Nice!wrote:Brief van de gemeente krijgen waarin staat, dat je geld voor je ID kaart krijgt teruggestort.
+ 43.85
Maar waarom dat dan?
Nice!wrote:Brief van de gemeente krijgen waarin staat, dat je geld voor je ID kaart krijgt teruggestort.
+ 43.85
Is hoger beroep aangetekend, dat het niet eerlijk was dat er ineens voor betaald moest worden ofzo.wrote:Nice!wrote:Brief van de gemeente krijgen waarin staat, dat je geld voor je ID kaart krijgt teruggestort.
+ 43.85
Maar waarom dat dan?
Had ik ook, kreeg mijn geld ook terug had hem net in die week gehaald dat het gratis was, paar dagen erna moest je er weer voor betalenwrote:Brief van de gemeente krijgen waarin staat, dat je geld voor je ID kaart krijgt teruggestort.
+ 43.85
FUCK YEAHwrote:QORE 3.0 will be broadcast LIVE at Q-dance Radio!
Ben hier echt blij om, aangezien ik helaas niet kan...
Ik zie lui vaak genoeg hun telefoon redelijk hoog houden terwijl ze gewoon op inet of whatsapp zitten oid.wrote:Chick tegenover me in de trein die met me mee wilde reizen op mn ov
I was like: maar natuurlijk
En nee, geen pics
Als jullie pics willen moeten jullie eerst maar een manier bedenken om ongezien fotos te maken
Denk dat ik iig tot TOA nog doorhaal, Ophidian later maar terugluisteren, word me iets te gek denk ikwrote:FUCK YEAHwrote:QORE 3.0 will be broadcast LIVE at Q-dance Radio!
Ben hier echt blij om, aangezien ik helaas niet kan...
Ga er wel vanuit ja, hoewel ze bij Defqon en Dominator ook meerdere stages deden.wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse![]()
Ach.. Sinister Souls, Ophidian live en TOA live is ook geen straf om naar te lusiteren
TOA Live wordt niet uitgezonden.wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse![]()
Ach.. Sinister Souls, Ophidian live en TOA live is ook geen straf om naar te lusiteren
Hoezo ongezien..wrote:Chick tegenover me in de trein die met me mee wilde reizen op mn ov
I was like: maar natuurlijk
En nee, geen pics
Als jullie pics willen moeten jullie eerst maar een manier bedenken om ongezien fotos te maken
03:00 - 03:45 The Outside Agency @ Q-dance presents Promo 2009wrote:TOA Live wordt niet uitgezonden.wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse![]()
Dan switchen ze maar over naar Igneon Systemwrote:TOA Live wordt niet uitgezonden.wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse![]()
Jongen, in die link staat al wat ze uitzendenwrote:Dan switchen ze maar over naar Igneon Systemwrote:TOA Live wordt niet uitgezonden.wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse![]()
Ach.. Sinister Souls, Ophidian live en TOA live is ook geen straf om naar te lusiterenOok geen probleem ;D Wel jammer, ga er eigenlijk ook niet echt van uit dat ze Ophidian wel uitzenden indd.
Niet naar gekeken, 'scuziwrote:Jongen, in die link staat al wat ze uitzenden
http://www.dumpert.nl/mediabase/1795791 ... owjob.htmlwrote:En dan als kaartje gecontroleerd wordt zeggen dat je haar niet kent