Die ga ik echt proberen, maar kan me echt niet voorstellen dat het lekker is.wrote:wrote:Broodje Kaassouflé met pindasaus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik vind hem machtig fijn!wrote:Die ga ik echt proberen, maar kan me echt niet voorstellen dat het lekker is.wrote:wrote:Broodje Kaassouflé met pindasaus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De quizmaster zijn met een bierspel, Voor het eerst dat ik zo'n spel deed, meesterlijk 
Dat is echt mooi, vooral als iedereen al wat aangeschoten is.wrote:De quizmaster zijn met een bierspel, Voor het eerst dat ik zo'n spel deed, meesterlijk
-
T
wrote:wrote:Adaro die met Sorrow opent
ooit het spel "busje rijden" geprobeerd?wrote:De quizmaster zijn met een bierspel, Voor het eerst dat ik zo'n spel deed, meesterlijk
Heb familie in Duitsland wonen, en kan waarschijnlijk mee naar Dortmund - Schalke 04 
Ik zou er vorig jaar met m'n pa heen gaan maar er was iets tussen gekomen, zonde want het lijkt me echt een mooie ervaringwrote:Heb familie in Duitsland wonen, en kan waarschijnlijk mee naar Dortmund - Schalke 04
Oooh hell yeah.wrote:ooit het spel "busje rijden" geprobeerd?wrote:De quizmaster zijn met een bierspel, Voor het eerst dat ik zo'n spel deed, meesterlijk
Donkey rollers @ qlimax 2006 luisteren in de trein _O_
daar gaak miss heen met werk van me ma hahawrote:Heb familie in Duitsland wonen, en kan waarschijnlijk mee naar Dortmund - Schalke 04
Dat ik in de wedstrijd FC Twente - Wisla Krakow op vak p sta
een van de enige kansen dat ik naar de grolsch veste kan
een van de enige kansen dat ik naar de grolsch veste kan
King of Pain (Negative A Remix)
Dat is een geniet momentje!
Dat is een geniet momentje!
-
G
Idd, ik vergeet die dingen ook altijd dus ik loop constant te vragenwrote:Dat is echt mooi, vooral als iedereen al wat aangeschoten is.wrote:De quizmaster zijn met een bierspel, Voor het eerst dat ik zo'n spel deed, meesterlijk
Snake-eyes is nog mooier.wrote:De quizmaster zijn met een bierspel, Voor het eerst dat ik zo'n spel deed, meesterlijk
Dan mag niemand je aankijken. Af en toe lekker schreeuwen en dan heb je zo 4 man die jou aankijken, en dus moeten zuipen
Denken dat ik enkel boterhammen kan eten, maar dan plots een pakje minute soup tegen komen 
Wakker worden met Octavius Augustus op volle bass-kracht.