Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 27 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Oxbow wrote:Brief van de gemeente krijgen waarin staat, dat je geld voor je ID kaart krijgt teruggestort.
+ 43.85 :D
Nice!
Maar waarom dat dan?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Draidy wrote:
Oxbow wrote:Brief van de gemeente krijgen waarin staat, dat je geld voor je ID kaart krijgt teruggestort.
Nice!
Maar waarom dat dan?
Is hoger beroep aangetekend, dat het niet eerlijk was dat er ineens voor betaald moest worden ofzo.
Nu dekt de gemeente de kosten. :)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Ontbijt:

- 2 worstenbroodjes
- 2 pitabroodjes met kaas
- duovla
- koffie
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
South park!

Image
T
Had ik ook, kreeg mijn geld ook terug had hem net in die week gehaald dat het gratis was, paar dagen erna moest je er weer voor betalen :lol:
G
View on YouTube
G
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
View on YouTube

Hahahahahaha de best rated comment hier ik ga helemaal stuk hier :lol: :lol: :lol:
Iemand editje maken? :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 15 hours ago
Eén groot genietmomentje:

View on YouTube
G
Chick tegenover me in de trein die met me mee wilde reizen op mn ov
I was like: maar natuurlijk :P

En nee, geen pics :P
Als jullie pics willen moeten jullie eerst maar een manier bedenken om ongezien fotos te maken
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
QORE 3.0 will be broadcast LIVE at Q-dance Radio!

Ben hier echt blij om, aangezien ik helaas niet kan...
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Steffnov wrote:QORE 3.0 will be broadcast LIVE at Q-dance Radio!

FUCK YEAH :yay:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen 29 days ago
KSwoosh wrote:Chick tegenover me in de trein die met me mee wilde reizen op mn ov

Als jullie pics willen moeten jullie eerst maar een manier bedenken om ongezien fotos te maken
Ik zie lui vaak genoeg hun telefoon redelijk hoog houden terwijl ze gewoon op inet of whatsapp zitten oid.
Als je gewoon doet alsof je dat ook doet .. werkt 't misschien :P (zonder sluitergeluid+flits hè :cool:)
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
STAN- wrote:
Steffnov wrote:QORE 3.0 will be broadcast LIVE at Q-dance Radio!

FUCK YEAH :yay:
Denk dat ik iig tot TOA nog doorhaal, Ophidian later maar terugluisteren, word me iets te gek denk ik :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Zozo, is de eerste keer dat Ophidian z'n LIVE-act laat uitzenden.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse :)
Ach.. Sinister Souls, Ophidian live en TOA live is ook geen straf om naar te lusiteren :P
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
STAN- wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse :)
Ach.. Sinister Souls, Ophidian live en TOA live is ook geen straf om naar te lusiteren :P
Ga er wel vanuit ja, hoewel ze bij Defqon en Dominator ook meerdere stages deden.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
STAN- wrote:Denk dat ze alleen de blackbox uitzenden, niet? Zou jammer zijn, was/ben toch benieuwd naar de sets van Igneon System, Switch Technique en Synapse :)
TOA Live wordt niet uitgezonden.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
KSwoosh wrote:Chick tegenover me in de trein die met me mee wilde reizen op mn ov

Hoezo ongezien..
Gewoon zo moeten reageren [lachen] "Facebook momentje dit! Mag ik even een foto maken zodat de wereld weet wie me deze epische vraag stelde?"
Hihihi, and you're in... :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Dakpan wrote:
03:00 - 03:45 The Outside Agency @ Q-dance presents Promo 2009

Inderdaad, pakken ze een ouder setje...wel jammer.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Dakpan wrote:
Dan switchen ze maar over naar Igneon System :thumbsup: Ook geen probleem ;D Wel jammer, ga er eigenlijk ook niet echt van uit dat ze Ophidian wel uitzenden indd.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
STAN- wrote:
Dakpan wrote:
Dan switchen ze maar over naar Igneon System :thumbsup: Ook geen probleem ;D Wel jammer, ga er eigenlijk ook niet echt van uit dat ze Ophidian wel uitzenden indd.
Jongen, in die link staat al wat ze uitzenden :P En Ophidian live zit daar wel tussen ;) Alleen TOA live zenden ze niet uit, doen ze een TOA set uit 2009 voor in de plaats.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Album previews van The Viper. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Steffnov wrote:Jongen, in die link staat al wat ze uitzenden :P
Niet naar gekeken, 'scuzi :$
G
Project 141 wrote:En dan als kaartje gecontroleerd wordt zeggen dat je haar niet kent :evil:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1795791 ... owjob.html
maar dan met meereizen :P