Basisschool rekenen foutjes gemaakt door volwassenen 
Swanky Tuneswrote:Lekker wakker worden met dit setje View on SoundCloud
Swanky Tuneswrote:Lekker wakker worden met dit setje View on SoundCloud
isso maar sommige mensen durven niet toe te geven dat ze het in 1ste instantie fout hadden en vervolgens mensen gaan beschuldigen van het veranderen van commentswrote:op de basisschool leer je dat soort sommetjes, met behulp van de van dalen wacht op antwoord!
is natuurlijk gewoon 41
Maar ik had niet op facebook gekeken, wist nit eens dat het op facebook stond.. ik dacht eerst dat dit er stond (dus geen rekenfout)wrote:wrote:Nee want dan had ik wel voor 1 gekozen omdat axe dat heeft gekozen
tuurlijk wat jij wil
Is het 1 hoorwrote: dus 40 + 40...
x 0
+1
81.. maar toen zag ik dat je (40x0) moest doen :-)
noobwrote:Maar ik had niet op facebook gekeken, wist nit eens dat het op facebook stond.. ik dacht eerst dat dit er stond (dus geen rekenfout)wrote:wrote:Nee want dan had ik wel voor 1 gekozen omdat axe dat heeft gekozen
tuurlijk wat jij wil
40 + 40 x 0 + 1=
dus 40 + 40...
x 0
+1
81.. maar toen zag ik dat je (40x0) moest doen :-)
Dat klopt dan ook wel weerwrote:Irritatiemomentje als je bedenkt wat voor meuk er de laatste maand allemaal wordt gereleased terwijl er zulke pareltjes klaarliggenwrote:Genietmomentje als je je realiseert hoeveel ontzettend dikke platen er nog uit moeten komen de komende tijd![]()
En dat is nog maar een kleine greep uit de collectie
Hahahahawrote: Conducteur: "Zit je thuis ook met je schoenen op de bank?" Student: "Controleert u thuis ook kaartjes?"
de som is:wrote:wrote:81 bitchessszzzzzzz
jij trolled m of je heb nooit je school afgemaakt
Oooeh, good idea. Jammer genoeg kan ik morgen pas weer..wrote:Ik heb net een knalhard setje gedraaid, hahahaha godse lekker!
Ik zet die haakjes er standaard in mijn gedachte omheen, is een gewoonte gewordenwrote:Naja met respect voor de mensen, maar als ze dat niet zien zonder haakjes in een nuchtere bui... mag je toch echt even de onderbouw van de middelbare school opnieuw doen.
Hij was lekker lang, heb gewoon nummers erbij gepakt, niet eens aan volgorde of een tracklist gedacht, maar hij ging echt lekker, paar foutjes maarja heb ook anderhalfuur zitten draaien ofzo, en ik doe het met virtual DJ hahaha, maar hij ging verassend goed!wrote:Oooeh, good idea. Jammer genoeg kan ik morgen pas weer..wrote:Ik heb net een knalhard setje gedraaid, hahahaha godse lekker!