VOETBAL INTERNATIONAL!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Morgen maar ff via RTL gemist kijken dan
Won Derksen de personality prijs ook nog, of dat niet?
Nooit gedacht dat te kunnen zeggen maar het was gister echt geniaal om de bob te zijn! Al je vrienden zo lam als de tering, heb me echt helemaal kapot gelachen om sommige mensen.
-
G
South Beach classics op discovery, met die epic lekkere vrouw van diie dealer
Nee die ging naar Jeroen van Koningsbruggewrote:Morgen maar ff via RTL gemist kijken danWon Derksen de personality prijs ook nog, of dat niet?
Idd, ook gezienwrote:South Beach classics op discovery, met die epic lekkere vrouw van diie dealer
-
T
Kaartjes in the pocket voor Thrillgy & Qountdown. 
-
G
+1wrote:Kaartjes in the pocket voor Qountdown.
snoeihard cd'tje 3 van q-base aanzetten 
Ik hoor hem hierwrote:snoeihard cd'tje 3 van q-base aanzetten
aight hoef jij niks aan te zetten xDwrote:Ik hoor hem hierwrote:snoeihard cd'tje 3 van q-base aanzetten
hoop echt dat ik binnenkomwrote:VANAVOND MELTDOWN
Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1. 
Ga je ook mw3 kopen/spelen?wrote:Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1.
Ga die voor m'n kerst vragen denk ik, maar ben voorlopig wel ff bezig met Skyrim als die uit is. Dus moet ff kijken.wrote:Ga je ook mw3 kopen/spelen?wrote:Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1.
Aah oke :p dan wil ik je wel ownenwrote:Ga die voor m'n kerst vragen denk ik, maar ben voorlopig wel ff bezig met Skyrim als die uit is. Dus moet ff kijken.wrote:Ga je ook mw3 kopen/spelen?wrote:Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1.
http://www.vi.nl/Achtergronden/In-de-ka ... -brand.htm
haha hoe krijgt die gast het toch altijd voor elkaar
haha hoe krijgt die gast het toch altijd voor elkaar
Pff installeren. Console ftw.wrote: Aah oke :p dan wil ik je wel ownenHewb ook wel mw2 liggen, moet ik ff installeren
ahhhh jammer hoorwrote:Pff installeren. Console ftw.wrote: Aah oke :p dan wil ik je wel ownenHewb ook wel mw2 liggen, moet ik ff installeren
Camperrrrrrwrote:Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1.
Harrier > Pavelow > AC-130 jonge.wrote:Camperrrrrrwrote:Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1.
Care Package jongewrote:Harrier > Pavelow > AC-130 jonge.wrote:Camperrrrrrwrote:Mezelf eindelijk weer hervinden met Modern Warfare 2. Team Deathmatch eindigen met o.a. 20-0 en 28-1.
-
A
Allemaal fout
Predator - Harrier - Pavelow
Predator - Harrier - Pavelow