Na 3 dagen geld uitgeven, frustratie, stress en de hele koran bij elkaar te schelden; draait mijn pc weer! 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
DJ Live Experience en Sounddesign als keuzevakken op school. 
-
G
DAT ASS-momentjes op station
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Kijk je in een cyclisch programma van een lastang-tooling, zie je ineens in de bibliotheek v/d software een datablock staan met de naam F_ACK 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
View on YouTubewrote:Kijk je in een cyclisch programma van een lastang-tooling, zie je ineens in de bibliotheek v/d software een datablock staan met de naam F_ACK
-
E
wrote:de hele koran bij elkaar te schelden
Heerlijk middagje terassen @ eindjehoven! 
-
G
Eva Jinek
zo zonde dat zij niet meer het journaal doet
zo zonde dat zij niet meer het journaal doet
Even switchen qua music, lekker playlistje Bob Marley, UB40 en, omdat het kan, Afroman aangezet. Perfect met dit nazomerweertje met een pilsje erbij 
Wat ik net wilde typen ja, niet Bob Marley, maar andere artiesten. Richie Spice, Postmen, Chuck Fender, Chezidek, Damian Marley, en nog een hele lijst.wrote:Even switchen qua music, lekker playlistje Bob Marley, UB40 en, omdat het kan, Afroman aangezet. Perfect met dit nazomerweertje met een pilsje erbij
Rise of the planet of the apes die download tegen 2.8 MB/s 
Heb hem wel gedownload voor 720p, maar volgens mij gaat de kwaliteit wel iets of wat tegenvallen met totale grootte van 1.3Gb... Maarja, gewoon kijken 
ik haal 4 mbwrote:Rise of the planet of the apes die download tegen 2.8 MB/s
Ik bij muziek downloads ook welwrote:ik haal 4 mbwrote:Rise of the planet of the apes die download tegen 2.8 MB/s
Ik ben altijd een bescheiden mens maar ik geniet nu toch wel van m'n eigen Machine Tribute
, natuurlijk niet omdat ik hem zo geweldig heb gemaakt, maar omdat al die tracks gewoon heilig zijn 
-
E
Ik rag die hele internetverbinding naar de qlote.wrote:Ik bij muziek downloads ook welwrote:ik haal 4 mbwrote:Rise of the planet of the apes die download tegen 2.8 MB/s
al die mmuziek en films joh.
als ik alles binnen heb moet ik de antenne van mn router vervangen.
wrote:Ik bij muziek downloads ook welwrote:ik haal 4 mbwrote:Rise of the planet of the apes die download tegen 2.8 MB/s
films en muziek
alleen klote dat als k via torrentz download
k daarna/tijdens me pc niet meer kan gebruiken omdat i-net t dan fokt xD
Cadeaus van mijn ouders, met onder andere 1 geheel gratis Hardstyle-feest naar keuze
Qontinent-weekendje of Defqon Australia
?
Of misschien toch gaan voor Hardbass/ Defqon/ Decibel (aangezien die feesten pauperduur zijn muahaha)
Qontinent-weekendje of Defqon Australia
Of misschien toch gaan voor Hardbass/ Defqon/ Decibel (aangezien die feesten pauperduur zijn muahaha)
-
G
niet hoeven te stressen voor qlimax tickets
-
E
wrote:Defqon Australia![]()
!
lekker in de tuin achter me laptoppie 
2 kaartjes gewonnen voor Fusion The Harder Styles via de Hardtraxx winactie!