
Voor mij is dit echt de perfecte tafel
Ga weg man... als je dan toch Rene moet missen kom dan met Boskamp, dis gast is veel komischer dan die dude die er nu zit waarvan ik de naam kwijt ben....wrote:Net voetbal international gezien jezus wat een goeie aflevering weer![]()
Ik vind dit wel een verademing eerlijk gezegd;met Jan Everse gaat het eindelijk weer een keertje echt over voetbal. Eindelijk iemand die kritisch is en niet zomaar met een menigte meelult en elke speler de hemel in prijst. Is toch lachen joh bijvoorbeeld over Rutten dat hij geen hand wilt geven en dat hij dan zegt: is hij bekeerd tot de islam dan.wrote:Ga weg man... als je dan toch Rene moet missen kom dan met Boskamp, dis gast is veel komischer dan die dude die er nu zit waarvan ik de naam kwijt ben....wrote:Net voetbal international gezien jezus wat een goeie aflevering weer![]()
Tsja, iedereen zn eigen smaak toch?wrote:Ga weg man... als je dan toch Rene moet missen kom dan met Boskamp, dis gast is veel komischer dan die dude die er nu zit waarvan ik de naam kwijt ben....wrote:Net voetbal international gezien jezus wat een goeie aflevering weer![]()
lol die zette iemand vandaag op school ook al op :p
dat album wil ik hebben
Lekker bezig!wrote:Net weer 3EC's gehaald. Niceee
wrote:het lezen van een geweldige post op facebook... met de reacties
Vriendin van me zit op kot in Antwerpen, maar er wordt gerenoveerd.
Bouwvakkers voor haar raam, awel..
Iemand zo: wees blij dat je dan al op bent ipv. in je string en bh rondlopen op je kamer als je net uit bed bent.
Zij zo: dat was dus het probleem
vet:)wrote:Aangenomen bij The Amsterdam Dungeons!!
alweer partyraiser?wrote:M'n broer vraagt of ik mee ga naar BKJN versus Partyraiser in Januarie!
NATUURLIJK GA IK MEE!
Ja deel 2wrote:alweer partyraiser?wrote:M'n broer vraagt of ik mee ga naar BKJN versus Partyraiser in Januarie!
NATUURLIJK GA IK MEE!
Je hebt meer Area's!wrote:uurtje partyraiser is leuk
maar hoef m echt niet de hele aaf te horen
https://partyflock.nl/party/210454:BKJN ... aiser.htmlwrote:Waar is dat dan? Miss wel leuk om te gaan